quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:42 schreef mootie het volgende:
Noekje, mag ik schreeuwen?
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
De enige juiste beoordeling van het partijtje was dus diskwalificatie
Eensch... (denk ik als K1 leek).quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
Mijn vriend bokst zelf en weet precies waarover hij het heeft...hij heeft het gezien en zijn commentaar was dat Brian zeker talent heeft en erg moedig was die ring in te stappen en voor zoveel kijkers het gevecht aan te gaan
Ze zitten Mikey nu gigantisch te fucken, maar Mike heeft het niet door.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:48 schreef Rotterdammert het volgende:
ze zouden Mike toch de silence treatment geven
Ja, misschien was dat wel wat duidelijker voor onze kampioen geweest.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
De enige juiste beoordeling van het partijtje was dus diskwalificatie
zo, na 6 weken zegt het schaap ook eens watquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:33 schreef beequeen het volgende:
Claire zegt dat de buitenwereld nogal negatief denkt over Brian omdat hij zo agressief is richting Amanda.
Het zijn gewoon publieke gegevens hoor...iedereen kan die HIER opvragen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dude, dat mag hier (terecht) niet.
pfffff...deze wedstrijd is een "No Contest" omdat men vond dat de scheidsrechter ertussen had moeten komen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Artikel 22. VERBODEN HANDELINGEN WEDSTRIJDVECHTERS
6. Doorvechten of trappen als iemand op de grond ligt. Iemand ligt op de grond als hij enig ander lichaamsdeel meer aan de grond heeft dan zijn voeten
Artikel 20. NEERGAAN DOOR EEN FOUTIEVE STOOT, TRAP OF HANDELING
1. Indien een vechter blijkens zijn reactie neergaat tengevolge van een ongeoorloofde stoot, trap of handeling van zijn tegenstander en de scheidsrechter heeft de ernst van deze overtreding geconstateerd, dan is de scheidsrechter verplicht de vechter welke deze verboden stoot, trap of handeling heeft gepleegd, onmiddellijk te diskwalificeren. De scheidsrechter is in dat geval verplicht de juryleden in kennis te stellen van zijn beslissing. De vechter die is neergegaan zal tot winnaar worden uitgeroepen.
Dat denk ik niet, die zat tegen die tijd al in het Kubats kamp, ik vind het wel een positieve ontwikkeling, ze begint iig wat van zich te laten horen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:52 schreef avonne het volgende:
[..]
zo, na 6 weken zegt het schaap ook eens wat
had ze moeten doen toen Lieke er nog was. Die had er wel wat mee gedaan.
K1 MAX ZONDAG 17 FEBRUARI BRIAN-YURIquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef avonne het volgende:
kan de discussie over de legendarische 20 seconden in een ander topic?
Je bent goed op de hoogte voor een expertquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef riri het volgende:
[..]
pfffff...deze wedstrijd is een "No Contest" omdat men vond dat de scheidsrechter ertussen had moeten komen!
De scheids is niet oplettend genoeg geweest...zeker bij beginnende spelers is het van groot belang dat hij ontzettend alert was geweest.
Ik herhaal het niet nog een keer.....
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef riri het volgende:
[..]
pfffff...deze wedstrijd is een "No Contest" omdat men vond dat de scheidsrechter ertussen had moeten komen!
De scheids is niet oplettend genoeg geweest...zeker bij beginnende spelers is het van groot belang dat hij ontzettend alert was geweest.
Ik herhaal het niet nog een keer.....
Dat weet ik wel, maar volgens mij mogen ze hier niet geplaatst worden. Met welk doel zou je dat doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zijn gewoon publieke gegevens hoor...iedereen kan die HIER opvragen...
Ik mag niet meer postenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:57 schreef avonne het volgende:
wil iemand even melden op die brian en amanda site dat ie een goed middeltje tegen vlooien weet? Die jeuk is zó vervelend voor Manny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |