Voor zover ik weet wel.quote:
Dan moet je je ogen open doen en kijken waar ie staat....hij grijpt ook nog eens niet in als Yuri op wil gaan staan na de eerste high kickquote:Op maandag 18 februari 2008 21:26 schreef Kevv het volgende:
[..]
Selectief blind zeker? De scheids staat er recht naast!
tip:quote:Op maandag 18 februari 2008 21:32 schreef avonne het volgende:
nou dat huppeltje wil ik wel zien
wat is het email adres?
Niet echt, het ging om hoeveel tv momenten de wannabees maakten, daar kregen ze bonussen voor.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:32 schreef Copycat het volgende:
Dat was toch de periode van vreedzame coëxistentie rondom kerst?
Leuk!!!! Hoe snel kan je zeggen: Brian heeft je USBstickquote:Op maandag 18 februari 2008 21:34 schreef Disana het volgende:
De bellers komen er echt. De gesprekken duren zolang als ze leuk zijn, zijn meteen op stream, en worden bij spelinformatie meteen afgebroken.
Ik dacht..die sla ik op en verklein hem dan..dan kan je hem vast lezen..maar ik kan hem niet verkleinen..pfff..ja je moet wat als je je verveelt..quote:
het zgn. oliebollencontractquote:Op maandag 18 februari 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet echt, het ging om hoeveel tv momenten de wannabees maakten, daar kregen ze bonussen voor.
Althans, dat werd hier gedacht.
De kenners, de profs, zeggen dit:quote:Op maandag 18 februari 2008 21:34 schreef riri het volgende:
[..]
Dan moet je je ogen open doen en kijken waar ie staat....hij grijpt ook nog eens niet in als Yuri op wil gaan staan na de eerste high kick
quote:Mailtje wat ik heb gekregen van Rings, de organisatie van het K1-Max gala.
[..]
Beste Mylene,
De wedstrijd is in een ‘no contest’ (geen uitslag) geëindigd, en niet met een winnaar.
Het was jammer dat Brian die 2e trap gaf toen Yuri reeds op de grond lag. Normaliter is dit reden om een diskwalificatie te geven, maar de intentie was niet met opzet.
Het was jammer dat het zo moest lopen. De info op de site van de Gouden Kooi is dus niet juist.
Vriendelijke groeten,
RINGS / Milco *********
Kennerquote:Op maandag 18 februari 2008 21:22 schreef coldstar het volgende:
Vreemd dat er niemand post, dat Brain zoals onze kenner gisteren al zei, gewoon al de winnaar is.
Supersnelquote:Op maandag 18 februari 2008 21:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Leuk!!!! Hoe snel kan je zeggen: Brian heeft je USBstick
nou, dat is wel zeker.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet echt, het ging om hoeveel tv momenten de wannabees maakten, daar kregen ze bonussen voor.
Althans, dat werd hier gedacht.
Ja, weg met dat gesnuif.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:38 schreef STAP01 het volgende:
Kan Mike weg uit de PRIVATE!!!!!!!!!
En wie doen het weer...Huub en Jaap.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:37 schreef Desii het volgende:
Iig hebben we weer leuke streams....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |