Bedoelt JdM dit met interactieve tv?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:25 schreef Desii het volgende:
Oke, wie gaat er ff bellen, dat Huppel moet gaan huppelen.... kan Mazaru een gifje maken![]()
Graag gedaan !quote:Op maandag 18 februari 2008 21:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
jeweettochhh...
nee ik prop nooit wat op he... dit lucht zoooo OP...
echt saxaayyy ja....
thnx for the shoulder
Verkapte belspelletjes zijn het geworden.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoelt JdM dit met interactieve tv?
Best leuk toch...ik kan me herrinneren dat toen Huub verzoeknummers draaide iedereen heel enthousiast was.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoelt JdM dit met interactieve tv?
tof, kut kneusquote:Op maandag 18 februari 2008 21:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
jeweettochhh...
nee ik prop nooit wat op he... dit lucht zoooo OP...
echt saxaayyy ja....
thnx for the shoulder
Vertel me waar ik over moet mailen en ik doe het.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:28 schreef mazaru het volgende:
Kom op Nowlive! Kom op Fok! Kom op Huubsoppers!! Mailen
Er stond trouwens toestemming voor deze actie op de plasma
Tja weet je..je hebt natuurlijk gelijk..toch is het gewoon een kwestie van wie vind je aardig en wie niet...van Huub kan ik dus veeeeeel meer hebben dan van Brian...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:22 schreef coldstar het volgende:
De topic weer even terug gelezen en zoals verwacht weer heel erg veel commentaar over de wedstrijd gisteren van Brain. Vreemd dat er niemand post, dat Brain zoals onze kenner gisteren al zei, gewoon al de winnaar is. Alleen al om het feit dat hij het lef heeft gehad, de ring in te stappen.
Kennelijk is het voor vele niet te verteren, dat Brain toch meer in zijn mars hebt als dat vele denken. Het douche gebeuren blijft een aantal mensen erg hoog zitten. Het dekbed gebeuren begint steeds lach wekkender te worden. De vrouwen mishandelingen die Huub uit gehaald hebt, blijft gewoon achter wegen.
Zo vullen we de topic,s.......je moet wat!! Want op dit moment ,is er niets verder te melden. De russen zijn weer naar huis. Het wachten is eindelijk op een mannelijke klerenkast, die daar de mensen die naast hun schoenen zijn gaan lopen, even weer met beide beentjes op de grond neerzet. Dat doe je niet met twee kleine magere rusjes.
Ik denk eerder dat de verbinding wordt verbroken.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:29 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel kun je zeggen voor de streamlock?
Als ik het goed begrepen heb, moeten we onze naam, adres en telefoonnummer mailen naar de redactie. En dan wordt je gebeld door Huub en Jaapquote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel me waar ik over moet mailen en ik doe het.
Dat was toch de periode van vreedzame coëxistentie rondom kerst?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef STAP01 het volgende:
Mogen we ook vragenstellen? Wat werd er bedoeld met oliebollen bakken???
Huub FM was coolquote:Op maandag 18 februari 2008 21:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Best leuk toch...ik kan me herrinneren dat toen Huub verzoeknummers draaide iedereen heel enthousiast was.
Was dat alles?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was toch de periode van vreedzame coëxistentie rondom kerst?
Lees anders even terug, er is een mailtje van de organisatie, meneer Brian heeft NIET gewonnen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:22 schreef coldstar het volgende:
De topic weer even terug gelezen en zoals verwacht weer heel erg veel commentaar over de wedstrijd gisteren van Brain. Vreemd dat er niemand post, dat Brain zoals onze kenner gisteren al zei, gewoon al de winnaar is. Alleen al om het feit dat hij het lef heeft gehad, de ring in te stappen.
Kennelijk is het voor vele niet te verteren, dat Brain toch meer in zijn mars hebt als dat vele denken. Het douche gebeuren blijft een aantal mensen erg hoog zitten. Het dekbed gebeuren begint steeds lach wekkender te worden. De vrouwen mishandelingen die Huub uit gehaald hebt, blijft gewoon achter wegen.
Zo vullen we de topic,s.......je moet wat!! Want op dit moment ,is er niets verder te melden. De russen zijn weer naar huis. Het wachten is eindelijk op een mannelijke klerenkast, die daar de mensen die naast hun schoenen zijn gaan lopen, even weer met beide beentjes op de grond neerzet. Dat doe je niet met twee kleine magere rusjes.
Voor zover ik weet wel.quote:
Dan moet je je ogen open doen en kijken waar ie staat....hij grijpt ook nog eens niet in als Yuri op wil gaan staan na de eerste high kickquote:Op maandag 18 februari 2008 21:26 schreef Kevv het volgende:
[..]
Selectief blind zeker? De scheids staat er recht naast!
tip:quote:Op maandag 18 februari 2008 21:32 schreef avonne het volgende:
nou dat huppeltje wil ik wel zien
wat is het email adres?
Niet echt, het ging om hoeveel tv momenten de wannabees maakten, daar kregen ze bonussen voor.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:32 schreef Copycat het volgende:
Dat was toch de periode van vreedzame coëxistentie rondom kerst?
Leuk!!!! Hoe snel kan je zeggen: Brian heeft je USBstickquote:Op maandag 18 februari 2008 21:34 schreef Disana het volgende:
De bellers komen er echt. De gesprekken duren zolang als ze leuk zijn, zijn meteen op stream, en worden bij spelinformatie meteen afgebroken.
Ik dacht..die sla ik op en verklein hem dan..dan kan je hem vast lezen..maar ik kan hem niet verkleinen..pfff..ja je moet wat als je je verveelt..quote:
het zgn. oliebollencontractquote:Op maandag 18 februari 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet echt, het ging om hoeveel tv momenten de wannabees maakten, daar kregen ze bonussen voor.
Althans, dat werd hier gedacht.
De kenners, de profs, zeggen dit:quote:Op maandag 18 februari 2008 21:34 schreef riri het volgende:
[..]
Dan moet je je ogen open doen en kijken waar ie staat....hij grijpt ook nog eens niet in als Yuri op wil gaan staan na de eerste high kick
quote:Mailtje wat ik heb gekregen van Rings, de organisatie van het K1-Max gala.
[..]
Beste Mylene,
De wedstrijd is in een ‘no contest’ (geen uitslag) geëindigd, en niet met een winnaar.
Het was jammer dat Brian die 2e trap gaf toen Yuri reeds op de grond lag. Normaliter is dit reden om een diskwalificatie te geven, maar de intentie was niet met opzet.
Het was jammer dat het zo moest lopen. De info op de site van de Gouden Kooi is dus niet juist.
Vriendelijke groeten,
RINGS / Milco *********
Kennerquote:Op maandag 18 februari 2008 21:22 schreef coldstar het volgende:
Vreemd dat er niemand post, dat Brain zoals onze kenner gisteren al zei, gewoon al de winnaar is.
Supersnelquote:Op maandag 18 februari 2008 21:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Leuk!!!! Hoe snel kan je zeggen: Brian heeft je USBstick
nou, dat is wel zeker.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet echt, het ging om hoeveel tv momenten de wannabees maakten, daar kregen ze bonussen voor.
Ja, weg met dat gesnuif.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:38 schreef STAP01 het volgende:
Kan Mike weg uit de PRIVATE!!!!!!!!!
En wie doen het weer...Huub en Jaap.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:37 schreef Desii het volgende:
Iig hebben we weer leuke streams....
Het is bijna ontroerend hoe de Brain fans zelfs nadat vele malen is gemeld dat er NO CONTEST was omdat Brian natrapte (wat een professionele kickbokser of diskwalificatie komt te staan) blijven volhouden dat hij gewonnen heeft...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:36 schreef schatje het volgende:
[..]
De kenners, de profs, zeggen dit:
[..]
Ik denk dat de FEBO eerst een gesprekje heeft met de bellers en ze geen info mogen geven. Ik zou het heel snel roepen , kunnen ze nooit voor zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:40 schreef Dementor het volgende:
Dom wijf zeg aan de telefoon dit was de ultieme kans.
Wat is er mis met een getrouwde huisvrouw?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:41 schreef Yavido het volgende:
Marianne
Zeker ook weer een getrouwde huisvrouw
Wat zou je roepen?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO eerst een gesprekje heeft met de bellers en ze geen info mogen geven. Ik zou het heel snel roepen , kunnen ze nooit voor zijn.
Je moest tenslotte ook je adres aan de Febo mailen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO eerst een gesprekje heeft met de bellers en ze geen info mogen geven. Ik zou het heel snel roepen , kunnen ze nooit voor zijn.
Lol. Dat heb ik dan echt totaal anders opgevat.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
So what, komt JdM of Holleeder me dan ontvoeren?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:43 schreef agter het volgende:
Je moest tenslotte ook je adres aan de Febo mailen.![]()
Dan weet de Febo waar je huis woont.
Het zijn ook allemaal vrouwen ja...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef Dementor het volgende:
De domste wijven komen langs..
mannen durven het nietquote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef agter het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal vrouwen ja...
Dan krijg je zo'n bommel-ding door je brievenbus.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
So what, komt JdM of Holleeder me dan ontvoeren?
En dan Claire...heb je nog leuke tips?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:46 schreef Katewalker het volgende:
Het zijn wel een beetje suffe dames die bellen...
Hap, hap, hapquote:Op maandag 18 februari 2008 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er mis met een getrouwde huisvrouw?
Je bent geweldig, thanx.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:49 schreef PeterNB het volgende:
(audio van) derde beller Anita...................
http://www.evilshare.com/1c2c3f1a-2fb3-102b-89c6-0007e90cfb90
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |