Ach binnen een week hoop ik het weer allemaal aan de praat te hebbenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou, van de streams mis je echt niets hoor. Geen internet meer, lijkt me erger.....dat wordt afkicken, sterkte
Verbouwen en verhuizenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:08 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Yupzzz ben al 2 weken van smorgens 7 tot savonds 9 aan t verbouwen pffffff aankomende week mot ik mn oude hok uit.
Oh, daar ging het omquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:12 schreef Flabberguest het volgende:
3333 1/3 X 300 = 1000000![]()
GEFELICITEERD ALLEMAAL MET DE 1 MILJOENSTE POST IN DE COS EN DAT ER VELE MOGEN VOLGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry van de caps
Anoek is alleen maar slim als ze de uitnodiging niet accepteerd. Je kan er op wachten dat het geen uitnodiging voor Claire is, maar dat Anoek haar brief moet gaan beargumenteren aan Huub....want hij vind het nog steeds maar helemaal niets wat ze allemaal heeft geschreven over hem.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef riri het volgende:
[..]
Lieke accepteerde op een geven moment zijn punten niet meer...ze wist dat hij ze met een bedoeling gaf.
Erge dingen doen en het zo proberen af te kopen...ook de mensen die ze dan uitnodigde probeerde hij zo om zijn vinger te winden,en bij de kijker in een goed daglicht te komen....
Goed dat Lieke dat ineens allemaal heel erg duidelijk werd....
Dit antwoord zegt allesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:17 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ach laat ik het zo zeggen, ben blij als ik weer naar mn werk mag volgende week
Yupzzzzzz hebben we het een tig aantal cossen geleden wel eens over gehad, ben blijkbaar de enige die het onthouden heeft ghehehe. Proostquote:
Misschien waren ze bang dat ze zich zou verhangen. Jammer dat ze haar bh hebben afgenomen. (als het al waar is hè)quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
Verteld Del nou dat ze haar BH moest uitdoen toen ze de cel in ging/?
Dat ding verteld ook 24 uur per dag leugens zeg
Huub zat bijna nooit bij het bezoek van Lieke, andersom vaak wel. Ik geloof nooit dat hij daar nu mee gaat beginnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Anoek is alleen maar slim als ze de uitnodiging niet accepteerd. Je kan er op wachten dat het geen uitnodiging voor Claire is, maar dat Anoek haar brief moet gaan beargumenteren aan Huub....want hij vind het nog steeds maar helemaal niets wat ze allemaal heeft geschreven over hem.
Nou, ik weet wel zeker dat dat niet waar kan zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien waren ze bang dat ze zich zou verhangen. Jammer dat ze haar bh hebben afgenomen. (als het al waar is hè)
Dat was een klein stukje n.l. het voorstukje van wat gebeurt er morgen in de kooi en verder hebben we nooit meer iets gezien.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:56 schreef riri het volgende:
[..]
Ze hebben de echte tikken die Huub heeft uitgedeeld aan Mikey en Brian die nacht nog niet eens laten zien in de uitzending vanavond....
De douchescene met Brian hebben ze wel voor een groot deel in de uitzending laten zien....
toch wel fijn hoor, dat er nog iemand om dat verhaal van Amanda kan lachen,quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:18 schreef riri het volgende:
haha...dat verhaal wat Amanda verteld...je kunt er bijna een film van maken
Jammer dat ik ze al tig keer heb gehoord en dit is nog maar het topje van de ijsberg, enjoy.quote:
Hij heeft in ieder geval zijn spullen niet ingepakt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:25 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat Eric nog terugkomt!
Hij zit bij een talentenjacht met Natasia en Palma. Ik heb er nog wel leuke foto's van voor de liefhebberquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval zijn spullen niet ingepakt.
Volgens mij was dat gewoon weer het zoveelste gelogen stukje van poekieroekie. Ze wil te graag
Buiten dat, Mikey heeft toch helemaal geen tikken gehad?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:25 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat was een klein stukje n.l. het voorstukje van wat gebeurt er morgen in de kooi en verder hebben we nooit meer iets gezien.
Gefeliciteerd skattie!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:12 schreef Flabberguest het volgende:
3333 1/3 X 300 = 1000000![]()
GEFELICITEERD ALLEMAAL MET DE 1 MILJOENSTE POST IN DE COS EN DAT ER VELE MOGEN VOLGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry van de caps
Sommige mensen zien wat ze willen zien en kunnen je ook nog vertellen wat er tijdens eens SL gebeurde, knap hè?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:32 schreef mootie het volgende:
Buiten dat, Mikey heeft toch helemaal geen tikken gehad?
dat weet ik niet want dat stuk heb ik niet gezien ik kan dat dus niet beantwoorden, misschien iemand anders?????quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Buiten dat, Mikey heeft toch helemaal geen tikken gehad?
Huub heeft Mike toch alleen van zijn bed gelicht?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:36 schreef trettie het volgende:
[..]
dat weet ik niet want dat stuk heb ik niet gezien ik kan dat dus niet beantwoorden, misschien iemand anders?????
Van mij mag je ze posten hoor, op de streams gebeurt toch niets.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij zit bij een talentenjacht met Natasia en Palma. Ik heb er nog wel leuke foto's van voor de liefhebber
We weten niet wat er gebeurt is, wij hadden alleen zicht op de buitenkant van de villa.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub heeft Mike toch alleen van zijn bed gelicht?
dat weet ik niet want dat stuk heb ik niet gezien ik kan dat dus niet beantwoorden, misschien iemand anders?????quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub heeft Mike toch alleen van zijn bed gelicht?
Ik weet niet of het in de uitzending is geweest, ik kijk geen uitzendingenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef trettie het volgende:
[..]
dat weet ik niet want dat stuk heb ik niet gezien ik kan dat dus niet beantwoorden, misschien iemand anders?????
mooi dan ga ik dat nog eens bekijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het in de uitzending is geweest, ik kijk geen uitzendingen![]()
Maar heb daar wel een filmpje van gezien hier.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van mij mag je ze posten hoor, op de streams gebeurt toch niets.
Goed idee!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natasia laat ik wel weg..
Ik dacht dat ze toch aardig op de maat hupste, maar ik heb dan ook geen geluid aan staanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:52 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda en dansen....het wil maar niet lukken: Eerst een operatie aan de 0-benen en de naar buiten staande voeten, ritme-gevoel evt. "aanleren".....dan...misschien dàn wil het op iets lijken....
Ik kijk ook maar weet eigenlijk niet waarom..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
HOi Allemaal, geen zak gemist blijkt weer! Het is saaier dan saai.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
HOi Allemaal, geen zak gemist blijkt weer! Het is saaier dan saai.
wel gevaarlijk...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:23 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt dat Claire goed tegen alcohol kan. Ik geloof dat ook. Ik zie haar best wel veel alcohol drinken, maar zie maar zelde dat ze, of dronken, of aangeschoten is.....'...
Ik heb deze voor je gevonden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:45 schreef trettie het volgende:
mooi dan ga ik dat nog eens bekijken.
Dat is beter........quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze toch aardig op de maat hupste, maar ik heb dan ook geen geluid aan staan
Yepquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:58 schreef Lady-night het volgende:
Hadden Ricardo en Brian nu in de douche staan gluren toen H&C daar waren???
Een dronken zwerver kijken, maar die zie je op straat ook genoegquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik kijk ook maar weet eigenlijk niet waarom..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |