Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
De enige juiste beoordeling van het partijtje was dus diskwalificatie
Eensch... (denk ik als K1 leek).quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
Mijn vriend bokst zelf en weet precies waarover hij het heeft...hij heeft het gezien en zijn commentaar was dat Brian zeker talent heeft en erg moedig was die ring in te stappen en voor zoveel kijkers het gevecht aan te gaan
Ze zitten Mikey nu gigantisch te fucken, maar Mike heeft het niet door.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:48 schreef Rotterdammert het volgende:
ze zouden Mike toch de silence treatment geven
Ja, misschien was dat wel wat duidelijker voor onze kampioen geweest.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
De enige juiste beoordeling van het partijtje was dus diskwalificatie
zo, na 6 weken zegt het schaap ook eens watquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:33 schreef beequeen het volgende:
Claire zegt dat de buitenwereld nogal negatief denkt over Brian omdat hij zo agressief is richting Amanda.
Het zijn gewoon publieke gegevens hoor...iedereen kan die HIER opvragen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dude, dat mag hier (terecht) niet.
pfffff...deze wedstrijd is een "No Contest" omdat men vond dat de scheidsrechter ertussen had moeten komen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Artikel 22. VERBODEN HANDELINGEN WEDSTRIJDVECHTERS
6. Doorvechten of trappen als iemand op de grond ligt. Iemand ligt op de grond als hij enig ander lichaamsdeel meer aan de grond heeft dan zijn voeten
Artikel 20. NEERGAAN DOOR EEN FOUTIEVE STOOT, TRAP OF HANDELING
1. Indien een vechter blijkens zijn reactie neergaat tengevolge van een ongeoorloofde stoot, trap of handeling van zijn tegenstander en de scheidsrechter heeft de ernst van deze overtreding geconstateerd, dan is de scheidsrechter verplicht de vechter welke deze verboden stoot, trap of handeling heeft gepleegd, onmiddellijk te diskwalificeren. De scheidsrechter is in dat geval verplicht de juryleden in kennis te stellen van zijn beslissing. De vechter die is neergegaan zal tot winnaar worden uitgeroepen.
Dat denk ik niet, die zat tegen die tijd al in het Kubats kamp, ik vind het wel een positieve ontwikkeling, ze begint iig wat van zich te laten horen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:52 schreef avonne het volgende:
[..]
zo, na 6 weken zegt het schaap ook eens wat
had ze moeten doen toen Lieke er nog was. Die had er wel wat mee gedaan.
K1 MAX ZONDAG 17 FEBRUARI BRIAN-YURIquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef avonne het volgende:
kan de discussie over de legendarische 20 seconden in een ander topic?
Je bent goed op de hoogte voor een expertquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef riri het volgende:
[..]
pfffff...deze wedstrijd is een "No Contest" omdat men vond dat de scheidsrechter ertussen had moeten komen!
De scheids is niet oplettend genoeg geweest...zeker bij beginnende spelers is het van groot belang dat hij ontzettend alert was geweest.
Ik herhaal het niet nog een keer.....
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef riri het volgende:
[..]
pfffff...deze wedstrijd is een "No Contest" omdat men vond dat de scheidsrechter ertussen had moeten komen!
De scheids is niet oplettend genoeg geweest...zeker bij beginnende spelers is het van groot belang dat hij ontzettend alert was geweest.
Dat weet ik wel, maar volgens mij mogen ze hier niet geplaatst worden. Met welk doel zou je dat doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zijn gewoon publieke gegevens hoor...iedereen kan die HIER opvragen...
Ik mag niet meer postenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:57 schreef avonne het volgende:
wil iemand even melden op die brian en amanda site dat ie een goed middeltje tegen vlooien weet? Die jeuk is zó vervelend voor Manny
Daar kunnen ze wel een cursus NLP tegenaan gooien. Dit alles is dus bij voorbaat gedoemd te mislukken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik mag niet meer posten![]()
Huub: Hoe zit het met je baan, heb je Ton gebeld?
Mike: ..... euh dat gaat lang duren.
Eric: Schrijf je in bij een uitzendbureau.
Mike: Maar dan heb ik 3 maanden werk en dan word ik er weer uitgeschopt.
Jezus, die man hangt aan elkaar van excuses.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees nog maar eens de oude COS'en, ik heb het daar uitgebreid uitgelegd wanneer en waarom een No Contest voorkomt. Ik wil de discussie best voortzetten, misschien in het K-1 topic? (sorry CopyCatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef riri het volgende:
[..]
Wat een excuuszwerver. Liever lui dan moe en allerlei kulsmoesjes verzinnen om maar niet aan te pakken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:59 schreef mootie het volgende:
Hij wil dus gewoon niet, nou klaar dan, dahaag!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is echt te walgelijk om naar te luisteren, die kerel moet zo'n enorme schop onder zn kont hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar kunnen ze wel een cursus NLP tegenaan gooien. Dit alles is dus bij voorbaat gedoemd te mislukken.
en huub vind het geeneens nodig een een excuus te verzinnen voor z'n langdurige werklo0sheidquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
En Meester Barelds.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:04 schreef Copycat het volgende:
Kan ik niet ligt naast wil ik niet op het kerkhof, zei mijn oma altijd.
En dat het liefst Brian erbij want als mentor weet hij natuurlijk precies weten hoe het zit. Kijken of ie die geclaimde credits verdient.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, dit gaat die kut zwerver niet trekken, elke dag weer zou ik zeggen
Ik heb niet het idee dat Ton echt happig is om Mikey 'wil ik niet kan ik niet' op de loonlijst te zetten. Het televisiemomentje is gemaakt met de stage en daarmee is voor Ton de kous af, verwacht ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:06 schreef mootie het volgende:
Ton heeft toch een eigen bedrijf, die kan zo zeggen, ja ik heb een baan voor je. Daar hoeven geen weken overheen te gaan.
Ik denk dat er maar weinig bazen zijn die zitten te wachten op personeel dat om het kwartier een rookpauze neemt, en als die dorst heeft gewoon onder werktijd de kroeg in duiktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Ton echt happig is om Mikey 'wil ik niet kan ik niet' op de loonlijst te zetten. Het televisiemomentje is gemaakt met de stage en daarmee is voor Ton de kous af, verwacht ik.
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:13 schreef akveor het volgende:
Begrijp ik nu dat Mikey vanmiddag een date filmpje heeft opgenomen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef riri het volgende:
[..]
Ben je gek, dat doet hij pas als St. Brian terug is, lekker klagen tegen zijn mentor hoe slecht Huub en Eric wel niet zijn, stelende loser.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:17 schreef mootie het volgende:
Nou Mikey, ga maar weer lekker zitten zwelgen in zelfmedelijden...
het ultieme produkt van een verzorgingsstaatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:20 schreef mootie het volgende:
Op zich kan ik het me prima voorstellen dat Mikey zich het allemaal lekker aan laat leunen in de villa.
Maar is hij zo passief...... als het echt ophoudt in april is hij gewoon de lul. Hij zit daar te wachten tot alles hem aangereikt wordt.
yup net als de rest van de bewoners die vinden dat hij aan het werk moetquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:22 schreef Lobasca het volgende:
Maar lieverds, Mike heeft toch een baan, hij WERKT in de Gouden Kooi
Ligt het wicht weer met een katergriepje in bed?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:30 schreef mootie het volgende:
Van Amanda zie je dus ook helemaal niks als Brian er niet is.
En de Russen moesten er om dié reden uit..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:27 schreef akveor het volgende:
Ik weet het... het voegt niets toe...
[ afbeelding ]
Haha daar had je bijna een heggeschaar voor nodig....quote:
De dagvergoeding van de wannabees is gebasseerd op wat ze voor DGK aan onkosten hadden ( huur, verzekeringen etc).quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:27 schreef Kinga het volgende:
Zou ie betaald krijgen omdat ie in de kooi zit? Die dagvergoeding wat de rest ook krijgt?
maar ja, ook deze top-op staat er dus weer tussen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:31 schreef Copycat het volgende:
Opes ... verkeerd topic, Guuskeee
wacht ffquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:27 schreef akveor het volgende:
Ik weet het... het voegt niets toe...
[ afbeelding ]
Je hebt het over nu over de vergoeding van de wannabees.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
De dagvergoeding van de wannabees is gebasseerd op wat ze voor DGK aan onkosten hadden ( huur, verzekeringen etc).
Mikey had geen onkosten alleen schulden, zijn dagvergoeding zou dus -0 moeten zijn.
Knal mij ook maar in dat hok dan!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:39 schreef akveor het volgende:
[..]
. Van Selene heb ik bevoorbeeld begrepen dat zij 5000 per maand krijgt voor d'r optreden in de villa.
ik wel maar binnen een paar minuten was het weg hahahhahhahquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:18 schreef blomst het volgende:
nah. ik mag niet een berichtje in het gastenboek achterlaten http://brianamanda.mygb.nl/
Mike denkt nu maar aan 1 ding.. een chineesje (heroine roken)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:17 schreef mootie het volgende:
Nou Mikey, ga maar weer lekker zitten zwelgen in zelfmedelijden...
dan ben je niet de enige ik krijg het er benauwd vanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:
Vlooienbericht geplaats op de site van B en A. Ik wacht de reacties even af en hoe lang het bericht blijft staan.![]()
Ik word gek van dat gesnuif en gerochel van Mikey, zo smerig.
Oeps, krijgt ze straks weer op haar sodemieter van Brian. Mikey kan ik niet meer horen of zien dus alles gemute hier.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:48 schreef Lobasca het volgende:
Amanda zit weer met eten te knoeien, in de chill, onderwijl draat Mike bagger..
Praat geen poep.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:41 schreef riri het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer...het was niet tegen zijn hoofd maar de zijkant van de hals....daar waar je als kickbokser juist wil raken...hij lag niet op de grond maar zat in zittende houding en was niet KO....pas bij de tweede kick
Blijf niet zeuren over iets waarvan de kenners zeggen dat het bij beginnende spelers heel veel voorkomt...scheids had oplettend moeten zijn,spelers zijn afhankelijk van een goede scheids
Zie verder diverse getuigenverslagen op:quote:
Beste Mylene,
De wedstrijd is in een ‘no contest’ (geen uitslag) geëindigd, en niet met een winnaar.
Het was jammer dat Brian die 2e trap gaf toen Yuri reeds op de grond lag. Normaliter is dit reden om een diskwalificatie te geven, maar de intentie was niet met opzet.
Het was jammer dat het zo moest lopen. De info op de site van de Gouden Kooi is dus niet juist.
Vriendelijke groeten,
RINGS / Milco *********
een heggeschaar jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha daar had je bijna een heggeschaar voor nodig....
Maar je Topic is Tof: [DGK] [COS OP'S] Openings Posten
Ah, deze poster niet gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:58 schreef noekje het volgende:
Christ, kap eens met die kickboks-discussie. So yesterday enzo..
Mike beschuldigd Claire van diefstal van zijn Belle Perez cdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:57 schreef tho_Omas het volgende:
DJ Mike heeft weinig verstand van beatmixen.
was het te negatief dan....???quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:43 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik wel maar binnen een paar minuten was het weg hahahhahhah
Vast meer dan brian..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:57 schreef tho_Omas het volgende:
DJ Mike heeft weinig verstand van beatmixen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, krijgt ze straks weer op haar sodemieter van Brian. Mikey kan ik niet meer horen of zien dus alles gemute hier.
( het zien is wat moeilijker dus ik heb maar een theedoek over stream 1 en 2 gehangen)
die doen ook alles om in de belangstelling te staan he?!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:01 schreef Disana het volgende:
Dit geloven jullie niet... ik krijg spam van Nadia en Nix:
[ afbeelding ]
Daar zat ik dus ook aan te denken, de scheidsrechter had tijdig moeten ingrijpen, die wist nota bene dat Brian een beginner is. Neemt niet weg dat ik het een laffe actie vind van Brian, die natrap, maar toch, die scheids staat er niet voor niets bij.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:06 schreef riri het volgende:
binnen dertig secoden een perfekte high kick geven op de perfekte plek aan de zijkant van de hals is gewoon heel goed...daar kun je niet omheen....als de scheids dan niets doet en de spelers niet uit elkaar haalt kan je bij beginners het verdere verloop verwachten...de scheids hoort er bovenop te staan...
Maar ja, met een baby op komst moet je toch een of ander handeltje drijven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:04 schreef milk-shake het volgende:
[..]
die doen ook alles om in de belangstelling te staan he?!!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:01 schreef Disana het volgende:
Dit geloven jullie niet... ik krijg spam van Nadia en Nix:
[ afbeelding ]
Apart he? Normaal kijk ik alleen naar de subject headers, maar deze liep meteen in de peiling.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik wil ook spam van nadia en nix!!
Hoe weet je dat het van hen is?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Apart he? Normaal kijk ik alleen naar de subject headers, maar deze liep meteen in de peiling.
Wacht maar tot je de gegadigden ziet, vast nog triesterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
Holy shit, Mikey mag ook gaan daten, hoe triest .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |