abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56919446
Vervolg van: [COS #3333] De nieuwe Brian! Zelfde laken een pak?

Vrijdagavondborrel
Niet zoals elke vrijdag, maar soms verveel jeje de pleuris. En dat is goed te merken, want veel gebeurd er dan ook niet. Naast wat poep en pispraatjes na, en wat gekke bekken van Jaap, waarbij Amanda nog serieus probeert te doen, is het dodelijk saai. Stilte voor de storm? Of zijn de bewoners dan toch echt een luizeleventje aan het leiden?

cap: Varen
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 23:32 schreef Desii het volgende:
Wat een knettersaaie streams...
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 23:35 schreef Deisyy het volgende:
Man man, wat een sterke verhalen allemaal
Saai, saaier, saaist!

Jaap
cap: Mazaru

Mike
cap: Varen

Amanda
cap: Mokum020

Eric
Is nog altijd weg, bij een talentenjacht aanwezig. Samen met Palma & zij die niet meer genoemd mag worden (zdnmgmw).

FAQ - In gesprek met Amanda! By Guuske & Dementor:
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 21:46 schreef Guuskeee het volgende:

leer schreeuwen discusieren als amanda in 8 stappen:

- begin de discussie met het besef dat je 100% gelijk hebt! NIEMAND kan je overtuigen dat dat niet zo is! JIJ HEBT GELIJK!! Blijf dit volhouden, no matter what! Al staat het bewijs voor je en slaat het je in je gezicht: blijf volhouden dat je gelijk hebt!

tijdens de discussie:
- schreeuw zo hard je kan
- luister NOOIT naar je discussiepartner
- ga NOOIT inhoudelijk in op het discussiepunt, maar wel op uiterlijkheden
- indien de discussiepartner een punt probeert te maken: stop niet met schreeuwen, schreeuw juist harder! daarnaast kan je ook nog proberen de discussiepartner te overtuigen van je gelijk met stellingen als "echt nieeeet", "jonguuuh" en "ooww, mei, koooood".
- als het toch onvermijdelijk is een punt van je tegenstander discussiepartner aan te moeten horen: zing een liedje in je hoofd, of tel in je hoofd (niet letterlijk) achteruit van 100 tot 1.
- probeer je discussiepartner te overtuigen door hem/haar op het verkeerde been te zetten door bijvoorbeeld: dingen die er helemaal niks mee te maken hebben erbij te trekken; of lalalalala of lelelelele gaan schreeuwen.
- wordt het te heet onder de voeten: schreeuw nog harder of loop aan.
En een kleine aanvulling:
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 21:51 schreef Dementor het volgende:

[..]

Je vergeet er eentje.
Bedreig je discussiepartner met de dood indien je stem het begeeft.

Gezelligheid kent geen tijd
Dat mag vanavond gelden voor de COS, want we hebben het maar even tijdelijk omgekat naar een verkapte SC! Toch lijkt het weer tijd voor een beetje actie en reuring in de tent.

We wachten dan met smart op Eric

Welkom in Commentaar Op Streams. Hier leveren we commentaar op de streams, en vertellen we wat er gebeurd op de streams voor de non-streamers. Discussies over DGK-personen, discussies over oude streams, langdradige analyses, of de hooligan uithangen kan hierrr:

- (DGK) Hi Ha Hooligans a gogo (#10)

Go
pi_56919453
top op weer Yavido
begint een gewoonte te worden

fipo
  zaterdag 23 februari 2008 @ 01:35:15 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56919572
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 21:51 schreef Dementor het volgende:

Je vergeet er eentje.
Bedreig je discussiepartner met de dood indien je stem het begeeft.
Dementor!

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56919598
Hij is weer mooi yavido truste allemaal
pi_56919645
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dementor!

maar wel waar! Die criminelen.
pi_56919654
ongelovelijk dat je van zo'n saaie avond nog zo'n mooie OP kunt maken
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_56919665
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:26 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Mooi gezegd...maar des te intriester is het dat, zo blijkt uit de reakties, er dus eigenlijk geen show mogelijk is zonder Brian of Huub.....dè vrouwenmishandelaars/vrouwenbedriegers/vrouwen......etc....
Ik denk dat zo'n show wel mogelijk was geweest, als de redactie de tijd had gehad het programma te laten groeien. De originele bewoners waren daar prima toe in staat geweest, maar helaas vonden ze al snel dat ze moesten gaan "knallen" en dus werd Nathanael erin gezet.

Waar het programma begon met 10 personen waarvan 2 natuurlijke pesters (Brian en Natasia) zat het na een paar maanden al op 9 bewoners waarvan 3 (Nathanael erbij) natuurlijke pesters... dan krijg je dus een verschuiving van 20% natuurlijke pesters naar 33%
En vervolgens kwam Huub binnen.... en Huub is volgens mij een jongentje wat vroeger gepest werd maar de rollen inmiddels al jaren omgedraaid heeft...... toen werd het dus bijna 50/50 qua pesters vs niet-pesters..

Wat mij betreft is het moment dat Nathanael erin kwam dus het moment dat de redactie het geduld niet meer had om te kijken of een meekijk-programma ook op een normale manier zou kunnen scoren. Dat was in 2 maanden niet gelukt en dus moest het dan maar met grof geweld (letterlijk) en idd.. vanaf de clashes tussen Huub en Nathanael zijn er niet alleen veel meer kijkers, ook de COSsen lopen vanaf dat moment storm... het gros van de posters die hier nu posten zijn dat pas vanaf februari gaan doen, er zijn er maar heel weinig meer over die er ook in de eerste 100 COSsen al bij waren.

Waarom denk ik dat het programma toch wel was gaan scoren?? Omdat mensen ergens aan wennen, en dagelijks een beetje kunnen "gluren" in het huishouden van een ander is nou eenmaal gewoon lekker.
Je merkt het nu zelfs: iedereen loopt te zeiken dat het programma kut is geworden, dat de streams bagger zijn enz. enz. enz... maar ze blijven wel kijken... en COSsen volbaggeren, en als er even niets gebeurt dan keuren ze voor zichzelf goed dat er off-topic geouwehoer in de COS staat, omdat er op de streams toch niets gebeurt.
Zo blijven we aan minimaal 4 COSsen per dag zitten... het is dus gewoon verslavend, en dat was de saaie versie uiteindelijk ook wel geweest

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 23-02-2008 01:58:15 (typo) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56919672
Weer zo'n Saxay!!! OP
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56919675
Brian heeft zijn verplichte nummertje gemaakt en ligt met zijn koptelefoon naar de muziek te luisteren...het is ook een romanticus van hier tot gunter....................
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 01:44:17 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56919687
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:40 schreef Guuskeee het volgende:
maar wel waar! Die criminelen.
Dat zeg ik toch!
Met als pi. Read the signs!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56919690
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:41 schreef Ziet het volgende:
ongelovelijk dat je van zo'n saaie avond nog zo'n mooie OP kunt maken
Saxay
pi_56919713
Saxay jaap!

Het staat erbij
pi_56919759
brian ligt te psp'en
  zaterdag 23 februari 2008 @ 01:53:53 #14
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56919781
Mooi OP Yavido.
Dank je wel
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 23 februari 2008 @ 01:54:59 #15
38396 mazaru
pi_56919790
Huub wil als Eric terug is nog een keer gaan kickboxen, en dan de wedstrijd van Brian en Yuri naspelen
pi_56919791
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:53 schreef mazaru het volgende:
Mooi OP Yavido.
Dank je wel
Jij bedankt voor je briljante gifjes
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 01:56:17 #17
137949 Disana
pi_56919802
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:54 schreef mazaru het volgende:
Huub wil als Eric terug is nog een keer gaan kickboxen, en dan de wedstrijd van Brian en Yuri naspelen
Ik hoop dat hij weet wat hij zegt, want als klein mannetje moet hij dan de rol van Yuri vervullen

Van mij mag Katie uit, het ene nummer klinkt precies als het andere.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 01:57:55 #18
38396 mazaru
pi_56919816
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:55 schreef Yavido het volgende:

[..]

Jij bedankt voor je briljante gifjes
  zaterdag 23 februari 2008 @ 01:58:56 #19
38396 mazaru
pi_56919826
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij weet wat hij zegt, want als klein mannetje moet hij dan de rol van Yuri vervullen

Ik word helemaal depressief van die muziek. Tijd om nog even tv te gaan kijken.
pi_56919877
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:42 schreef Leandra het volgende:

-knip-
naar mijn mening was de omslag toen amanda binnen kwam.
Nathanael en Huub zijn van het intelligentere soort dat erg graag spelletjes speelden met andere mensen. Top!
Tot die tijd werd het de bewoners ook wel moeilijk gemaakt, maar moesten het toch zelf uitzoeken hoe ze met elkaar omgingen. Echt script opgelegd, en toneelstukjes opgevoerd, werd er m.i. niet.

Maar toen Amanda binnen kwam.... de eerste dag al werd omgeroepen dat ze bloot moest rondlopen in de slaapkamer
Dat was voor Ilona de druppel en die vertrok. Toen de hete thee, en werd er niet uitgezet. Dat moment barste de opdrachten van achter, of meer nog, de bevoordelende en beperkende ingrepen door achter volledig los. Sex en vechten.
pi_56919897
ja het is 2 uur, Eric
kom er maar in
pi_56919902
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Het mooiste nummer van haar, is het nummer waarin ze amper zingt................ben even de titel kwijt..
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_56919910
ja toen amanda kwam was het allemaal al anders...
pi_56919917
Nou, ballen met de benen wijd Claire (y)
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 02:07:17 #25
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_56919922
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 02:05 schreef yellowfirst het volgende:

ben even de titel kwijt..
Katie Melua Karaoke ????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: