Ben je gek, dat doet hij pas als St. Brian terug is, lekker klagen tegen zijn mentor hoe slecht Huub en Eric wel niet zijn, stelende loser.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:17 schreef mootie het volgende:
Nou Mikey, ga maar weer lekker zitten zwelgen in zelfmedelijden...
het ultieme produkt van een verzorgingsstaatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:20 schreef mootie het volgende:
Op zich kan ik het me prima voorstellen dat Mikey zich het allemaal lekker aan laat leunen in de villa.
Maar is hij zo passief...... als het echt ophoudt in april is hij gewoon de lul. Hij zit daar te wachten tot alles hem aangereikt wordt.
yup net als de rest van de bewoners die vinden dat hij aan het werk moetquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:22 schreef Lobasca het volgende:
Maar lieverds, Mike heeft toch een baan, hij WERKT in de Gouden Kooi
Ligt het wicht weer met een katergriepje in bed?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:30 schreef mootie het volgende:
Van Amanda zie je dus ook helemaal niks als Brian er niet is.
En de Russen moesten er om dié reden uit..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:27 schreef akveor het volgende:
Ik weet het... het voegt niets toe...
[ afbeelding ]
Haha daar had je bijna een heggeschaar voor nodig....quote:
De dagvergoeding van de wannabees is gebasseerd op wat ze voor DGK aan onkosten hadden ( huur, verzekeringen etc).quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:27 schreef Kinga het volgende:
Zou ie betaald krijgen omdat ie in de kooi zit? Die dagvergoeding wat de rest ook krijgt?
maar ja, ook deze top-op staat er dus weer tussen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:31 schreef Copycat het volgende:
Opes ... verkeerd topic, Guuskeee
wacht ffquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:27 schreef akveor het volgende:
Ik weet het... het voegt niets toe...
[ afbeelding ]
Je hebt het over nu over de vergoeding van de wannabees.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
De dagvergoeding van de wannabees is gebasseerd op wat ze voor DGK aan onkosten hadden ( huur, verzekeringen etc).
Mikey had geen onkosten alleen schulden, zijn dagvergoeding zou dus -0 moeten zijn.
Knal mij ook maar in dat hok dan!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:39 schreef akveor het volgende:
[..]
. Van Selene heb ik bevoorbeeld begrepen dat zij 5000 per maand krijgt voor d'r optreden in de villa.
ik wel maar binnen een paar minuten was het weg hahahhahhahquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:18 schreef blomst het volgende:
nah. ik mag niet een berichtje in het gastenboek achterlaten http://brianamanda.mygb.nl/
Mike denkt nu maar aan 1 ding.. een chineesje (heroine roken)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:17 schreef mootie het volgende:
Nou Mikey, ga maar weer lekker zitten zwelgen in zelfmedelijden...
dan ben je niet de enige ik krijg het er benauwd vanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:
Vlooienbericht geplaats op de site van B en A. Ik wacht de reacties even af en hoe lang het bericht blijft staan.![]()
Ik word gek van dat gesnuif en gerochel van Mikey, zo smerig.
Oeps, krijgt ze straks weer op haar sodemieter van Brian. Mikey kan ik niet meer horen of zien dus alles gemute hier.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:48 schreef Lobasca het volgende:
Amanda zit weer met eten te knoeien, in de chill, onderwijl draat Mike bagger..
Praat geen poep.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:41 schreef riri het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer...het was niet tegen zijn hoofd maar de zijkant van de hals....daar waar je als kickbokser juist wil raken...hij lag niet op de grond maar zat in zittende houding en was niet KO....pas bij de tweede kick
Blijf niet zeuren over iets waarvan de kenners zeggen dat het bij beginnende spelers heel veel voorkomt...scheids had oplettend moeten zijn,spelers zijn afhankelijk van een goede scheids
Zie verder diverse getuigenverslagen op:quote:
Beste Mylene,
De wedstrijd is in een ‘no contest’ (geen uitslag) geëindigd, en niet met een winnaar.
Het was jammer dat Brian die 2e trap gaf toen Yuri reeds op de grond lag. Normaliter is dit reden om een diskwalificatie te geven, maar de intentie was niet met opzet.
Het was jammer dat het zo moest lopen. De info op de site van de Gouden Kooi is dus niet juist.
Vriendelijke groeten,
RINGS / Milco *********
een heggeschaar jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha daar had je bijna een heggeschaar voor nodig....
Maar je Topic is Tof: [DGK] [COS OP'S] Openings Posten
Ah, deze poster niet gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:58 schreef noekje het volgende:
Christ, kap eens met die kickboks-discussie. So yesterday enzo..
Mike beschuldigd Claire van diefstal van zijn Belle Perez cdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:57 schreef tho_Omas het volgende:
DJ Mike heeft weinig verstand van beatmixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |