Het is bijna ontroerend hoe de Brain fans zelfs nadat vele malen is gemeld dat er NO CONTEST was omdat Brian natrapte (wat een professionele kickbokser of diskwalificatie komt te staan) blijven volhouden dat hij gewonnen heeft...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:36 schreef schatje het volgende:
[..]
De kenners, de profs, zeggen dit:
[..]
Ik denk dat de FEBO eerst een gesprekje heeft met de bellers en ze geen info mogen geven. Ik zou het heel snel roepen , kunnen ze nooit voor zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:40 schreef Dementor het volgende:
Dom wijf zeg aan de telefoon dit was de ultieme kans.
Wat is er mis met een getrouwde huisvrouw?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:41 schreef Yavido het volgende:
Marianne
Zeker ook weer een getrouwde huisvrouw
Wat zou je roepen?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO eerst een gesprekje heeft met de bellers en ze geen info mogen geven. Ik zou het heel snel roepen , kunnen ze nooit voor zijn.
Je moest tenslotte ook je adres aan de Febo mailen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO eerst een gesprekje heeft met de bellers en ze geen info mogen geven. Ik zou het heel snel roepen , kunnen ze nooit voor zijn.
Lol. Dat heb ik dan echt totaal anders opgevat.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
Niet echt, het ging om hoeveel tv momenten de wannabees maakten, daar kregen ze bonussen voor.
Althans, dat werd hier gedacht.
So what, komt JdM of Holleeder me dan ontvoeren?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:43 schreef agter het volgende:
Je moest tenslotte ook je adres aan de Febo mailen.![]()
Dan weet de Febo waar je huis woont.
Het zijn ook allemaal vrouwen ja...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef Dementor het volgende:
De domste wijven komen langs..
mannen durven het nietquote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef agter het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal vrouwen ja...
Dan krijg je zo'n bommel-ding door je brievenbus.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
So what, komt JdM of Holleeder me dan ontvoeren?
En dan Claire...heb je nog leuke tips?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:46 schreef Katewalker het volgende:
Het zijn wel een beetje suffe dames die bellen...
Hap, hap, hapquote:Op maandag 18 februari 2008 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er mis met een getrouwde huisvrouw?
Je bent geweldig, thanx.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:49 schreef PeterNB het volgende:
(audio van) derde beller Anita...................
http://www.evilshare.com/1c2c3f1a-2fb3-102b-89c6-0007e90cfb90
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef PeterNB het volgende:
(audio van) tweede beller Mariel................
http://www.evilshare.com/96805856-2fb2-102b-89c6-0007e90cfb90
Da's geen gastspeler, maar een bewoner die meedingt naar de hoofdprijs.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:50 schreef bloempje36 het volgende:
hallo ik ben nieuw hier, weet iemand wanneer die gastspeler Claire vertrekt?
Ik haat die doos!
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
tip:
mikeyheeftjaapsusbstickgejat
amandahaathuubecht
brianheeftnietgewonnen
hmmm
mamaamandanietop8uur
Je kan toch wel heel snel praten?
Dat meen je niet? Maar meedingen naar de hoofdprijs neem ik niet echt serieus!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:51 schreef Yavido het volgende:
[..]
Da's geen gastspeler, maar een bewoner die meedingt naar de hoofdprijs.
Welkom bloempje. Claire is miljonair dus wachten we de ontslagronde af.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:50 schreef bloempje36 het volgende:
Ik haat die doos!
Nou zeg, maar helaas zijn die ontslagrondes fake!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom bloempje. Claire is miljonair dus wachten we de ontslagronde af.
Spelinfo mag niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:54 schreef tho_Omas het volgende:
Waarom zeggen ze niks over die usbstick!
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:54 schreef pullup het volgende:
Wat een domme eenheidsworst die bellers
Tja, helaas heb je geljjk...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:54 schreef bloempje36 het volgende:
[..]
Nou zeg, maar helaas zijn die ontslagrondes fake!
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:54 schreef bloempje36 het volgende:
Pfffff wat saai op die streams zeg! Bellen met werklozen huismoeders!
Toch zitten ze te azen, dat is duidelijk te merken. Ze willen info over de USB stick maar dat mogen de bellers niet geven. Ik zou het heel snel roepen.quote:
Zou kunnen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:56 schreef bloempje36 het volgende:
Claire is ingehuurd door Marlboro heb ik gelezen! Klopt dit?
Huub heeft niet zoveel empathie betreffende de slopende ziekte kanker.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:56 schreef coldstar het volgende:
Claire, praat Huub gewoon Huub na en blijft vragen om ideeen. Ze hebben nu iemand aan de lijn die een heel goed idee heeft. Ga iets doen voor een goed doel. Ja Huub doe wat voor de kanker bestrijding. Daar ben je heel goed in.......
ik ook... als ik Japie aan de phone zou hebben zou ik het heul snel zeggenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch zitten ze te azen, dat is duidelijk te merken. Ze willen info over de USB stick maar dat mogen de bellers niet geven. Ik zou het heel snel roepen.
bel dan! bel dan! bel dan! bel dan! bel dan!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch zitten ze te azen, dat is duidelijk te merken. Ze willen info over de USB stick maar dat mogen de bellers niet geven. Ik zou het heel snel roepen.
Die nog wel leuk was toen aan de telefoonquote:
LOLquote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef agter het volgende:
[..]
Zou kunnen.
En jij? Wordt jij betaald door Fleurop?
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef agter het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Je hebt je best gedaan, maar ze zijn gewoon helemaal niet interessant. Ze willen alleen maar hun stem laten horen maar hebben niets te melden. Wel raar hoor, dat er niet een slimmer iemand doorkomt.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef PeterNB het volgende:
(audio van) vijfde (en laatste...ik blijf niet bezig) beller Jolanda..................
http://www.evilshare.com/785eec1e-2fb4-102b-aa97-000b6aa2a5f8
Hoezo zie je mij 24 uur per dag op de streams bloemen eten ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef agter het volgende:
[..]
Zou kunnen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:56 schreef mootie het volgende:
Jaap: Nadia had vaak geen slipje aan.
Huub: Zooo.... dat kon je echt wel ruiken.
Jij weet de sfeer er wel in te brengen hoor.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:01 schreef bloempje36 het volgende:
[..]
Hoezo zie je mij 24 uur per dag op de streams bloemen eten ofzo?
Yepquote:Op maandag 18 februari 2008 21:59 schreef pullup het volgende:
Die nog wel leuk was toen aan de telefoon
De beller is 19quote:Op maandag 18 februari 2008 22:01 schreef bloempje36 het volgende:
ojee de puberclub moet weer over sex praten! hoe orgineel zeg!
Hebben ze nu nog niet in de gaten dat hun doelgroep 40+ is?
Net als al die gastspelers en andere gasten die de kooi inkomen... dus go figure..quote:Op maandag 18 februari 2008 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan, maar ze zijn gewoon helemaal niet interessant. Ze willen alleen maar hun stem laten horen maar hebben niets te melden. Wel raar hoor, dat er niet een slimmer iemand doorkomt.
Welkom, wanneer ze vertrekt weten we hier ook niet. Van mij mag ze ook gaan, niet omdat ik haar haat, maar meer omdat ik vind dat ze niets toevoegd daar. We moeten het dus nog even met haar doen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:50 schreef bloempje36 het volgende:
Ik haat die doos!
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, maar dat weet Yavido niet.
He, jij zegt wat ik denk!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:03 schreef riri het volgende:
Moeten ze om de saaiheid op de streams te doorbreken al mensen laten bellen![]()
Fantasieloze redaktie...
Daarom stop ik er ook meequote:Op maandag 18 februari 2008 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan, maar ze zijn gewoon helemaal niet interessant.
Misschien kunnen Amanda en Brian even tv gaan maken dan is dit niet nodig.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:03 schreef riri het volgende:
Moeten ze om de saaiheid op de streams te doorbreken al mensen laten bellen![]()
Fantasieloze redaktie...
Gelukkig hebben we Brian en Amanda nog op de streams, heeeel boeiend.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:03 schreef riri het volgende:
Fantasieloze redaktie...
Volgens mij ken ik jou!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:05 schreef bloempje36 het volgende:
Huub's egootje wordt weeer goed gestreeld met die huismoedertjes aan de telefoon.
Mooi script! Had ie net nodig!
Ok dan, Lobasca was top.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:04 schreef Yavido het volgende:
Gesprek met Amanda & Lieke op Radio538
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:06 schreef Yavido het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik jou!Afgelopen nacht brak jeje nek nog.......
Hahaha, juist! Ik vond die Russin MEER toevoegen dan Kler...kan je nagaan!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Welkom, wanneer ze vertrekt weten we hier ook niet. Van mij mag ze ook gaan, niet omdat ik haar haat, maar meer omdat ik vind dat ze niets toevoegd daar. We moeten het dus nog even met haar doen.
Wie is dit?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daarom stop ik er ook mee![]()
Hier nog iets HEEEEL interessants ter compensatie dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, het regent klonen de laatste paar dagen.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:07 schreef beequeen het volgende:
Leuk weer een kloon aanwezig, hopelijk zijn er mods in de buurt.
Dat is nou.............*zwijmel zwijmel*............quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:08 schreef coldstar het volgende:
Ik blijf die jaap helemaal top vinden. Alleen met die kan je lachen. Huub probeerd zichzelf zoals gewoonlijk alleen maar de hoogte in te prijzen en Claire vraagt om SMSjes. Als het nou bedoeld is om even leuk voor de streams te zijn is Jaap toch de leukste.
Er is nu iemand aan de lijn, een man of een vrouw???????
Dat zonder meerquote:Op maandag 18 februari 2008 22:06 schreef bloempje36 Huubsnekjebreken. het volgende:
[..]
Hahaha, juist! Ik vond die Russin MEER toevoegen dan Kler...kan je nagaan!
Gelukkig kunnen we dalijk na het bel "spektakel" weer naar 2 rokende stoomboten kijken!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
Speciaal voor alle mensen die met tegenzin naar deze gesprekken kijken
[ afbeelding ]
Gewoon een uurtje of twee naar blijven kijken, dan zie je hetzelfde als dat de camera er op staat.
Ik denk dat Amanda iets heeeeeel anders aan het doen is, en dat ze deze stream op repeat hebben gezet.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
Speciaal voor alle mensen die met tegenzin naar deze gesprekken kijken
[ afbeelding ]
Gewoon een uurtje of twee naar blijven kijken, dan zie je hetzelfde als dat de camera er op staat.
Staan B en A in de brand dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:10 schreef bloempje36 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we dalijk na het bel "spektakel" weer naar 2 rokende stoomboten kijken!
inkoppertjequote:Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef Dementor het volgende:
Waarom worden die domme wijven nou weer uitgekozen.
Alllemaal vrouwen natuurlijk om een ego (ik vertel niet van wie) op te poetsen!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:08 schreef coldstar het volgende:
Ik blijf die jaap helemaal top vinden. Alleen met die kan je lachen. Huub probeerd zichzelf zoals gewoonlijk alleen maar de hoogte in te prijzen en Claire vraagt om SMSjes. Als het nou bedoeld is om even leuk voor de streams te zijn is Jaap toch de leukste.
Er is nu iemand aan de lijn, een man of een vrouw???????
Ik zie gewoon 2 keer Brian achter de draaitafel hoor...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:11 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda iets heeeeeel anders aan het doen is, en dat ze deze stream op repeat hebben gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |