Asjemenou.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef Varen het volgende:
[..]
Je he![]()
Het gaat nu over plassen na het klaarkomen (voor de niet streamers)
Ik heb eens in een Cos gelezen dat, als je de hik hebt, het beffen prima bevalt.....oh nee, dat was aanranding.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef 2live het volgende:
Ik heb haar ook nog nooit met een 'griepje' in bed zien liggen 's ochtends, itt Amanda.
Oh, het was een hoogtepunt van Jensenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:39 schreef mazaru het volgende:
Jaap en Del bij Jensen nu
Dan zal Selene eerdaags wel weer langskomen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:39 schreef beequeen het volgende:
OT: De herhaling van Jaap en Amanda bij Jensen nu op tv. Het nephaar wat ze nu heeft begint aardig te lijken op de bos stro van toen.
Ik snap dat je haar mist maar Beauty and the nerd word herhaald op RTL dus je kunt haar iedere dag zien..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Dan zal Selene eerdaags wel weer langskomen.
da die afleveringen snel afgelopen mogen zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik snap dat je haar mist maar Beauty and the nerd word herhaald op RTL dus je kunt haar iedere dag zien..
http://ilonajuly.hyves.nl(...)De_Gouden_Kooi/CfEI/quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:43 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ilona heeft recentelijk nog duidelijkheid van zaken gegeven:
Een heel goed geschreven stuk waar ik het helemaal mee ens kan zijn. Of dit werkelijk door Ilona zelf geschreven is ????? De afkomst van Nowlive, doet mij al weer bedenkingen hebben. Tot nog toe heeft nog niemand zich verbrand aan het op schrijven van zulke dingen. De contracten zijn zo waterdicht gemaakt door JdM, dat geen ex en geen miljonair het lef heeft de hele waarheid te vertellen.
Natasia schreeuwde hoog van de daken af, dat ze een boek ging schrijven en uitbrengen van DGK.Tot nog toe hebben wij er nog niets over gehoord....Ik geloof het allemaal niet meer zo
Daar is het ook een irritante bitch.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik snap dat je haar mist maar Beauty and the nerd word herhaald op RTL dus je kunt haar iedere dag zien..
ik heb ook nog wel 2 handen die willen helpenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:53 schreef mazaru het volgende:
GA DOOR! GA DOOR! GA DOOR!!
[ afbeelding ]
Helaas wint ze in de herhaling ook dat programma..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Daar is het ook een irritante bitch.Ik heb liever dat ze nooooit meer terugkomt.
Je hebt gelijk, maar ik ben zo wantrouwend tegen woordig met zulke informatie. Achteraf zag ik te laat dat dit stukje op de Hyves van Ilona staat. Dus ook ik ben benieuwd of dit getolereerd zal worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://ilonajuly.hyves.nl(...)De_Gouden_Kooi/CfEI/
Staat niks nieuws in, wat we nog niet wisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |