Jij hebt iedereen weggejaagd door dat ranzige geslijm met lobascaquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:20 schreef APK het volgende:
[..]
ik heb de laatste twee paginas gelezen en ik vroeg mij af wat ik er mee te maken had en was ook wel benieuwd naar de url van dat loserforum.
Ik zie het al, da's niks.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:58 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij zitten ze nu hier ofzo http://be-sad.multiforum.nl/index.php?mforum=besaid
Veel uitvaartgrijsquote:
Dat 'scripten' lijkt wel steeds meer naar voren te treden, maar dat hoeft op zich nog niet te betekenen dat dit eerder niet gebeurde, het kan ook zo zijn dat de deelnemers er steeds makkelijker over beginnen te praten en dat het voor de redactie op den duur ondoenlijk is om dit buiten beeld te houden dat ze er ook makkelijker in worden en er niet altijd een streamlock op gooien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef dieenebart het volgende:
Tijd om ff bij te zeiken over al die mongolen die maar niet snappen waar ze mee bezig zijn, en derhalve steeds dezelfde domme en onnodige fouten maken, waar steeds dezelfde nietsvermoedende personen de dupe van zijn. Klootzakken en domme bitches, dat zijn ze!
En verder wil ik me ook graag ergens inlikken. Is er een cursus voor?
Die hele gouden kooi is rijp voor de sloop. De deelnemers zijn verworden tot oliebollenzombies - alles voor de kijkcijfers.
"Hoeveel ben je bereid op te geven?" Hoeveel dat ook moge zijn, het is nooit genoeg. De tv eist altijd meer.
ps. Het nieuwe ziekte beleid:![]()
iedereen een fijn griepje van mij!
Ik word pas blij als de ordehandhavers van hun paard flikkerenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Veel uitvaartgrijs![]()
Maar wat een kommer en kwel weer.
Als ik jou was zou ik het toch via tv gaan volgens, dat is misschien beter te verhapstukkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:57 schreef CARLAK het volgende:
Wie leert mij een echte hooligan te worden op DGK van FOK?
Ik zal zelf mijn best doen door er een nachtje over te slapen. Streams heb ik niet, lees alleen nog maar mee en die in elkaar geflanste uitzendingen bekijk ik zeker niet.
Iets wat zo leuk was opgezet is echt vern**kt door achter en consorten.
Hoe word ik een goede hooligan en waar kan ik mijn frustraties kwijt?![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:57 schreef CARLAK het volgende:
Wie leert mij een echte hooligan te worden op DGK van FOK?
Ik zal zelf mijn best doen door er een nachtje over te slapen. Streams heb ik niet, lees alleen nog maar mee en die in elkaar geflanste uitzendingen bekijk ik zeker niet.
Iets wat zo leuk was opgezet is echt vern**kt door achter en consorten.
Hoe word ik een goede hooligan en waar kan ik mijn frustraties kwijt?![]()
srry ik zal m na gebruik weer terug gevenquote:
alle huisvrouwen zijn kuthoeren!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:25 schreef APK het volgende:
Hé, Bart!
Rellen doe je met one liners of op de melodie van 'De zak van Sinterklaas'.
Zoiets ga je toch niet op de statribune reciteren?
Bijna goed, alleen nog iets specifieker over fok en een bepaald subforum.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:20 schreef dieenebart het volgende:
alle huisvrouwen zijn kuthoeren!!!![]()
![]()
![]()
zo beter?
Ik begrijp er niets mee van...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
En dieenebart ook.
En de rest mag fantoompiemelpijn krijgen.
Maar zo dat het stiekem ook wel een beetje lekker is.
Dat begrijp ik wel... maar daarom hoef dat gezuig toch niet getoleerd te worden? Je zou bijna denken dat ze hiervoor geld van de redaktie krijgen omdat de helft van hun post kant nog wal raken (Goh, is dat nu suggestief?). Ik kom hier voornamelijk om bij te lezen en met te mengen in leuke discussie en niet hetzelfde gemekker over en over again.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:42 schreef itsme het volgende:
Akveor. Dat noem je zuigers.
En ik heb gemerkt dat steeds meer mensen ze negeren. Zou jij echt ook eens moeten proberen.
Ze posten juist omdat ze een reactie van je willen.![]()
Mischien hebben ze lang niet meer op een lekkere manier gezogen.
Ik had het daar laatst over met een van deze posters. Die zei dat h/zij gewoon niet zo goed kon schrijven.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets mee van...
Er werd verslag gedaan van wat er gebeurt op de streams en als het niet helemaal klopte dan werd dat vaak gecorrigeerd... Daarnaast liepen er wat leuke discussies.
Zelf volg ik 1 stream per keer en gebruik de Cos om te volgens wat er op de andere gebeurt. Maar door de enorme bagger met halve suggestieve waarheden lukt dat bijna niet. Bij sommige posters krijg je huh, zo zit dat toch niet, het is toch anders gegaan? Nu krijg je vaak een scheef beeld van de werkelijk omdat sommige poster het niet laten bij eenHuub maar er altijd een negatieve post omheen gebouwd word. Maar er vaak niet bij verteld wordt dat zij dat zo zien. En zo wordt het dus gepresenteerd als bijna waarheid waar niemand wat aan heeft.
Waarom kunnen sommige poster niet vanuit zichzelf spreken of werkelijk verslag doen wat ze zien op de streams zonder dit te vermengen met hun eigen interpretaties?
Daar word ik dus pissed of van.
Maak daar maar 90% van. De meest domme gevolgtrekkingen, de meest kromme vergelijkingen en de meest stomme suggesties komen in die posts voorbij. Keer op keer dezelfde ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:53 schreef akveor het volgende:
Dat begrijp ik wel... maar daarom hoef dat gezuig toch niet getoleerd te worden? Je zou bijna denken dat ze hiervoor geld van de redaktie krijgen omdat de helft van hun post kant nog wal raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |