Ja, verdomd jammer inderdaad.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:03 schreef FSR het volgende:
Die 2 kneuzen zijn heerlijk euforisch... Puur omdat de rest niets over hun mag zeggen...
Niet over pruiken, douches etc....
Ruudjequote:Op woensdag 20 februari 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis alweer woensdag geworden. Om 8 uur moet ik in Rotterdam zijn.![]()
Kort nachtje![]()
Truste Fok!
Ik begin serieus een hoofdpijn te ontwikkelen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef rooie3 het volgende:
Wat een niveau weer.Gaat alleen maar weer over condooms,hoeren en wippen.Met die lui kan je echt niet discusseren.had Amanda allang die pruik afgetrokken.
Ik ook, maar ja... dat mag niet heh... ook niet zeggen dat Bwian ook een hoertje neukte....quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef rooie3 het volgende:
Wat een niveau weer.Gaat alleen maar weer over condooms,hoeren en wippen.Met die lui kan je echt niet discusseren.had Amanda allang die pruik afgetrokken.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef Lady-night het volgende:
Toch kunnen B&A er niet tegen dat Claire zo koel reageert
Ja, bloedirritant is dat. Laat Huub weer eens wat zeggen over Amanda's moeder, of dat gevechtquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef rooie3 het volgende:
Ik heb hem al op mute staan.Verlang echt terug naar het fietsen van BB.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:08 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik begin serieus een hoofdpijn te ontwikkelen.
dat klopt, dat is haar kracht ook gelijk! ja ze is naief dat ze wat met huub is begonnen weer! maar dat ze dom of een nitwit is... nee dat niet!quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef Lady-night het volgende:
Toch kunnen B&A er niet tegen dat Claire zo koel reageert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |