Het is bijna ontroerend hoe de Brain fans zelfs nadat vele malen is gemeld dat er NO CONTEST was omdat Brian natrapte (wat een professionele kickbokser of diskwalificatie komt te staan) blijven volhouden dat hij gewonnen heeft...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:36 schreef schatje het volgende:
[..]
De kenners, de profs, zeggen dit:
[..]
Ik denk dat de FEBO eerst een gesprekje heeft met de bellers en ze geen info mogen geven. Ik zou het heel snel roepen , kunnen ze nooit voor zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:40 schreef Dementor het volgende:
Dom wijf zeg aan de telefoon dit was de ultieme kans.
Wat is er mis met een getrouwde huisvrouw?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:41 schreef Yavido het volgende:
Marianne
Zeker ook weer een getrouwde huisvrouw
Wat zou je roepen?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO eerst een gesprekje heeft met de bellers en ze geen info mogen geven. Ik zou het heel snel roepen , kunnen ze nooit voor zijn.
Je moest tenslotte ook je adres aan de Febo mailen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO eerst een gesprekje heeft met de bellers en ze geen info mogen geven. Ik zou het heel snel roepen , kunnen ze nooit voor zijn.
Lol. Dat heb ik dan echt totaal anders opgevat.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
Niet echt, het ging om hoeveel tv momenten de wannabees maakten, daar kregen ze bonussen voor.
Althans, dat werd hier gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |