Wat een player is het tochquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:50 schreef coldstar het volgende:
Mike wil een shirtje laten maken met een tekst erop "Hij loopt zijn lul achter na"
Nounou.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:52 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk die ramptoeristen hier na een geknipte en geplakte cq gemanipuleerde tv uitzending van Huub, ik kom later wel weer even kijken.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:52 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk die ramptoeristen hier na een geknipte en geplakte cq gemanipuleerde tv uitzending van Huub, ik kom later wel weer even kijken.
Die discussie is hier al gevoerd, ik ga die niet herhalen nav de tv uitzending van vanavond.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:54 schreef Taurus het volgende:Huub wás ook gewoon 'n lul, vond ie zelf ook.
Precies ze heeft met opgeheven hoofd de kooi verlaten en een hartstikke leuke knul er aan over gehouden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Inderdaad, goed dat ze uit dit hol is vertrokken
Het is werkelijk NOOIT zijn schuld he?!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:07 schreef Varen het volgende:
Brian: Amanda weet in een discussiestijl hoe ze mij moet triggeren
Nee maar wel de schuld van Huubje want die wordt door niemand in dat huis getriggerd en zeker niet door de Febo!!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is werkelijk NOOIT zijn schuld he?!
Ik krijg de indruk dat hij niet rechtstreeks zegt wat hij bedoelde, veels te bang dat ze die scheur tegen hem opentrekt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:12 schreef Disana het volgende:
Het gaat over de discussies tussen Brian en Amanda. Ricardo vindt dat Amanda te vaak toegeeft, ze 'wordt heel snel ingedrukt'. Maar hij is het spoor alweer zo'n beetje bijster omdat Amanda 'gaat tetteren'.
Ja, dat zei hij ook. Hij was er zelfs wat geirriteerd over en noemde haar 'grappend' een hysterica.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat hij niet rechtstreeks zegt wat hij bedoelde, veels te bang dat ze die scheur tegen hem opentrekt.
Het dringt gewoon niet tot haar door. Is ze te dom voor. Dat tetteren is ook een vorm van zelfbescherming gewoon, onderwerp veranderen en klaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat hij niet rechtstreeks zegt wat hij bedoelde, veels te bang dat ze die scheur tegen hem opentrekt.
Elke discussie met Amanda is bij voorbaat al gedoemd tot mislukken. Ze is zo overtuigd van haar eigen gelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:12 schreef Disana het volgende:
Het gaat over de discussies tussen Brian en Amanda. Ricardo vindt dat Amanda te vaak toegeeft, ze 'wordt heel snel ingedrukt'. Maar hij is het spoor alweer zo'n beetje bijster omdat Amanda 'gaat tetteren'.
In dit geval; overtuigd van haar perfecte relatie, hoe sneu.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Elke discussie met Amanda is bij voorbaat al gedoemd tot mislukken. Ze is zo overtuigd van haar eigen gelijk.
Ja, grenzeloze koppigheid. Maar je moet er ook niet aan denken wat er met dat brein gebeurt als ze wél een keer zou proberen een redelijke discussie te voeren. Het zou acuut doorbranden en dan zit ze daar met een wezenloze blik te kwijlen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Elke discussie met Amanda is bij voorbaat al gedoemd tot mislukken. Ze is zo overtuigd van haar eigen gelijk.
En ach, kan ze deze ook niet de baas, neemt ze weer een volgende, ze wisseld ook met gemak.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Precies ze heeft met opgeheven hoofd de kooi verlaten en een hartstikke leuke knul er aan over gehouden.
Ze zal geen pijpslet genoemd worden buiten......ze heeft het goed gedaan...
Het is dat ze een vrouw is, anders had haar naam Huub kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:24 schreef blomst het volgende:
[..]
En ach, kan ze deze ook niet de baas, neemt ze weer een volgende, ze wisseld ook met gemak.
Het lijkt me rose.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is dat ze een vrouw is, anders had haar naam Huub kunnen zijn![]()
Toevallig bespreekt hij nu al zijn relaties met Claire, tijdens het eten koken, een sigaretje aan de aanrecht en het nodige glaasje champagna........
Als ik mocht kiezen tussen een rokende vrouw aan het aanrecht of een vrouw die:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is dat ze een vrouw is, anders had haar naam Huub kunnen zijn![]()
Toevallig bespreekt hij nu al zijn relaties met Claire, tijdens het eten koken, een sigaretje aan de aanrecht en het nodige glaasje champagna........
Zolang de was keurig gestreken in de linnenkast ligt is er toch niks aan de hand?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:32 schreef Mokum020 het volgende:
Als ik mocht kiezen tussen een rokende vrouw aan het aanrecht of een vrouw die:
*net ongesteld is geweest
*meteen ligt te sexen
*zich daarna niet wast
*wakker word en zich nog niet wast en zich zo aankleed
dan wist ik het wel
Een rokende vrouw is ook echt wel 1 maal per maand ongesteld hoor......quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen tussen een rokende vrouw aan het aanrecht of een vrouw die:
*net ongesteld is geweest
*meteen ligt te sexen
*zich daarna niet wast
*wakker word en zich nog niet wast en zich zo aankleed
dan wist ik het wel
En als die klaar is dan gaan ze zeker een paar eieren voor zichzelf bakken?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:41 schreef Disana het volgende:
Brian begon daarstraks ook met koken, zou het vlees doen en de rest aan Huub overlaten. Maar blijkbaar mag Huub het samen met Claire toch helemaal alleen doen terwijl Brian staat te draaien?
ziet er lekker uit wat tie nu aan het fabrieken isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:41 schreef Disana het volgende:
Brian begon daarstraks ook met koken, zou het vlees doen en de rest aan Huub overlaten. Maar blijkbaar mag Huub het samen met Claire toch helemaal alleen doen terwijl Brian staat te draaien?
Het leek redelijk in overleg te gaan toen Brian nog met de lappen kip voor zich stond. Maar dat was daarstraks.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als die klaar is dan gaan ze zeker een paar eieren voor zichzelf bakken?
Dat laatste zou Amanda ook zeggen, zelfs na het zien van de beeldenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:39 schreef coldstar het volgende:
[..]
Een rokende vrouw is ook echt wel 1 maal per maand ongesteld hoor......
die rokende vrouw sex genoeg
Het laatste vind ik erg overtrokken.....je moet wat he...maar ik ben een vrouw niet vergeten...
Het vlees was alleen voor Brian, Amanda en Mike, Huub en Claire hadden het nakijken. Dit hadden ze vanochtend al met zijn drieën bekokstoofd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:41 schreef Disana het volgende:
Domme Claire? Alsof Claire het ene fuck kan schelen wat Huub van haar vriendin vindtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:12 schreef coldstar het volgende:
Ik vind het erg smerig van Claire, dat gerook in die keuken bij het eten koken.
Claire wil Anoek uitnodigen maar heeft niet genoeg punten. Huub legt er 30 punten bij voor haar. Dat komt Huub natuurlijk goed uit, kan hij Anoek precies vertellen hoe hij over haar brief denkt. Slimme Huub, Domme Claire....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |