En een drankprobleem.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey Bart, waarom lig jij niet te neuken?
Je hebt toch een wijf?
Is Ian_Nick dezelfde als Rosbief???quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij durft al niet meer te reageren, maak jij het nog wat erger
Je hebt geen rosbief en geen wijf?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Is Ian_Nick dezelfde als Rosbief???![]()
Heb trouwens beide niet.
Dus je hebt én een drank- én een drugsprobleem?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:19 schreef dieenebart het volgende:
Ha! wat?
is kinderwodka, speciaal voor blowers
Ah, dus je bent een kutjunk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ha! wat?
is kinderwodka, speciaal voor blowers
Cold turkey deluxequote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, dus je bent een kutjunk.
Vandaar dat je met handdoek en plant op je kop door de kamer kroop.
quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Zullen we dit maar als de nieuwe SC beschouwen, heb geen zin om een nieuwe te openen.
[ afbeelding ]
[SC#999] APK heeft geneuktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Zullen we dit maar als de nieuwe SC beschouwen, heb geen zin om een nieuwe te openen.
[ afbeelding ]
Dude,quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
+1
coole foto!
tijd voor een joint, als we nog even door gaan. iemand een vuurtje bijdehand?
Whehehe, effe je vriend Andries van de Party mailen dat je een junk bent.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:29 schreef dieenebart het volgende:
tijd voor een joint, als we nog even door gaan. iemand een vuurtje bijdehand?
Schandknaapje, mijn moeder gaat eerst langs diverse dealers voordat ze ons bier komt brengen op Lowlands. En de volgende ochtend is ze meestal als eerste haar tent uit om eieren te bakken. "Drugs doe je er zelf maar op, van mij krijgen jullie alleen zout en peper," is een veelgehoorde kreet in augustus.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude,
Wat zou je moeder er van vinden als ze hoort dat jij dik aan de drugs zit![]()
HOU JE F...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:35 schreef Leandra het volgende:
GVD als jullie nou allemaal eens wat minder zuipen dan kan ik hier tenminste nog een TVP plaatsen terwijl ik niet dubbel lig van het lachen... Alco's
Schandknaapje?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Schandknaapje, mijn moeder gaat eerst langs diverse dealers voordat ze ons bier komt brengen op Lowlands. En de volgende ochtend is ze meestal als eerste haar tent uit om eieren te bakken. "Drugs doe je er zelf maar op, van mij krijgen jullie alleen zout en peper," is een veelgehoorde kreet in augustus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |