abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55913066
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:20 schreef APK het volgende:

[..]

ik heb de laatste twee paginas gelezen en ik vroeg mij af wat ik er mee te maken had en was ook wel benieuwd naar de url van dat loserforum.
Jij hebt iedereen weggejaagd door dat ranzige geslijm met lobasca
Ook al was je er niet

Volgens mij zitten ze nu hier ofzo http://be-sad.multiforum.nl/index.php?mforum=besaid
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_55913112
Wheheh die url doet het
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:13:57 #228
6941 APK
Factual, I think.
pi_55917265
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:58 schreef PC eend het volgende:

Volgens mij zitten ze nu hier ofzo http://be-sad.multiforum.nl/index.php?mforum=besaid
Ik zie het al, da's niks.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:25:58 #229
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_55964414
Tijd om ff bij te zeiken over al die mongolen die maar niet snappen waar ze mee bezig zijn, en derhalve steeds dezelfde domme en onnodige fouten maken, waar steeds dezelfde nietsvermoedende personen de dupe van zijn. Klootzakken en domme bitches, dat zijn ze!

En verder wil ik me ook graag ergens inlikken. Is er een cursus voor?

Die hele gouden kooi is rijp voor de sloop. De deelnemers zijn verworden tot oliebollenzombies - alles voor de kijkcijfers.

"Hoeveel ben je bereid op te geven?" Hoeveel dat ook moge zijn, het is nooit genoeg. De tv eist altijd meer.

ps. Het nieuwe ziekte beleid:
iedereen een fijn griepje van mij!
pi_55964504
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:13 schreef APK het volgende:

[..]

Ik zie het al, da's niks.
Veel uitvaartgrijs

Maar wat een kommer en kwel weer.
pi_55967015
Wie leert mij een echte hooligan te worden op DGK van FOK?

Ik zal zelf mijn best doen door er een nachtje over te slapen. Streams heb ik niet, lees alleen nog maar mee en die in elkaar geflanste uitzendingen bekijk ik zeker niet.

Iets wat zo leuk was opgezet is echt vern**kt door achter en consorten.

Hoe word ik een goede hooligan en waar kan ik mijn frustraties kwijt?
pi_55967504
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef dieenebart het volgende:
Tijd om ff bij te zeiken over al die mongolen die maar niet snappen waar ze mee bezig zijn, en derhalve steeds dezelfde domme en onnodige fouten maken, waar steeds dezelfde nietsvermoedende personen de dupe van zijn. Klootzakken en domme bitches, dat zijn ze!

En verder wil ik me ook graag ergens inlikken. Is er een cursus voor?

Die hele gouden kooi is rijp voor de sloop. De deelnemers zijn verworden tot oliebollenzombies - alles voor de kijkcijfers.

"Hoeveel ben je bereid op te geven?" Hoeveel dat ook moge zijn, het is nooit genoeg. De tv eist altijd meer.

ps. Het nieuwe ziekte beleid:
iedereen een fijn griepje van mij!
Dat 'scripten' lijkt wel steeds meer naar voren te treden, maar dat hoeft op zich nog niet te betekenen dat dit eerder niet gebeurde, het kan ook zo zijn dat de deelnemers er steeds makkelijker over beginnen te praten en dat het voor de redactie op den duur ondoenlijk is om dit buiten beeld te houden dat ze er ook makkelijker in worden en er niet altijd een streamlock op gooien.
Maar ook al is het wel zo dat het het scripten de overhand neemt (waar het wel op lijkt en op zich ook wel logisch is), dan nog vind ik het interessant om te zien hoe de deelnemers daar mee omgaan...
Ik zou eerder willen stellen dat het project grensverleggender wordt en vanuit psychologisch oogpunt interessanter, juist naarmate het programma langer duurt.

kortom dit is typisch weer zo een makkelijke baard-en-bril reactie van zo een internetnerd die vanachter zijn beeldschermpie de alles wetende held uithangt
Weet zeker dat die grote bek van je heel klein word als je ooit zelf aan zo zulks realityshit zou meedoen
Je zou grandioos de laatse plaats winnen SUKKEL

En wat dat inlikken betreft, stuur gert af en toe es een PM of twintig totdat hij er gillend gek van wordt

Dat de 'tv' altijd wint ben ik het dan wel weer mee eens
pi_55967506
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:30 schreef Coos het volgende:

[..]

Veel uitvaartgrijs

Maar wat een kommer en kwel weer.
Ik word pas blij als de ordehandhavers van hun paard flikkeren
pi_55967510
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 03:57 schreef CARLAK het volgende:

Ik zal zelf mijn best doen door er een nachtje over te slapen. Streams heb ik niet, lees alleen nog maar mee en die in elkaar geflanste uitzendingen bekijk ik zeker niet.

Als ik jou was zou ik het toch via tv gaan volgens, dat is misschien beter te verhapstukken
En dan lekker vanaf de bank de scheids verrotschelden
Want dit gaat vrij kansloos worden ben ik bang
  zondag 13 januari 2008 @ 14:33:30 #235
je weet wel
pi_55997646
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 03:57 schreef CARLAK het volgende:

zondag 13 januari 2008 @ 23:18:54 #236
16305 Jappie
parttime reverend
pi_56011665
Hee ik mis opeens een post !!
pi_56011876
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:18 schreef Jappie het volgende:
srry ik zal m na gebruik weer terug geven
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  maandag 14 januari 2008 @ 13:27:34 #238
je weet wel
pi_56022320
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:18 schreef Jappie het volgende:
selfdestruct?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 01:07:38 #239
je weet wel
pi_56119412
Ik wilde de onderstaande tekst in de cos plempen. maar heb daar (helaas) toch maar van afgezien. Ach, het was leuk, nu weer verder met de rest van ons leven, okee?

Je hoeder is een moer. Maar dan andersom, was dit de meest gebezigde term in mijn oude peloton. Lachten we om. Sterker nog, als je kwaad werd, moest je verplicht koffie halen voor de rest. (en voor mij een thee met suiker)
Even voor de duidelijkheid, voor een ieder die zich stoort aan de uitspraken van Huub en co (dus ook Brian): het is een spelletje.

het is het meest zieke spelletje dat er in jaren in NL is gespeeld, maar het blijft een spelletje. De regels zijn voor de kijkers/streamers misschien niet meer zo duidelijk, maar de bottom-line blijft hetzelfde: Pest elkaar weg en verdien het geld.
Wat kan het die gasten nu nog schelen (na een jaar in een artifial environment) of ze zelf moeten bedenken wat er gebeurt, of dat de FEBO dat voor ze bedenkt. Dat ze daarbij fatsoensgrenzen overschrijden lijkt me onvermijdelijk. Wat mij betreft werden in BB1 de fatsoensnormen al overschreden, door de makers, door uberhaupt dat hele programma te maken. TV is nooit meer hetzelfde geweest, en er zal ook nooit meer een nieuwe Bert Haanstra opstaan tussen dit geweld van hersenloosheid.

Nu in dgk maken we ons zorgen om een klein alcoholistje, en een verkapte antilliaan. Ze 'slaan elkaar de tent uit'. Laten we heel wel wezen met z'n allen en dit toch vooral niet te serieus nemen, zeker niet in een week waarin er in een echte oorlog (namelijk die in Afghanistan) twee Nederlandse soldaten zijn omgekomen. Laat die gasten elkaar lekker afmaken, wat mij betreft. Laat ze lekker schelden en tieren en elkaars moeder voor hoer uitmaken. Ze zitten nu eenmaal in de ellende die RLS heet, en het gaat nog jaaaren duren voor ze van hun trauma's af zijn. Dan moet je nu alvast maar een beetje stoom afblazen.

Maar: als streamer (of cosser) jezelf afvragen of 'degenen die het agressieve gedrag van Huub goedkeuren' wel helemaal jofel zijn, lijkt me niet okee. Ik zag iemand verklaren dat hij/zij niet 'ouderwets' is, maar juist 'spoorvast'. Wat je wil, maar dat zijn wij in deze nieuwe generatie ook. En wij rijden op een ander spoor, een spoor dat ondersteund wordt door bielzen van sarcasme, niet door bielzen van betutteling.

gezeik hier met al die kuthuisvrouwen. iedere dag worden er tig vetes uitgevochten; 'Die opmerking had ik van jou nou niet verwacht' en meer van die ellende. get a life, or die watching other people have fun. Don't spoil the party.

*schenkt nog een wodka in en lokt mevrouw dieenebart naar de douche...*
  vrijdag 18 januari 2008 @ 02:25:45 #240
6941 APK
Factual, I think.
pi_56120254
Hé, Bart!

Rellen doe je met one liners of op de melodie van 'De zak van Sinterklaas'.

Zoiets ga je toch niet op de statribune reciteren?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 17:20:21 #241
je weet wel
pi_56134494
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 02:25 schreef APK het volgende:
Hé, Bart!

Rellen doe je met one liners of op de melodie van 'De zak van Sinterklaas'.

Zoiets ga je toch niet op de statribune reciteren?
alle huisvrouwen zijn kuthoeren!!!

zo beter?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 17:43:30 #242
6941 APK
Factual, I think.
pi_56135009
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:20 schreef dieenebart het volgende:

alle huisvrouwen zijn kuthoeren!!!

zo beter?
Bijna goed, alleen nog iets specifieker over fok en een bepaald subforum.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 20:12:24 #243
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56138670
riri, coldstar, neehe...

Spreek eens vanuit jezelf in plaats van die algemene halve suggestieve waarheiden.... Schijtziek wordt ik van dit soort posts... al weken erger ik me er kapot aan...
Wat is je doel hier... iedereen hier pissed of maken?
In vele post uit je een beschuldiging, een halve waarheid.... om mensen hier bewust op de kast te jagen....? Om reacties uit te lokken.... wat is je doel? Elke discussie gaat over het zelfde keer op keer...
Probeer eens te genieten van de streams ipv maar door te blijven zeiken.

Je bent tegen Huub da's al lang duidelijk...
  vrijdag 18 januari 2008 @ 20:19:18 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56138902
akveor
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 20:36:01 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56139397
En dieenebart ook.

En de rest mag fantoompiemelpijn krijgen.
Maar zo dat het stiekem ook wel een beetje lekker is.
pi_56139603
Akveor. Dat noem je zuigers.
En ik heb gemerkt dat steeds meer mensen ze negeren. Zou jij echt ook eens moeten proberen.
Ze posten juist omdat ze een reactie van je willen.

Mischien hebben ze lang niet meer op een lekkere manier gezogen.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 20:51:42 #247
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56139898
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
En dieenebart ook.

En de rest mag fantoompiemelpijn krijgen.
Maar zo dat het stiekem ook wel een beetje lekker is.
Ik begrijp er niets mee van...
Er werd verslag gedaan van wat er gebeurt op de streams en als het niet helemaal klopte dan werd dat vaak gecorrigeerd... Daarnaast liepen er wat leuke discussies.
Zelf volg ik 1 stream per keer en gebruik de Cos om te volgens wat er op de andere gebeurt. Maar door de enorme bagger met halve suggestieve waarheden lukt dat bijna niet. Bij sommige posters krijg je huh, zo zit dat toch niet, het is toch anders gegaan? Nu krijg je vaak een scheef beeld van de werkelijk omdat sommige poster het niet laten bij een Huub maar er altijd een negatieve post omheen gebouwd word. Maar er vaak niet bij verteld wordt dat zij dat zo zien. En zo wordt het dus gepresenteerd als bijna waarheid waar niemand wat aan heeft.
Waarom kunnen sommige poster niet vanuit zichzelf spreken of werkelijk verslag doen wat ze zien op de streams zonder dit te vermengen met hun eigen interpretaties?

Daar word ik dus pissed of van.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 20:53:07 #248
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56139934
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:42 schreef itsme het volgende:
Akveor. Dat noem je zuigers.
En ik heb gemerkt dat steeds meer mensen ze negeren. Zou jij echt ook eens moeten proberen.
Ze posten juist omdat ze een reactie van je willen.

Mischien hebben ze lang niet meer op een lekkere manier gezogen.
Dat begrijp ik wel... maar daarom hoef dat gezuig toch niet getoleerd te worden? Je zou bijna denken dat ze hiervoor geld van de redaktie krijgen omdat de helft van hun post kant nog wal raken (Goh, is dat nu suggestief?). Ik kom hier voornamelijk om bij te lezen en met te mengen in leuke discussie en niet hetzelfde gemekker over en over again.
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2008 @ 20:58:11 #249
137949 Disana
pi_56140046
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:51 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik begrijp er niets mee van...
Er werd verslag gedaan van wat er gebeurt op de streams en als het niet helemaal klopte dan werd dat vaak gecorrigeerd... Daarnaast liepen er wat leuke discussies.
Zelf volg ik 1 stream per keer en gebruik de Cos om te volgens wat er op de andere gebeurt. Maar door de enorme bagger met halve suggestieve waarheden lukt dat bijna niet. Bij sommige posters krijg je huh, zo zit dat toch niet, het is toch anders gegaan? Nu krijg je vaak een scheef beeld van de werkelijk omdat sommige poster het niet laten bij een Huub maar er altijd een negatieve post omheen gebouwd word. Maar er vaak niet bij verteld wordt dat zij dat zo zien. En zo wordt het dus gepresenteerd als bijna waarheid waar niemand wat aan heeft.
Waarom kunnen sommige poster niet vanuit zichzelf spreken of werkelijk verslag doen wat ze zien op de streams zonder dit te vermengen met hun eigen interpretaties?

Daar word ik dus pissed of van.
Ik had het daar laatst over met een van deze posters. Die zei dat h/zij gewoon niet zo goed kon schrijven.

Zelf heb ik vrijwel nooit zin die zogenaamd streamverslaande posts te corrigeren; het lokt alleen maar een discussie uit met persoonlijke aanvallen en nog meer verdraaiingen. Sorry dus als dit het voor jou met slechts 1 stream verwarrend maakt, maar ik kies voor de relatieve vrede in de COS want ik ben hun gedram ook meer dan zat.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 20:59:43 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56140085
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:53 schreef akveor het volgende:
Dat begrijp ik wel... maar daarom hoef dat gezuig toch niet getoleerd te worden? Je zou bijna denken dat ze hiervoor geld van de redaktie krijgen omdat de helft van hun post kant nog wal raken
Maak daar maar 90% van. De meest domme gevolgtrekkingen, de meest kromme vergelijkingen en de meest stomme suggesties komen in die posts voorbij. Keer op keer dezelfde ook.
En dan zeg ik eens een keer helemaal niets over de treurige taalvaardigheid die negen van de tien posts kenmerkt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')