's morgens staat die bij mij haast nooit aan. Als ik wakker word is het laatste wat ik wil horen of zien een rattekop en die verschrikkelijke stem van Delquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je krijgt morgen weer een kans hoor, Huub begint bijna iedere dag met een dansje.
Hou es op!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je net zo strijkt als dat je post vrees ik het ergste..
1 pot nat dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke fans zijn nu voor haar vriendinnetje Amanda.
Strijken is een hele kunst. Voor je het weet heb je een valse vouw! Alles over strijken en het nieuwe Perfective strijkijzer gebruiken....quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je net zo strijkt als dat je post vrees ik het ergste..
Je hebt gelijk wat de ochtendstreams betreft, misselijk makend en dat alleen door B en A. Kaartje sturen......gewoon doen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:53 schreef mazaru het volgende:
's morgens staat die bij mij haast nooit aan. Als ik wakker word is het laatste wat ik wil horen of zien een rattekop en die verschrikkelijke stem van Del![]()
Ik zit er serieus over na te denken om hem echt voor het eerst een kaartje te sturen. En dan op een bepaalde tijd en dag voor ons een huppeltje te maken.
Doet die vast wel, zeker als die hoort dat het voor Fok is![]()
En dan nog even the bump met Jaap ook!!
Lijken me leuke avatars
Ik vind dat fijn als ze apart zitten, dan weet ik naar welke streams ik niet moet luisteren of kijken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat de ochtendstreams betreft, misselijk makend en dat alleen door B en A. Kaartje sturen......gewoon doen.
BAM mag dus toch beneden filmkijken, waar zij ze bang voor bij de FEBO, dat B en A gaan flippen?
Ach, waar moeten ze het anders over hebben, zelf zijn ze perfect. Ik dacht eigenlijk dat de PoPo gelijk stond aan medelijstemmen bij B en A, is dat plots veranderd?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
Er wordt beneden over Jaap geluld, dat hij gelijk staat met Claire.
Ruud ik wilde graag op je post reageren dus heb dat in de sc gedaan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier ga ik één post aan wijden en dan wens ik er eigenlijk niet meer over verder te gaan.
Iemand die weet wat SS en NSB uitgevroten hebben en die dan zijn tegenpartij in wat voor onenigheid dan ook daarmee gaat vergelijken is in mijn ogen verkeerd bezigEen grovere belediging kan ik mij niet voorstellen. Ik weet waar ik het over heb en de twee generaties voor mij hebben er zeer direct mee te maken gehad.
Moest ik even kwijt
Ik hou het gewoon helemaal voor gezien voorlopig...adem in-adem uitquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vind dat fijn als ze apart zitten, dan weet ik naar welke streams ik niet moet luisteren of kijken.
Niks persoonlijks mazuru, het gaat hier vaak meningen, al dan niet onderbouwd. Love your posts tooquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:59 schreef mazaru het volgende:
Nou geweldige beelden weer![]()
Ik ga maar eens mijn eigen filmpje kijken.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:01 schreef 2live het volgende:
Ik vind dat fijn als ze apart zitten, dan weet ik naar welke streams ik niet moet luisteren of kijken.
Ook al er van tussen Mokum.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon helemaal voor gezien voorlopig...adem in-adem uit
Lesje geschiedenis:quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat lijkt mij sterk hij is van joodse afkomst........
Ah.. weer caps in de COS... ben blij dat je weer terug bentquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Tis weer gezellig op de bank, filmpje kijken dus ..
Ja van de sfeer hier slaap ik slecht..ik maak mijn eigen sfeer welquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook al er van tussen Mokum.Morgen weer naar rotjeknor
![]()
Doei, doei, en tot snel hoop ik.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:03 schreef Mokum020 het volgende:
Ik hou het gewoon helemaal voor gezien voorlopig...adem in-adem uit
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja van de sfeer hier slaap ik slecht..ik maak mijn eigen sfeer wel
Flikker jij ook eens een eind op! Het was net zo lekker rustig....!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef riri het volgende:
[..]
Lesje geschiedenis:
Voor de Duitse inval..en ik weet...het klinkt tegenstrijdig...mochten Joden gewoon toetreden tot de NSB
Lesje cos. Kappen nu.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef riri het volgende:
[..]
Lesje geschiedenis:
Voor de Duitse inval..en ik weet...het klinkt tegenstrijdig...mochten Joden gewoon toetreden tot de NSB
Doe Mokum, slaap lekker en als je een strijkster nodig hebt....PM evenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja van de sfeer hier slaap ik slecht..ik maak mijn eigen sfeer wel
De Gouden Kooi die films kijktquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike geniet met volle teugen van de film
Slaap lekker?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Doe Mokum, slaap lekker en als je een strijkster nodig hebt....PM even![]()
Ikke wel!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Doe Mokum, slaap lekker en als je een strijkster nodig hebt....PM even![]()
En vannacht, en morgenochtend en morgenmiddag...quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:18 schreef T-lex het volgende:
Amanda meld ff aan Brian dat ze niet meer ongesteld is...iets te veel info.
Maar zal wel weer neuken worden dan vanavond.![]()
Laat mij raden...je bent er slecht in?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Ikke wel!![]()
Lekker als je met Amanda en Melisa een film kijkt, die lullen overal doorheen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:19 schreef 2live het volgende:
[..]
En vannacht, en morgenochtend en morgenmiddag...
Ik reken op je verslag.![]()
Hmm, op een of andere manier denk ik bij Brian en Amanda nooit aan wiebelen maar aan Stampertje.quote:
Die komt uit hetzelfde nestquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:24 schreef 2live het volgende:
[..]
Hmm, op een of andere manier denk ik bij Brian en Amanda nooit aan wiebelen maar aan Stampertje.
simpel er blijven steeds minder "fans" overquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:32 schreef rooie3 het volgende:
Huub dus nog boven aan in de popo.Had al verwacht dat Brian en amanda op 2 en 3 zouden staan.Lieke stemmers zijn nu ineens voor Amanda geworden,hoe raar kan het toch lopen.Amanda was juist de reden dat Lieke en Huub braken,door al die weken met zijn tweeen tegen de rest konden ze niet genieten van hun samenzijn .Zelfs de etentjes werden nog verstoord en daarom kan ik niet begrijpen dat Lieke fans nu voor Amanda en brian zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |