Hahaha, juist! Ik vond die Russin MEER toevoegen dan Kler...kan je nagaan!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Welkom, wanneer ze vertrekt weten we hier ook niet. Van mij mag ze ook gaan, niet omdat ik haar haat, maar meer omdat ik vind dat ze niets toevoegd daar. We moeten het dus nog even met haar doen.
Wie is dit?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daarom stop ik er ook mee![]()
Hier nog iets HEEEEL interessants ter compensatie dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, het regent klonen de laatste paar dagen.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:07 schreef beequeen het volgende:
Leuk weer een kloon aanwezig, hopelijk zijn er mods in de buurt.
Dat is nou.............*zwijmel zwijmel*............quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:08 schreef coldstar het volgende:
Ik blijf die jaap helemaal top vinden. Alleen met die kan je lachen. Huub probeerd zichzelf zoals gewoonlijk alleen maar de hoogte in te prijzen en Claire vraagt om SMSjes. Als het nou bedoeld is om even leuk voor de streams te zijn is Jaap toch de leukste.
Er is nu iemand aan de lijn, een man of een vrouw???????
Dat zonder meerquote:Op maandag 18 februari 2008 22:06 schreef bloempje36 Huubsnekjebreken. het volgende:
[..]
Hahaha, juist! Ik vond die Russin MEER toevoegen dan Kler...kan je nagaan!
Gelukkig kunnen we dalijk na het bel "spektakel" weer naar 2 rokende stoomboten kijken!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
Speciaal voor alle mensen die met tegenzin naar deze gesprekken kijken
[ afbeelding ]
Gewoon een uurtje of twee naar blijven kijken, dan zie je hetzelfde als dat de camera er op staat.
Ik denk dat Amanda iets heeeeeel anders aan het doen is, en dat ze deze stream op repeat hebben gezet.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
Speciaal voor alle mensen die met tegenzin naar deze gesprekken kijken
[ afbeelding ]
Gewoon een uurtje of twee naar blijven kijken, dan zie je hetzelfde als dat de camera er op staat.
Staan B en A in de brand dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:10 schreef bloempje36 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we dalijk na het bel "spektakel" weer naar 2 rokende stoomboten kijken!
inkoppertjequote:Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef Dementor het volgende:
Waarom worden die domme wijven nou weer uitgekozen.
Alllemaal vrouwen natuurlijk om een ego (ik vertel niet van wie) op te poetsen!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:08 schreef coldstar het volgende:
Ik blijf die jaap helemaal top vinden. Alleen met die kan je lachen. Huub probeerd zichzelf zoals gewoonlijk alleen maar de hoogte in te prijzen en Claire vraagt om SMSjes. Als het nou bedoeld is om even leuk voor de streams te zijn is Jaap toch de leukste.
Er is nu iemand aan de lijn, een man of een vrouw???????
Ik zie gewoon 2 keer Brian achter de draaitafel hoor...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:11 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda iets heeeeeel anders aan het doen is, en dat ze deze stream op repeat hebben gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |