Wacht maar tot je de gegadigden ziet, vast nog triesterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
Holy shit, Mikey mag ook gaan daten, hoe triest .
Ik heb die hele Mikey sowieso ontzettend weinig zien doen zolang als hij in die villa zit. Alleen even een oproepje voor de camera (toen er externe 'cameramensen' waren), dat als iemand een leuke baan of woning had dat ie zich aanbevolen hieldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
Mikey denkt dat het geen zin heeft om zich in te schrijven bij een Woningbouwvereniging omdat het programma geen 4 jaar duurt. Wat een drogargument, hij doet dus zelf helemaal niks en laat alles over aan het hokje....oh nee, zijn mentor Brian.
Nou moet ik wel zeggen dat er ook een vergelijkbaar iets is: [DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
een heggeschaar jaeven verkeerd topic
![]()
Ben blij dat je het topic kan waarderen. Het leek me wel een goed idee, want niemand kan 24/7 streamen en COSsen, en de OP's zijn zo mooi dat je nadat je die gelezen hebt weer helemaal uptodate bent.
Het zou helemaal PERFECT zijn als de topic starters zelf even de OP posten in dat topic, scheelt weer wat werk voor mij
Ik zie nu pas dat er Nadia nix staat...keek naar de bovenstequote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, zou het niet gewoon puur (maar wel leuk) toeval zijn?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
jij maakt het af!
is gewoon toeval. wel een heel leuk toeval (vind ik)
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef schatje het volgende:
Mikey moet gewoon opzouten met die vieze methadon bek van hem.
Wat is dat hoofd toch rond.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:27 schreef Disana het volgende:
Wijdbeens, geen probleem voor een dame.
[ afbeelding ]
Daarom zeg ik al een tijdje, uit de villa met die gast en ja, wat mij betreft gewoon de straat weer op. Hoezo: dat kun je niet maken. Jawel hoor. Hoezo: de redactie is hem wel wat schuldig? Kansen genoeg gehad die kerel. Bah.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een excuuszwerver. Liever lui dan moe en allerlei kulsmoesjes verzinnen om maar niet aan te pakken.
in rotterdamquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:31 schreef Kinga het volgende:
gezellig in de chill zeg...waar is brian eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |