was het te negatief dan....???quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:43 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik wel maar binnen een paar minuten was het weg hahahhahhah
Vast meer dan brian..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:57 schreef tho_Omas het volgende:
DJ Mike heeft weinig verstand van beatmixen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, krijgt ze straks weer op haar sodemieter van Brian. Mikey kan ik niet meer horen of zien dus alles gemute hier.
( het zien is wat moeilijker dus ik heb maar een theedoek over stream 1 en 2 gehangen)
die doen ook alles om in de belangstelling te staan he?!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:01 schreef Disana het volgende:
Dit geloven jullie niet... ik krijg spam van Nadia en Nix:
[ afbeelding ]
Daar zat ik dus ook aan te denken, de scheidsrechter had tijdig moeten ingrijpen, die wist nota bene dat Brian een beginner is. Neemt niet weg dat ik het een laffe actie vind van Brian, die natrap, maar toch, die scheids staat er niet voor niets bij.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:06 schreef riri het volgende:
binnen dertig secoden een perfekte high kick geven op de perfekte plek aan de zijkant van de hals is gewoon heel goed...daar kun je niet omheen....als de scheids dan niets doet en de spelers niet uit elkaar haalt kan je bij beginners het verdere verloop verwachten...de scheids hoort er bovenop te staan...
Maar ja, met een baby op komst moet je toch een of ander handeltje drijven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:04 schreef milk-shake het volgende:
[..]
die doen ook alles om in de belangstelling te staan he?!!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:01 schreef Disana het volgende:
Dit geloven jullie niet... ik krijg spam van Nadia en Nix:
[ afbeelding ]
Apart he? Normaal kijk ik alleen naar de subject headers, maar deze liep meteen in de peiling.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik wil ook spam van nadia en nix!!
Hoe weet je dat het van hen is?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Apart he? Normaal kijk ik alleen naar de subject headers, maar deze liep meteen in de peiling.
Wacht maar tot je de gegadigden ziet, vast nog triesterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
Holy shit, Mikey mag ook gaan daten, hoe triest .
Ik heb die hele Mikey sowieso ontzettend weinig zien doen zolang als hij in die villa zit. Alleen even een oproepje voor de camera (toen er externe 'cameramensen' waren), dat als iemand een leuke baan of woning had dat ie zich aanbevolen hieldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
Mikey denkt dat het geen zin heeft om zich in te schrijven bij een Woningbouwvereniging omdat het programma geen 4 jaar duurt. Wat een drogargument, hij doet dus zelf helemaal niks en laat alles over aan het hokje....oh nee, zijn mentor Brian.
Nou moet ik wel zeggen dat er ook een vergelijkbaar iets is: [DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
een heggeschaar jaeven verkeerd topic
![]()
Ben blij dat je het topic kan waarderen. Het leek me wel een goed idee, want niemand kan 24/7 streamen en COSsen, en de OP's zijn zo mooi dat je nadat je die gelezen hebt weer helemaal uptodate bent.
Het zou helemaal PERFECT zijn als de topic starters zelf even de OP posten in dat topic, scheelt weer wat werk voor mij
Ik zie nu pas dat er Nadia nix staat...keek naar de bovenstequote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, zou het niet gewoon puur (maar wel leuk) toeval zijn?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
jij maakt het af!
is gewoon toeval. wel een heel leuk toeval (vind ik)
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef schatje het volgende:
Mikey moet gewoon opzouten met die vieze methadon bek van hem.
Wat is dat hoofd toch rond.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:27 schreef Disana het volgende:
Wijdbeens, geen probleem voor een dame.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |