Heb je de kachel niet standaard aan staan dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 06:18 schreef Morwen het volgende:
Echt waar, gewoon de kachel een schop moeten geven
Nee, staat hier op dag en nacht stand, tis gewoon een eigenwijs teringding. Slaat aan en af at will.quote:Op zondag 17 februari 2008 06:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je de kachel niet standaard aan staan dan?
Goedemorgen Jappiequote:Op zondag 17 februari 2008 10:34 schreef Jappie het volgende:
Okee okee..ik ben wat laat voor de zondag ochtend dienst maar desalniettemin......
Jullie geestelijk voedsel voor vandaag
Nah...t viel gisteren in de laatste 5 minuten toch nog wat tegenquote:Op zondag 17 februari 2008 11:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goedemorgen Jappie![]()
Om 14:30 weer lachen?
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nah...t viel gisteren in de laatste 5 minuten toch nog wat tegen...denk dat ik zo direct maar gewoon de auto ga wassen...tis er een mooi weertje voor.
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nah...t viel gisteren in de laatste 5 minuten toch nog wat tegen...denk dat ik zo direct maar gewoon de auto ga wassen...tis er een mooi weertje voor.
Jezebel 24 par7:quote:
is het niet vers 7?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jezebel 24 par7:
En de Here sprak tot Jappert: "mocht uw voertuig eruitzien als een grote zwijnenstal is het u en uw naasten een schande als zelfs den vrije zondag niet benut wordt om hem te wassen!"
quote:
Ik begrijp dat het ook niet echt jouw idee is dat je de auto gaat wassen maar dat Jezebel je erop gewezen heeft dat het kreng zo smerig is dat je er in kunt gaan slapen als je m niet heel rap schoonmaakt?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Voor de andere niet bijbelvasten onder u.
"Jezebel" is het nooit in de bijbel opgenomen boek (geschreven door die helleveeg die hier in huis de scepter zwaait) daar deze louter en alleen teksten bevat die bedoeld zijn om Jappert's leven zo onaangenaam mogelijk te maken.![]()
Ergo: als Jezebel zegt dat het paragraaf ipv vers moet zijn dan ga IK daar iig niet aan lopen twijfelen.
Ik vind Jezebel dit keer nog redelijk coulant. Volgens mij heeft hij de vorige keer in het hondenhok geslapenquote:Op zondag 17 februari 2008 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het ook niet echt jouw idee is dat je de auto gaat wassen maar dat Jezebel je erop gewezen heeft dat het kreng zo smerig is dat je er in kunt gaan slapen als je m niet heel rap schoonmaakt?
Oepsquote:Op zondag 17 februari 2008 13:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind Jezebel dit keer nog redelijk coulant. Volgens mij heeft hij de vorige keer in het hondenhok geslapen
Sterktequote:Op zondag 17 februari 2008 13:45 schreef Jappie het volgende:
Nou dag hoor...ben ff met sop enzo bezig..![]()
Succes, laat dat karretje weer glimmenquote:Op zondag 17 februari 2008 13:45 schreef Jappie het volgende:
Nou dag hoor...ben ff met sop enzo bezig..![]()
pics or it did't happen.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Succes, laat dat karretje weer glimmen
Je vergeet de dobbelstenen aan de achteruitkijkspiegel en het knikkende hondje op de hoedenplank.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:04 schreef Gert het volgende:
Laat die ouwe BMW met vier uitlaatpijpen en een hoefijzer op de grill, eens even op FOK! zien Jappert.![]()
En naast dat hondje een toiletrol met zo'n mutsje er omheen??quote:Op zondag 17 februari 2008 14:10 schreef APK het volgende:
[..]
Je vergeet de dobbelstenen aan de achteruitkijkspiegel en het knikkende hondje op de hoedenplank.
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:22 schreef Leandra het volgende:
En naast dat hondje een toiletrol met zo'n mutsje er omheen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |