Dus ik was niet de enige?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:26 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik telegraaf, ad, volkskrant en ook teletekst
slinks hoor
Alleen jammer dat er alleen maar onzin uitkomtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:31 schreef Ziet het volgende:
oh amanda durft weer
Was info van Brian...heeft Netty dat nu verkeerd doorgegeven?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:31 schreef Scandalous het volgende:
Oh, Amanda valt aan, met je gaat voor idtv werken he huub?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:32 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda heeft ook info van achteren die ze nu in gooit..
Huub heeft op streams gezegd dat hij na de kooi voor tv gaat werken...voor IDtv?
Heeftie dat gezegd?
Wat ik gisteren hier begreep wel die baan zou hij van stijn aangeboden gekregen hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:32 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda heeft ook info van achteren die ze nu in gooit..
Huub heeft op streams gezegd dat hij na de kooi voor tv gaat werken...voor IDtv?
Heeftie dat gezegd?
Misschien stond het wel opquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:33 schreef 2live het volgende:
[..]
Was info van Brian...heeft Netty dat nu verkeerd doorgegeven?
ja dat bedoel ik! amanda noemt bijvoorbeeld claire een pijpslet, een hoer.... terwijl ze het zelf ook is.....en in het verleden heeft gedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is iets concreets, als het wat toe voegt. Enig idee wat? Wat bereik je nou om iemand steeds aan te vallen over hem/haar familie. Wat kan jij er nou aan doen wat je familie doet of laat......
En hoe kan je nou in godsnaam tegen je buuvrouw die de hoer speelt stinkhoer zeggen , terwijl jezelf de hoer speelt. Hiermee bedoel ik te zeggen...waarom praat je vuil over een andermans familie, terwijl het in je eigen familie ook niet zo rozen geur en maanenschijn is.
Ja Brian is er nu bij he...dan loopt ze niet weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
Wat een praatjes ineens. Heeft ze ergens een shot van gehad?
NOU PRAAT JE NET ALS DEL!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:37 schreef Scandalous het volgende:
NOU HEE IK ZEG LUISTER SCHATJE
Of ik ram je weer een keer de douche in...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:37 schreef Scandalous het volgende:
NOU HEE IK ZEG LUISTER SCHATJE
En opletten he....over haar been aaien is doorgaan met de discussie... in haar been knijpen dan moet ze stil zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja Brian is er nu bij he...dan loopt ze niet weg.
Hoor je nu het verschil?
Het volume staat al zachter bij me.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja Brian is er nu bij he...dan loopt ze niet weg.
Hoor je nu het verschil?
horen wie het zegt....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:39 schreef fossil_fossil het volgende:
brian tegen huub;
sinds eric is binnen gekomen ben je extremer geworden met schelden.. ik zie je naar beneden gaan twerijl je in het verleden met wijzere acties kwam
En tanden losslaan is KAPPEN MET JE GORE KUTSJCHMOELLLLquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:40 schreef 2live het volgende:
[..]
En opletten he....over haar been aaien is doorgaan met de discussie... in haar been knijpen dan moet ze stil zijn.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:40 schreef 2live het volgende:
[..]
En opletten he....over haar been aaien is doorgaan met de discussie... in haar been knijpen dan moet ze stil zijn.
Ik let altijd op!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Valt me nog mee, dat ze ooit in een klas heeft gezetenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:43 schreef Dementor het volgende:
Amanda vind het vreemd dat ze vroeger altijd ruzie kreeg met de meisjes uit de klas.
Ik wou dat het een verzinsel was ruud, maar zulke zieke mannen zijn er echt.quote:
ik zou spontaan in een lachstuip vallen....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:46 schreef mazaru het volgende:
Claire zit stomverbaasd naar dit niveau te kijken en te luisteren
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk bij de nagelacademie (deze naam schijnt ook nog echt te bestaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt me nog mee, dat ze ooit in een klas heeft gezeten
Heeft ze toch nog iets van haar moeder meegekregen..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:46 schreef tho_Omas het volgende:
Amanda krijst er weer op los met haar Amsterdams hoerenaccent.
Is er eigenlijk ook een Rotterdams hoerenaccentquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:46 schreef tho_Omas het volgende:
Amanda krijst er weer op los met haar Amsterdams hoerenaccent.
Met harder schreeuwen maak je nog geen punt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:48 schreef Yavido het volgende:
Amanda houdt zich wel staande tot nu toe.Top, mag ook wel eens gezegd worden.
Ongetwijfeld, maar dan moet er wel een dergelijk persoon in de kooi komen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ook een Rotterdams hoerenaccent![]()
![]()
ja.. maar loopt weg als brian er niet bij is..... dat is weer minderquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:48 schreef Yavido het volgende:
Amanda houdt zich wel staande tot nu toe.Top, mag ook wel eens gezegd worden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:51 schreef ruby het volgende:
Plasma: Claire, wil je de pruik van Amanda haar hoofd aftrekken?
Wat vroeg hij dan ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:52 schreef fossil_fossil het volgende:
brian ontwijkt weer eens een vraag van huub;
Ik heb geen ondertiteling, dus van mij mag die zijn kop houdenquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:51 schreef ruby het volgende:
Plasma: Claire, wil je de pruik van Amanda haar hoofd aftrekken?
Zet de wijn eens weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef Yavido het volgende:
Ik vind Brian & Amanda ergens wel okeOf sla ik nu door
Ja!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef Yavido het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef Yavido het volgende:
jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef Yavido het volgende:
Dan zul je het misschien wel raar vinden waarom ik me dat ook afvraag, maar het is echt zoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef Scandalous het volgende:
Ze komen weer niet verder dan "claire waarom doe je het met Huub"![]()
![]()
Aan brian of nathaniel in het verleden niet aan brian had gevraagd; waaraam neem je een relatie met amanda? waarop brian in eerste instantie had geantwoord.... een relatie met amanda voor het spelquote:
Toch heeft zij zich lang genoeg laten onderdrukken dat die term voor haar al een tijdje niet meer opgaat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:57 schreef Scandalous het volgende:
Amanda, of all people, noemt Claire een breezersletje
Jaap of Mike zijn toch ook geen optie, ze moet iets.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zul je het misschien wel raar vinden waarom ik me dat ook afvraag, maar het is echt zo
+2quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zul je het misschien wel raar vinden waarom ik me dat ook afvraag, maar het is echt zo
Bij deze figuren kun je toch geen beeldspraak gebruiken. Dat begrijpen ze nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:58 schreef Ziet het volgende:
whaaaaaaaaahaha jaap gaat zijn sociale kant toelichten
dit gaat die nitwits te ver hoor
Ja, verdomd jammer inderdaad.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:03 schreef FSR het volgende:
Die 2 kneuzen zijn heerlijk euforisch... Puur omdat de rest niets over hun mag zeggen...
Niet over pruiken, douches etc....
Ruudjequote:Op woensdag 20 februari 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis alweer woensdag geworden. Om 8 uur moet ik in Rotterdam zijn.![]()
Kort nachtje![]()
Truste Fok!
Ik begin serieus een hoofdpijn te ontwikkelen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef rooie3 het volgende:
Wat een niveau weer.Gaat alleen maar weer over condooms,hoeren en wippen.Met die lui kan je echt niet discusseren.had Amanda allang die pruik afgetrokken.
Ik ook, maar ja... dat mag niet heh... ook niet zeggen dat Bwian ook een hoertje neukte....quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef rooie3 het volgende:
Wat een niveau weer.Gaat alleen maar weer over condooms,hoeren en wippen.Met die lui kan je echt niet discusseren.had Amanda allang die pruik afgetrokken.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef Lady-night het volgende:
Toch kunnen B&A er niet tegen dat Claire zo koel reageert
Ja, bloedirritant is dat. Laat Huub weer eens wat zeggen over Amanda's moeder, of dat gevechtquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef rooie3 het volgende:
Ik heb hem al op mute staan.Verlang echt terug naar het fietsen van BB.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:08 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik begin serieus een hoofdpijn te ontwikkelen.
dat klopt, dat is haar kracht ook gelijk! ja ze is naief dat ze wat met huub is begonnen weer! maar dat ze dom of een nitwit is... nee dat niet!quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef Lady-night het volgende:
Toch kunnen B&A er niet tegen dat Claire zo koel reageert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |