Yuri is automonteur maar dat terzijde. Een gekochte partij, lijkt me duidelijk. Ze kunnen het ontkennen wat ze willen maar dat gaat niet lukken. Of het moet zo zijn dat Yuri echt een "opgewarmd lijk" was.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:51 schreef kahaarin het volgende:
Dat zou maar zo eens kunnen, hij is ook gewoon kok natuurlijk, dit uitstapje richting kickboksen was niet echt een succes, hij kan beter in de keuken blijven denk ik.
Let op mijn woordkeuze, ik zeg nadrukkelijk misschien en met google vind je te over:quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg dat kun je niet maken hoor.
Laat ik nu denken dat je het over Brian en Amanda hebt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:53 schreef coldstar het volgende:
Ik heb nog nooit zulke jojo's mee gemaakt.. Zitten GVD ruim en jaar in die villa, presteren zelf geen m oer. Maken alleen TV met neuken en hebben de grootste bek....ga je schamen Huub.
Wat een messcherpe conclusiequote:Op donderdag 21 februari 2008 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
En daar heb je Huub weer over SS'ers. Huub moet altijd iets uit de nazitijd erbij halen.
Zou me niets verwonderen als zijn voorouders NSB'ers waren en hij zich er op deze manier uit probeert te kletsen.
Misschien is dat wel wat Lieke over zijn familie weet.
Edit: Met snel googlen kom je dit tegen.
Hengelo? Daar liggen zijn roots toch?
http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=ballegooij+nsb&spell=1
Huh? Hoe kom ik dan bij kok?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yuri is automonteur maar dat terzijde. Een gekochte partij, lijkt me duidelijk. Ze kunnen het ontkennen wat ze willen maar dat gaat niet lukken. Of het moet zo zijn dat Yuri echt een "opgewarmd lijk" was.
Het is onfatsoenlijk om zelfs de suggestie te wekken, kom maar met feiten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Let op mijn woordkeuze, ik zeg nadrukkelijk misschien en met google vind je te over:
http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=ballegooij+nsb&spell=1
Is puur guggestief van mij. Geen feit.
Wacht maar af als hij weer alcohol mag drinken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:46 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub heeft geleerd, hij blijft rustig implaats van te schelden
Graag, een dwarslezing mag ook. ( zo spreekt Amanda dwarsleasie uit).quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:58 schreef mootie het volgende:
Mag Amanda dood?
jahhh lopen de cossen helemaal volquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wacht maar af als hij weer alcohol mag drinken.
Dat werd ook een paar keer gezegd net...quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
Brian kwam terug met 'Gewonnen! Knock out!'. Waarom hebben ze het daar niet over. Het wordt nu mooier gemaakt dan het was.
Wat een ontzettend irritant kutkind, ik luister er niet meer naar.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:58 schreef akveor het volgende:
Amanda is nog het zelfde domme achterlijke wijf toen ze binnen kweam. Niets veranderd.
Het is gewoon te irritant om de streams nog te volgen..
Ah okee. Ik had misschien op nóg meer vuurwerk gehoopt, kwam te laat binnenvallen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat werd ook een paar keer gezegd net...zwak verweer volgde en voornamelijk geschreeuw..
Het is ook niet kies van Huub om dat te pas en te onpas aan te halen, waar je hart vol van zit stroomt je mond van over, misschien is er een familielid van Huub gedeporteerd geweest en was het daarom vroeger bij hem thuis een onderwerp van gesprek, misschien is het gewoon een fascinatie van hem, WO2 bedoel ik, maakt niet uit, hij hoeft er ook niet steeds tijdens ruzies over te beginnen, je valt LS nu aan maar Huub doet het steeds zelf.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is onfatsoenlijk om zelfs de suggestie te wekken, kom maar met feiten.
van mij wel hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:58 schreef mootie het volgende:
Mag Amanda dood?
Dat soort off-topic discussies ga ik niet meer aan, ik ga alleen uit van uitspraken van Huub en zijn gedrag.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is onfatsoenlijk om zelfs de suggestie te wekken, kom maar met feiten.
quote:
Oh okay, Huub zegt SS en daaruit maak jij op dat zijn familie een NSB verleden heeft. Duidelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat soort off-topic discussies ga ik niet meer aan, ik ga alleen uit van uitspraken van Huub en zijn gedrag.
Zit jij dag en nacht op de streams, dat je mij dag en nacht op de streams ziet.........Ik denk dat je toch met een ander in de war bent.......zo niet moet je geen onzin posten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou voorlopig weet die jojo jou dag en nacht hier aan de streams te kluisteren
dat lijkt mij sterk hij is van joodse afkomst........quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh okay, Huub zegt SS en daaruit maak jij op dat zijn familie een NSB verleden heeft. Duidelijk.
neuh misschien valt jouw manier van posten mij op..........quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zit jij dag en nacht op de streams, dat je mij dag en nacht op de streams ziet.........Ik denk dat je toch met een ander in de war bent.......zo niet moet je geen onzin posten.
Dat argument had ik ook al aangedragen, maar het sloeg niet aan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat lijkt mij sterk hij is van joodse afkomst........
een beetje slappe hap nu in de kooi ouwe koeien enzoquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:10 schreef kahaarin het volgende:
Goh, het lijkt wel besmettelijk dat bekvechten op de streams, hoe staat het met de discussie in de kooi?
Als daardoor para Brian zijn opwachting weer maakt is het mij al lang goed, drinkt Amanda een beetje door?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een beetje slappe hap nu in de kooi ouwe koeien enzo
Dat heeft Hans Nijman verteld,quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:57 schreef kahaarin het volgende:
Huh? Hoe kom ik dan bij kok?![]()
![]()
Maar goed, kickboksen is iig zijn stiel niet.
Ik heb zelfs eens getracht een discussie te voeren hier wanneer iemand van Joodse afkomst is...quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat argument had ik ook al aangedragen, maar het sloeg niet aan.
Ah, dankjewel, ik dacht al dat ik ze zag vliegen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat heeft Hans Nijman verteld,
Yuri is kok, maakt lange dagen, slechte conditie,
traint sinds 1 jaar, zou meer willen trainen.
2 weken later had Yuri een interview op het DGK-forum
en vertelde 2de automonteur te zijn.
Daar zaten ook veel verraders tussen. Om hun hachje te redden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat lijkt mij sterk hij is van joodse afkomst........
Is ook helmaal niet verkeerd. Over de moeder van Amanda worden ook zoveel dingen gezegd, waarvan men hier ook niet weet of het op waarheid berust...quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Let op mijn woordkeuze, ik zeg nadrukkelijk misschien en met google vind je te over:
Ja, dat was bij de beesten af en hij had nog niet eens gezopen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar zaten ook veel verraders tussen. Om hun hachje te redden.
Welk recht had Huub dan om die 2 oersaaie Russen zo discriminerend de huid vol te schelden?
Die zijn maar 20 en 21 en hebben zelf geen vlieg kwaad gedaan. En moest je horen waar hij hun voor uitmaakte.
Dus zijn Joodse afkomst wil helemaal niets zeggen. Dan wens je zeker niet iemand de gaskamer in, wat Huub meerdere malen heeft uitgesproken in een woedeaanval.
Gatverdamme wat ziekquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Twee generaties terugquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een messcherpe conclusie![]()
(hij heeft joodse voorouders)
Trustequote:Op donderdag 21 februari 2008 21:18 schreef kahaarin het volgende:
Ik ga er van tussen, COS-ze welterusten voor straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |