Dat krijg je ervan als je in louche tenten rondhangt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:08 schreef Mokum020 het volgende:
Het is hier dus verbasterd begrijp ik...dit is de nette versie
Typisch gevalletje scriptactie.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:11 schreef coldstar het volgende:
Het is volgens mij de eerste avond dat ze daar eens gezellig aan het eten zijn. In iedergeval zonder al die ondervragingen en ruzies.
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt..
En ook nog; daar word je toch misselijk van.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
Del tegen Claire:: "Heb jij wel eens een dag niet gedronken?
Ze is echt te dom voor woordenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:19 schreef 2live het volgende:
[..]
En ook nog; daar word je toch misselijk van.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je in louche tenten rondhangt.![]()
Komt er nu echt speciaal witte wijn voor Amanda binnen?
Ik heb haar ook nog nooit met een 'griepje' in bed zien liggen 's ochtends, itt Amanda.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:23 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt dat Calire goed tegen alcohol kan. Ik geloof dat ook. Ik zie haar best wel veel alcohol drinken, maar zie maar zelde dat ze, of dronken, of aangeschoten is.....'...
Kan ze morgenochtend weer klagen dat ze griep heeftquote:
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef Varen het volgende:
Ricardo heeft geen haar in zin bilnaad.
Jaap heeft heel veel haar in zijn bilnaad
Echt geen poremquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:26 schreef Kinga het volgende:
Damn Brian heeft nu echt zo'n Andre Rieu kapsel.
Misschien is zij er wel een gewend.....Ik zou er ook niet aan moeten dneken iedere avond zoveel alcohol naar binnen te werken. Ik denk dat ik ook iedere dag op mijn bed, of boven de wc pot zou hangen...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb haar ook nog nooit met een 'griepje' in bed zien liggen 's ochtends, itt Amanda.
Ilona heeft recentelijk nog duidelijkheid van zaken gegeven:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:37 schreef trettie het volgende:
Hoe hoog zou zo'n boete zijn als b.v. Nena Bart of Ilona uit de school klappen??????????
Iemand enig idee??????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |