Asjemenou.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef Varen het volgende:
[..]
Je he![]()
Het gaat nu over plassen na het klaarkomen (voor de niet streamers)
Ik heb eens in een Cos gelezen dat, als je de hik hebt, het beffen prima bevalt.....oh nee, dat was aanranding.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef 2live het volgende:
Ik heb haar ook nog nooit met een 'griepje' in bed zien liggen 's ochtends, itt Amanda.
Oh, het was een hoogtepunt van Jensenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:39 schreef mazaru het volgende:
Jaap en Del bij Jensen nu
Dan zal Selene eerdaags wel weer langskomen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:39 schreef beequeen het volgende:
OT: De herhaling van Jaap en Amanda bij Jensen nu op tv. Het nephaar wat ze nu heeft begint aardig te lijken op de bos stro van toen.
Ik snap dat je haar mist maar Beauty and the nerd word herhaald op RTL dus je kunt haar iedere dag zien..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Dan zal Selene eerdaags wel weer langskomen.
da die afleveringen snel afgelopen mogen zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik snap dat je haar mist maar Beauty and the nerd word herhaald op RTL dus je kunt haar iedere dag zien..
http://ilonajuly.hyves.nl(...)De_Gouden_Kooi/CfEI/quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:43 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ilona heeft recentelijk nog duidelijkheid van zaken gegeven:
Een heel goed geschreven stuk waar ik het helemaal mee ens kan zijn. Of dit werkelijk door Ilona zelf geschreven is ????? De afkomst van Nowlive, doet mij al weer bedenkingen hebben. Tot nog toe heeft nog niemand zich verbrand aan het op schrijven van zulke dingen. De contracten zijn zo waterdicht gemaakt door JdM, dat geen ex en geen miljonair het lef heeft de hele waarheid te vertellen.
Natasia schreeuwde hoog van de daken af, dat ze een boek ging schrijven en uitbrengen van DGK.Tot nog toe hebben wij er nog niets over gehoord....Ik geloof het allemaal niet meer zo
Daar is het ook een irritante bitch.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik snap dat je haar mist maar Beauty and the nerd word herhaald op RTL dus je kunt haar iedere dag zien..
ik heb ook nog wel 2 handen die willen helpenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:53 schreef mazaru het volgende:
GA DOOR! GA DOOR! GA DOOR!!
[ afbeelding ]
Helaas wint ze in de herhaling ook dat programma..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Daar is het ook een irritante bitch.Ik heb liever dat ze nooooit meer terugkomt.
Je hebt gelijk, maar ik ben zo wantrouwend tegen woordig met zulke informatie. Achteraf zag ik te laat dat dit stukje op de Hyves van Ilona staat. Dus ook ik ben benieuwd of dit getolereerd zal worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://ilonajuly.hyves.nl(...)De_Gouden_Kooi/CfEI/
Staat niks nieuws in, wat we nog niet wisten.
Wie weet, zou zomaar kunnen met deze snelheidquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
bedoeld gewoon dat over 46 cossen dgk afgelopen is
Ze hebben de echte tikken die Huub heeft uitgedeeld aan Mikey en Brian die nacht nog niet eens laten zien in de uitzending vanavond....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
Amanda, Mike, Ricardo en Brain proosten op de streamers......Proost mensen, dat jullie nog maar heel veel plezier daar samen hebben...
Vanavond de uitzending gekeken. Wat een agressie en geweld van Huub. Hoe hij tegenover Lieke staat. Ik ben er van overtuigd, als de camera's er niet waren hij Lieke mishandeld had. Hedda heeft hij ook geslagen dus ik denk dat hij er voor in staat is.
Ze zijn in de kapsalon bezig. Amanda, gaat Ricardo knippen. Brain zijn haar vind ik niet leuk zitten, doe er maar snel weer gerwoon gel in Brain, dat staat beter..... Smaken verschillen.
Dit is goed te pruimenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:57 schreef coldstar het volgende:
Het zal wel weer heel burgelijk klinken, maar ik vind het best gezellig daar nu. Ben waarschijnlijk weer de enige die zit te genieten van al die lul verhalen......behalve de stront verhalen.
Ik lig in een deuk hier en jat 'm van je.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:53 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Heb geen streams meer en vanaf maandag ook geen internet meer ffquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:57 schreef coldstar het volgende:
Het zal wel weer heel burgelijk klinken, maar ik vind het best gezellig daar nu. Ben waarschijnlijk weer de enige die zit te genieten van al die lul verhalen......behalve de stront verhalen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
bedoeld gewoon dat over 46 cossen dgk afgelopen is
Jij zit echt altijd met je handen op tijd bij de knoppen!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:53 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:55 schreef mazaru het volgende:
Jaap doet het ook nog even voor
[ afbeelding ]
misschien wel om dat er niets te laten zien was. Ze hebben nu een compilatie van oude beelden van Huub laten zien om hun boetes en straf te rechtvaardigen. Na de douchescene is er niet eens een boete of straf voor Brian geweest.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:56 schreef riri het volgende:
[..]
Ze hebben de echte tikken die Huub heeft uitgedeeld aan Mikey en Brian die nacht nog niet eens laten zien in de uitzending vanavond....
De douchescene met Brian hebben ze wel voor een groot deel in de uitzending laten zien....
Waarom niet, ga je verhuizen ofzo?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:59 schreef Flabberguest het volgende:
Heb geen streams meer en vanaf maandag ook geen internet meer ff![]()
jammer dat ik het niet kan zien.
eensch, huub moet alles betalen wat die sloopt en wat brian sloopt mag allemaal. denk dat zo'n deur bijna hetzelfde als een plasma kost tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:05 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien wel om dat er niets te laten zien was. Ze hebben nu een compilatie van oude beelden van Huub laten zien om hun boetes en straf te rechtvaardigen. Na de douchescene is er niet eens een boete of straf voor Brian geweest.
Hoezo meten met twee maten?
Ga je gang hoor. Ik heb geen copyright op mijn plaatjesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk hier en jat 'm van je.![]()
Die zwerft waarschijnlijk rond in het huisquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
Waar is Mike eigenlijk gebleven?
Heb je ook bewegende beelden van Claire?quote:
Hoe dit nou allemaal precies in zijn werk gaat weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:56 schreef riri het volgende:
[..]
Ze hebben de echte tikken die Huub heeft uitgedeeld aan Mikey en Brian die nacht nog niet eens laten zien in de uitzending vanavond....
De douchescene met Brian hebben ze wel voor een groot deel in de uitzending laten zien....
Yupzzz ben al 2 weken van smorgens 7 tot savonds 9 aan t verbouwen pffffff aankomende week mot ik mn oude hok uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet, ga je verhuizen ofzo?
Dat is weer een voordeel als niet alle streams gelijk lopen, je weet dat het gaat komen. Maar je moet het geluk hebben dat de stream die je capt op die figuur blijven staanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:01 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jij zit echt altijd met je handen op tijd bij de knoppen!
Geweldig!![]()
![]()
Lieke accepteerde op een geven moment zijn punten niet meer...ze wist dat hij ze met een bedoeling gaf.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:12 schreef coldstar het volgende:
Ik vind het erg smerig van Claire, dat gerook in die keuken bij het eten koken.
Claire wil Anoek uitnodigen maar heeft niet genoeg punten. Huub legt er 30 punten bij voor haar. Dat komt Huub natuurlijk goed uit, kan hij Anoek precies vertellen hoe hij over haar brief denkt. Slimme Huub, Domme Claire....
Alleen waar ze schaapachtig zit te lachenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je ook bewegende beelden van Claire?
Nou, van de streams mis je echt niets hoor. Geen internet meer, lijkt me erger.....dat wordt afkicken, sterktequote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:59 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Heb geen streams meer en vanaf maandag ook geen internet meer ff![]()
jammer dat ik het niet kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |