Brian is toch zoooooooooo tegen bont en haar 'schoondochter' is ambassadrice van Bont voor Dieren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook dat maar die wenkbrauwen.
Huub wil Amanda of Brian op de ontslagstoel. Als Brian op de ontslagstoel zit wil hij zijn kickboxgevecht helemaal belachelijk maken.
Ik seg, ik hou durfan.![]()
![]()
( mits het mag van het hokje natuurlijk)
![]()
Waarschijnlijk niet, Huub moet eens niet al zijn plannetjes uitbrallen maar gewoon een keer doen, nu kan de FEBO er op inspelen, je hoort Brian toch ook nooit over zijn 'beige' acties?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook dat maar die wenkbrauwen.
Huub wil Amanda of Brian op de ontslagstoel. Als Brian op de ontslagstoel zit wil hij zijn kickboxgevecht helemaal belachelijk maken.
Ik seg, ik hou durfan.![]()
![]()
( mits het mag van het hokje natuurlijk)
![]()
Ik lees je vraag nu pas, sorry. Ik heb geen idee, vorige week deed hij gewoon mee met Carlos, beetje fietsen maar toch.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:12 schreef blomst het volgende:
Waar is Eric?
Omdat je een FOKkert! ben of wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:18 schreef blomst het volgende:
nah. ik mag niet een berichtje in het gastenboek achterlaten http://brianamanda.mygb.nl/
mijn berichtjes zijn weggehaald, dus die andere berichten zullen ook wel niet lang staan blijven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat je een FOKkert! ben of wat?BTW, de laaste berichten zijn niet zo heel positief, misschien had Brian de site beter niet kunnen noemen.
in principe is hij dat ook want hij was de betere...hij heeft het goed gedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Hij zegt trouwens dat hij de winnaar is.
Ik welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:18 schreef blomst het volgende:
nah. ik mag niet een berichtje in het gastenboek achterlaten http://brianamanda.mygb.nl/
Huub ook als niet al die Huubsoppers zo fanatiek zouden sms'en.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:29 schreef mootie het volgende:
Huub zegt nogmaals dat Brian allang buiten had gestaan als hij niet de langstzittende was.
Ik weet zeker dat jij weet wat er in iemand zijn hoofd gebeurt als je daar een schop tegen hebt gekregen wanneer je op de grond ligt. Dan loop je namelijk de kans dat je daarna alleen nog maar onzin kan uitkramenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:30 schreef riri het volgende:
[..]
in principe is hij dat ook want hij was de betere...hij heeft het goed gedaan
Jij weet ook niet van ophouden he?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:30 schreef riri het volgende:
[..]
Ben jij Sementha?quote:
Wat zal die Brrr dan een knallen tegen zijn hoofd hebben gehad in zijn levenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij weet wat er in iemand zijn hoofd gebeurt als je daar een schop tegen hebt gekregen wanneer je op de grond ligt. Dan loop je namelijk de kans dat je daarna alleen nog maar onzin kan uitkramen
Zelf heb ik niets met K1... maar Brian heeft het in mijn ogen goed gedaan. Toch is de wedstrijd uitgeroepen als No Contest en dat is niet zonder reden. Hij was te kort, Daarom werd er geen winnaar uitgeroepen. Ik begrijp dat Brian trots is op z'n prestatie.... maar vertellen dat je winnaar bent is feitelijk onjuist. Want anders had de jury hem wel uitgeroepen als winnaar. Knappe prestatie en een mooie trap... maar meer niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:30 schreef riri het volgende:
[..]
Die van haar moeder?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb een sneaky berichtje geplaatst
Marcia?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:35 schrMarcia?eef mootie het volgende:
[..]
Dito. Mijn eerste bericht is al verwijderd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
tehehequote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij weet wat er in iemand zijn hoofd gebeurt als je daar een schop tegen hebt gekregen wanneer je op de grond ligt. Dan loop je namelijk de kans dat je daarna alleen nog maar onzin kan uitkramen
Hey, Claire heeft toch meer gezien dan wij dachten dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:33 schreef beequeen het volgende:
Claire zegt dat de buitenwereld nogal negatief denkt over Brian omdat hij zo agressief is richting Amanda.
Huub noemt het slaan van Amanda en het douche incident. De laaste tijd horen we Huub en Jaap dit steeds vaker zeggen, zonder SL.....de FEBO kan er dus echt niet meer omheen. Nu nog het Jensenfilmpje Redactie, jullie kunnen het.
Inderdaad, Bwian ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat zal die Brrr dan een knallen tegen zijn hoofd hebben gehad in zijn leven
voor de zoveelste keer...het was niet tegen zijn hoofd maar de zijkant van de hals....daar waar je als kickbokser juist wil raken...hij lag niet op de grond maar zat in zittende houding en was niet KO....pas bij de tweede kickquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik weet dat het OT is maar ik lach me kapot om de reacties van de B en A lovers, zwaar op hun pik getrapt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:35 schreef mootie het volgende:
En Brian maar vertellen dat hij de slaap had geraakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:41 schreef riri het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer...het was niet tegen zijn hoofd maar de zijkant van de hals....daar waar je als kickbokser juist wil raken...hij lag niet op de grond maar zat in zittende houding en was niet KO....pas bij de tweede kick
Blijf niet zeuren over iets waarvan de kenners zeggen dat het bij beginnende spelers heel veel voorkomt...scheids had oplettend moeten zijn,spelers zijn afhankelijk van een goede scheids
Artikel 22. VERBODEN HANDELINGEN WEDSTRIJDVECHTERSquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:41 schreef riri het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer...het was niet tegen zijn hoofd maar de zijkant van de hals....daar waar je als kickbokser juist wil raken...hij lag niet op de grond maar zat in zittende houding en was niet KO....pas bij de tweede kick
Blijf niet zeuren over iets waarvan de kenners zeggen dat het bij beginnende spelers heel veel voorkomt...scheids had oplettend moeten zijn,spelers zijn afhankelijk van een goede scheids
Mijn vriend bokst zelf en weet precies waarover hij het heeft...hij heeft het gezien en zijn commentaar was dat Brian zeker talent heeft en erg moedig was die ring in te stappen en voor zoveel kijkers het gevecht aan te gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf heb ik niets met K1... maar Brian heeft het in mijn ogen goed gedaan. Toch is de wedstrijd uitgeroepen als No Contest en dat is niet zonder reden. Hij was te kort, Daarom werd er geen winnaar uitgeroepen. Ik begrijp dat Brian trots is op z'n prestatie.... maar vertellen dat je winnaar bent is feitelijk onjuist. Want anders had de jury hem wel uitgeroepen als winnaar. Knappe prestatie en een mooie trap... maar meer niet.
Lieve riri, het gaat me niet om die trap, was niet netjes maar kan gebeuren, het gaat me om zijn houding, hij heeft glashard een uur lopen beweren dat hij had gewonnen terwijl er een no contest is uitgeroepen, dat is liegen, waarschijnlijk had hij wel gewonnen daar niet van maar hij kan nu niet zeggen dat hij heeft gewonnen want dat is niet zo, capice?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:41 schreef riri het volgende:
[..]
Deze staan er nog.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:40 schreef mootie het volgende:
Zo heet ik toch heul niet![]()
Anyway, alles is weer weg.
quote:Ik wens Amanda heel veel incasseringsvermogen toe. Zal ze nodig hebben als ze na de kooi de relatie met deze aggresieve vent die geen tegenspraak duldt voortzet.
En zonder familie (of gezin) die naar haar omkijkt, lijkt ze gedoemd tot een leven in het kielzog van de Kubatz-clan.
quote:Amanda en Brian moeten misschien eens wat meer in de spiegel kijken in plaats van met hun vingertjes naar anderen te wijzen. Claire is vies? Amanda doucht amper. Huub is een alcoholist? Amanda drinkt het meest van iedereen daar. Huub mishandelt vrouwen? Brian ramt Amanda door de douche en wijst haar verbaal keer op keer haar plaats. Onder dreiging van 'jewilt toch niet dat ik para word?'(lees: je wilt toch niet dat ik je weer een stoor verkoop?)
Zelfreflectie zou dit duo niet misstaan.
quote:Stelletje smerige ratten zijn jullie
quote:het grootste baggerstel uit de kooi en ze krijgen genoeg info met hun uitjes
Deed die ookquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:43 schreef blomst het volgende:
[..]
En Brian maar vertellen dat hij de slaap had geraakt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:41 schreef riri het volgende:
[..]
De enige juiste beoordeling van het partijtje was dus diskwalificatiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Artikel 22. VERBODEN HANDELINGEN WEDSTRIJDVECHTERS
6. Doorvechten of trappen als iemand op de grond ligt. Iemand ligt op de grond als hij enig ander lichaamsdeel meer aan de grond heeft dan zijn voeten
Artikel 20. NEERGAAN DOOR EEN FOUTIEVE STOOT, TRAP OF HANDELING
1. Indien een vechter blijkens zijn reactie neergaat tengevolge van een ongeoorloofde stoot, trap of handeling van zijn tegenstander en de scheidsrechter heeft de ernst van deze overtreding geconstateerd, dan is de scheidsrechter verplicht de vechter welke deze verboden stoot, trap of handeling heeft gepleegd, onmiddellijk te diskwalificeren. De scheidsrechter is in dat geval verplicht de juryleden in kennis te stellen van zijn beslissing. De vechter die is neergegaan zal tot winnaar worden uitgeroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |