Zet de wijn eens weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef Yavido het volgende:
Ik vind Brian & Amanda ergens wel okeOf sla ik nu door
Ja!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef Yavido het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef Yavido het volgende:
jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef Yavido het volgende:
Dan zul je het misschien wel raar vinden waarom ik me dat ook afvraag, maar het is echt zoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef Scandalous het volgende:
Ze komen weer niet verder dan "claire waarom doe je het met Huub"![]()
![]()
Aan brian of nathaniel in het verleden niet aan brian had gevraagd; waaraam neem je een relatie met amanda? waarop brian in eerste instantie had geantwoord.... een relatie met amanda voor het spelquote:
Toch heeft zij zich lang genoeg laten onderdrukken dat die term voor haar al een tijdje niet meer opgaat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:57 schreef Scandalous het volgende:
Amanda, of all people, noemt Claire een breezersletje
Jaap of Mike zijn toch ook geen optie, ze moet iets.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zul je het misschien wel raar vinden waarom ik me dat ook afvraag, maar het is echt zo
+2quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zul je het misschien wel raar vinden waarom ik me dat ook afvraag, maar het is echt zo
Bij deze figuren kun je toch geen beeldspraak gebruiken. Dat begrijpen ze nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:58 schreef Ziet het volgende:
whaaaaaaaaahaha jaap gaat zijn sociale kant toelichten
dit gaat die nitwits te ver hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |