Al doorgegevenquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het COS-nummer lijkt me wat hoog, ik had 3325 verwacht ........
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Al doorgegevenIk was iets te enthousiast en OP volgt
Geef haar een bakkie en een fez en ze kan zo bij het draaiorgel staan met haar -ik ken de pasjes, maar mis het gevoel-dansje.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:43 schreef FSR het volgende:
Amandrama is weer haar geleerde kunstjes aan het doen.... Dansen kan je het niet noemen...
Tja, riooljournalistiek behelst niks anders.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:49 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Peet.![]()
De rat staat af te luisteren bij de voordeur terwijl Huub en Claire in het kantoor zitten.![]()
[ afbeelding ]
Geen beker, geen winnaar. Oops?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:01 schreef avonne het volgende:
WTF K1 staat in de Prive![]()
"hooggespannen verwachting in de zaal dat Yuri Brian wel even tot moes zou slaan kwam niet uit"
(insert hyena lachje)
Heeft Brian ook volgens Privé gewonnen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:01 schreef avonne het volgende:
WTF K1 staat in de Prive![]()
"hooggespannen verwachting in de zaal dat Yuri Brian wel even tot moes zou slaan kwam niet uit"
(insert hyena lachje)
Dan is het aan Claire om Huubs verhaal te ontkrachten. Heeft niets met loverboy praktijken te maken!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub is net zo'n loverboy als Brian. Hij wil en zal gelijk krijgen en zijn mening aan een vrouw op dringen.
Wat een vreselijk arrogant mannetje is het ook, die denkt dat hij alle wijsheid in pacht heeft.
Amanda blijft maar gillen: supercool! vet stuk! vette foto's!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:06 schreef avonne het volgende:
Amanda "hij ging toch van de eerste trap KO en niet van de tweede"
Brian "die tweede is niet belangrijk"
Verbaast je dat, mij niet hoor. Hij heeft moeten vluchten uit de Vechtsebanen, hij wist niet hoe snel hij weg moest komen daar. Een user hier, Lunatic, was aanwezig in de zaal en heeft dat bevestigd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:04 schreef avonne het volgende:
Expert "in de lange geschiedenis van K1 gevechten is dit de langste KO die ik heb mee gemaakt"
(insert hyena lachje)
"het is geen Diskwalificatie geworden om escalatie in de zaal te voorkomen"
(zozo, dus reglementair moest het diskwalificatie worden? Dus sjoemelen met regels, daar doet de jury niet moeilijk over?)
Dit leest Brian letterlijk en nog is hij trots op zijn prestatie?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:04 schreef avonne het volgende:
Expert "in de lange geschiedenis van K1 gevechten is dit de langste KO die ik heb mee gemaakt"
(insert hyena lachje)
"het is geen Diskwalificatie geworden om escalatie in de zaal te voorkomen"
(zozo, dus reglementair moest het diskwalificatie worden? Dus sjoemelen met regels, daar doet de jury niet moeilijk over?)
Dat staat ook gewoon in het artikel, maar op de een of andere manier snappen ze het niet ofzo. Ik zit met verbazing te luisteren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verbaast je dat, mij niet hoor. Hij heeft moeten vluchten uit de Vechtsebanen, hij wist niet hoe snel hij weg moest komen daar. Een user hier, Lunatic, was aanwezig in de zaal en heeft dat bevestigd.
Vanuit het oogpunt van een gewetenloze straatvechter is het ook een overwinning.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen beker, geen winnaar. Oops?
En die mongool is nog steeds aan het giegelen om die lange (foute) knock-out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |