quote:
Jawel, was een heuse stemming, TV-momentjes daar kleden ze zich wel netjes voor aan, stel je eens voor zeg, een stemming zonder vol ornaat.....quote:Op maandag 18 februari 2008 21:05 schreef 2live het volgende:
Waarom zijn Brian en Amanda in vol ornaat? Toch niet voor het vertrek van die russen?
Ik zie het al..de streams zijn weer uitquote:Op maandag 18 februari 2008 21:02 schreef FSR het volgende:
[..]
Die zal Flens wel weer aan het bevredigen zijn..
De beste stuurlui staan aan wal....quote:Op maandag 18 februari 2008 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi hoor en bedankt voor het plaatsen van het filmpje, opdat we het nooit vergeten, net als het douche incident, het trappen onder de dekens, het slaan van Amanda.....de lijst is eindeloos van die gore rat.
Foei..... er kan niemand zo goed huppelen als Huppeltje Huub..... toevalligquote:Op maandag 18 februari 2008 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je je adres geeft, stuur ik een mooie uitvergrootte foto van Huub toe. Ongeacht waar we het over hebben, altijd wordt Huub er weer bij gehaald.
"het eten ziet er goor uit!"
Ja, maar Huub kan ook niet koken.
Wat een slecht weer!
Ja, maar heb je die kop van Huub gezien? Die is pas lelijk
Tjongejonge wat is die brrr toch agressief
Hee Kijk eens wat Huub vorig jaar november heeft gedaan! Dat was pas agressief.
Fries huppelt in de paardenbak!
Pffff Huub kan niet huppelen
Saxayquote:Op maandag 18 februari 2008 21:02 schreef FSR het volgende:
[..]
Die zal Flens wel weer aan het bevredigen zijn..
Dat zeg je goed...zoals ze ook piano speelt.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:05 schreef FSR het volgende:
Ik vind Amandrama net zo ritmisch als Bwian....
Haar dansen is niet meer dan het opdreunen van passen die ze geleerd heeft... niets met dansen met gevoel oid te maken
Ik zit nog steeds te wachten tot ik daar een leuke cap van kan maken.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Foei..... er kan niemand zo goed huppelen als Huppeltje Huub..... toevallig
maak er dan gelijk zo'n geweldige gif van.....quote:Op maandag 18 februari 2008 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten tot ik daar een leuke cap van kan maken.
Ik ben steeds te laat
Zal ik zeker doenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:12 schreef Desii het volgende:
[..]
maak er dan gelijk zo'n geweldige gif van.....
Nog niet wegquote:Op maandag 18 februari 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
Welke steam moet ik nu kiezen......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot later.
I love your gifjes.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:13 schreef mazaru het volgende:
Heeft del weer een epileptische aanval?
[ afbeelding ]
Maak van je hart geen moordkuil "oldbee"quote:Op maandag 18 februari 2008 21:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pfff ik zie het halve topic geslijm over de mooie OP's...
stelletje kut kneuzen zijn jullie zeg!
in den beginne was er geen OP! gewoon een mooie TT en lekker lullen over de streams...
tegenwoordig is t halve topic vol met gelul over de mooie OP
kansloos...
maar goed dat moest ik ff kwijt, en dat mag best voor een hardcore oldbee DGK poster
Ik ben net Heintje Davids, kom altijd nog even terug.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:15 schreef Yavido het volgende:
Nog niet weg
niet dat ik je weg wil hebben ofzo
GVD! Heb ik gister net een geheim telefoonnummer aangeschaft!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:19 schreef mazaru het volgende:
Jaap en Huub willen lucraak mensen gaan opbellen
Claire pesten?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:20 schreef Katewalker het volgende:
Huub en Jaap willen de streamers vermaken.....![]()
Maar ja...wat moeten ze dan doen..Amanda pesten mag niet...Brian pesten mag ook niet...
Ze hebben nu in ieder geval de slappe lach..dat is al leuk...
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat zeg je goed...zoals ze ook piano speelt.
Het is net een hond die je een kunstje hebt geleerd.
'quote:
in den beginne moest jij de streams volgen om te weten wat er gebeurde omdat er geen OP was met samenvattingquote:Op maandag 18 februari 2008 21:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pfff ik zie het halve topic geslijm over de mooie OP's...
stelletje kut kneuzen zijn jullie zeg!
in den beginne was er geen OP! gewoon een mooie TT en lekker lullen over de streams...
tegenwoordig is t halve topic vol met gelul over de mooie OP
kansloos...
maar goed dat moest ik ff kwijt, en dat mag best voor een hardcore oldbee DGK poster
Dat is weer WEL een reden om te mailen...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:25 schreef STAP01 het volgende:
USBSTIIIIIIIIIIIIIIIIICK!
Selectief blind zeker? De scheids staat er recht naast!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:08 schreef riri het volgende:
[..]de enige die op dat moment wat kon doen was de scheids maar die was niet ter plekke...fout van de scheids....
goeie !!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:25 schreef STAP01 het volgende:
USBSTIIIIIIIIIIIIIIIIICK!
No fucking wayquote:Op maandag 18 februari 2008 21:24 schreef Katewalker het volgende:
Redaktie mailen??..met naam, woonplaats en telnummer...uuhhh...
Ik dacht het niet...
jeweettochhh...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil "oldbee"
Saxayyyyy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |