quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef Scandalous het volgende:
Eric heeft B&A goed door. Hij zegt dat ze nu vanzelf onderling ruzie krijgen, meer hoeft hij niet te doen
Welke verhaallijnen, dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:18 schreef mazaru het volgende:
E: Trusten poepie
J: Trusten, bedankt voor het ruineren van mijn verhaallijnen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef Kinga het volgende:
Eric zegt nou ook, dat ze wat passiever moeten doen, gewoon ff afwachten en ze laten zweten...
Wacht maar totdat ie dat van die USB stick te horen krijgt. Remember, pak, briefje, cora?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:19 schreef schatje het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor Jaap.
B en A proberen al een hele tijd Jaap bij Huub weg te krijgen, en te koppelen aan Claire.quote:
De vorige ontslagronde was echt een aanfluiting, zo zwak. Goed advies van Eric en ik hoop dat Jaap en Claire zich er ook in kunnen vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Voornamelijk wat Eric zei was top: Ontslagrondes alleen voor je tegenstanders gebruiken.... en zo is het.
Zou me niks verbazen, ze zijn vast pissigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:20 schreef neehe het volgende:
Waar zijn B&A, achter aan het meeluisteren ?
nou ben ik echt boos op Ericquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef Kinga het volgende:
Eric zegt nou ook, dat ze wat passiever moeten doen, gewoon ff afwachten en ze laten zweten...
Kan Claire die ook lezen dan? Zij weet toch niet wat ERik allemaal gezien/gehoord heeft?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:23 schreef Kinga het volgende:
My god, waar maakt die Claire zich druk om, een of ander gesprek met haar pa wat Eric gezien zou moeten hebben? Als het BOEIEND was geweest, stond het wel in het spel info topic...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:27 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ga eens even mijn film afkijken. Die staat door Eric al weer een paar uur op pauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |