Tja, helaas heb je geljjk...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:54 schreef bloempje36 het volgende:
[..]
Nou zeg, maar helaas zijn die ontslagrondes fake!
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:54 schreef bloempje36 het volgende:
Pfffff wat saai op die streams zeg! Bellen met werklozen huismoeders!
Toch zitten ze te azen, dat is duidelijk te merken. Ze willen info over de USB stick maar dat mogen de bellers niet geven. Ik zou het heel snel roepen.quote:
Zou kunnen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:56 schreef bloempje36 het volgende:
Claire is ingehuurd door Marlboro heb ik gelezen! Klopt dit?
Huub heeft niet zoveel empathie betreffende de slopende ziekte kanker.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:56 schreef coldstar het volgende:
Claire, praat Huub gewoon Huub na en blijft vragen om ideeen. Ze hebben nu iemand aan de lijn die een heel goed idee heeft. Ga iets doen voor een goed doel. Ja Huub doe wat voor de kanker bestrijding. Daar ben je heel goed in.......
ik ook... als ik Japie aan de phone zou hebben zou ik het heul snel zeggenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch zitten ze te azen, dat is duidelijk te merken. Ze willen info over de USB stick maar dat mogen de bellers niet geven. Ik zou het heel snel roepen.
bel dan! bel dan! bel dan! bel dan! bel dan!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch zitten ze te azen, dat is duidelijk te merken. Ze willen info over de USB stick maar dat mogen de bellers niet geven. Ik zou het heel snel roepen.
Die nog wel leuk was toen aan de telefoonquote:
LOLquote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef agter het volgende:
[..]
Zou kunnen.
En jij? Wordt jij betaald door Fleurop?
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef agter het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Je hebt je best gedaan, maar ze zijn gewoon helemaal niet interessant. Ze willen alleen maar hun stem laten horen maar hebben niets te melden. Wel raar hoor, dat er niet een slimmer iemand doorkomt.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef PeterNB het volgende:
(audio van) vijfde (en laatste...ik blijf niet bezig) beller Jolanda..................
http://www.evilshare.com/785eec1e-2fb4-102b-aa97-000b6aa2a5f8
Hoezo zie je mij 24 uur per dag op de streams bloemen eten ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef agter het volgende:
[..]
Zou kunnen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:56 schreef mootie het volgende:
Jaap: Nadia had vaak geen slipje aan.
Huub: Zooo.... dat kon je echt wel ruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |