Buiten dat, Mikey heeft toch helemaal geen tikken gehad?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:25 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat was een klein stukje n.l. het voorstukje van wat gebeurt er morgen in de kooi en verder hebben we nooit meer iets gezien.
Gefeliciteerd skattie!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:12 schreef Flabberguest het volgende:
3333 1/3 X 300 = 1000000![]()
GEFELICITEERD ALLEMAAL MET DE 1 MILJOENSTE POST IN DE COS EN DAT ER VELE MOGEN VOLGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry van de caps
Sommige mensen zien wat ze willen zien en kunnen je ook nog vertellen wat er tijdens eens SL gebeurde, knap hè?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:32 schreef mootie het volgende:
Buiten dat, Mikey heeft toch helemaal geen tikken gehad?
dat weet ik niet want dat stuk heb ik niet gezien ik kan dat dus niet beantwoorden, misschien iemand anders?????quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Buiten dat, Mikey heeft toch helemaal geen tikken gehad?
Huub heeft Mike toch alleen van zijn bed gelicht?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:36 schreef trettie het volgende:
[..]
dat weet ik niet want dat stuk heb ik niet gezien ik kan dat dus niet beantwoorden, misschien iemand anders?????
Van mij mag je ze posten hoor, op de streams gebeurt toch niets.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij zit bij een talentenjacht met Natasia en Palma. Ik heb er nog wel leuke foto's van voor de liefhebber
We weten niet wat er gebeurt is, wij hadden alleen zicht op de buitenkant van de villa.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub heeft Mike toch alleen van zijn bed gelicht?
dat weet ik niet want dat stuk heb ik niet gezien ik kan dat dus niet beantwoorden, misschien iemand anders?????quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub heeft Mike toch alleen van zijn bed gelicht?
Ik weet niet of het in de uitzending is geweest, ik kijk geen uitzendingenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef trettie het volgende:
[..]
dat weet ik niet want dat stuk heb ik niet gezien ik kan dat dus niet beantwoorden, misschien iemand anders?????
mooi dan ga ik dat nog eens bekijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het in de uitzending is geweest, ik kijk geen uitzendingen![]()
Maar heb daar wel een filmpje van gezien hier.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van mij mag je ze posten hoor, op de streams gebeurt toch niets.
Goed idee!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natasia laat ik wel weg..
Ik dacht dat ze toch aardig op de maat hupste, maar ik heb dan ook geen geluid aan staanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:52 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda en dansen....het wil maar niet lukken: Eerst een operatie aan de 0-benen en de naar buiten staande voeten, ritme-gevoel evt. "aanleren".....dan...misschien dàn wil het op iets lijken....
Ik kijk ook maar weet eigenlijk niet waarom..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
HOi Allemaal, geen zak gemist blijkt weer! Het is saaier dan saai.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
HOi Allemaal, geen zak gemist blijkt weer! Het is saaier dan saai.
wel gevaarlijk...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:23 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt dat Claire goed tegen alcohol kan. Ik geloof dat ook. Ik zie haar best wel veel alcohol drinken, maar zie maar zelde dat ze, of dronken, of aangeschoten is.....'...
Ik heb deze voor je gevonden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:45 schreef trettie het volgende:
mooi dan ga ik dat nog eens bekijken.
Dat is beter........quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze toch aardig op de maat hupste, maar ik heb dan ook geen geluid aan staan
Yepquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:58 schreef Lady-night het volgende:
Hadden Ricardo en Brian nu in de douche staan gluren toen H&C daar waren???
Een dronken zwerver kijken, maar die zie je op straat ook genoegquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik kijk ook maar weet eigenlijk niet waarom..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |