Ja, Brian heeft dat goed gezien. Heel vaak zijn in bedrijfspanden en kantoren de toiletten aangesloten op de H2O leiding. Tja, thuis was hij dat niet gewend waarschijnlijk .....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:55 schreef PeterNB het volgende:
Volgens bwian zenden ze tegenwoordig extra H20 door bedrijfspanden heen.........![]()
Ik las brian en het als je Amanda hierbij denkt klopt het nog ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:56 schreef mootie het volgende:
"Mensen die weten hoe je een brain moet bespelen hebben macht"
H2O, O2, ach het scheelt maar 1 lettertje.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:55 schreef PeterNB het volgende:
Volgens bwian zenden ze tegenwoordig extra H20 door bedrijfspanden heen.........![]()
Daar is nog een 'huisje'achter in de tuin en komt 1 maal in de week de strontkar?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, Brian heeft dat goed gezien. Heel vaak zijn in bedrijfspanden en kantoren de toiletten aangesloten op de H2O leiding. Tja, thuis was hij dat niet gewend waarschijnlijk .....
Hij bedoelde eigenlijk O3.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
H2O, O2, ach het scheelt maar 1 lettertje.
Veilige onderwerpen wel te verstaan, stel je eens voor dat ze ruzie krijgen, het zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:06 schreef mootie het volgende:
Dit klinkt allemaal zo.... raar.... net alsof ze elkaar niet kennen ofzo. Of dat ze een briefje hebben gekregen met onderwerpen om over te praten.
Geen idee hoor, ik zeg ook maar wat, dit was ergens in de krochten van mijn geheugen blijven hangen van scheikunde vroeger op school.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij bedoelde eigenlijk O3.
O2 sturen ze al wat langer naar binnen bij gebouwen
Ken jij deze verhalen niet, Ik heb ze al tig keer gehoord. Ze moeten wrs tv maken en meer dan deze verhalen hebben ze niet in huis, pathetic.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:06 schreef mootie het volgende:
Dit klinkt allemaal zo.... raar.... net alsof ze elkaar niet kennen ofzo. Of dat ze een briefje hebben gekregen met onderwerpen om over te praten.
O2 is zuurstof ...... Zonder O2 loop je niet lang rond ......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen idee hoor, ik zeg ook maar wat, dit was ergens in de krochten van mijn geheugen blijven hangen van scheikunde vroeger op school.
Ah, okay, duidelijk, maar even ter verdediging, Brian sloeg de plank verder mis dan ik, toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
O2 is zuurstof ...... Zonder O2 loop je niet lang rond ......
O3 is ozon, dat geeft een frisse prikkel. (Hoewel er ook bezwaren aan kleven)
Information overload?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:12 schreef Varen het volgende:
Amanda wil een paracetamol ze heeft hoofdpijn
zo ongeveer....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:12 schreef Copycat het volgende:
Dus ... als ik het goed begrijp is Brian's wacko hairdo onderdeel van weer another cunning plan? Moet Claire daardoor denken dat Brian Tommy is? Tommy gaan missen? Inzien dat Tommy wel heul mooi haar heeft en Huub niet?
Ik vind het géniaal!
Dit is toch niet echt het plan?? Zeg nee!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:12 schreef Copycat het volgende:
Dus ... als ik het goed begrijp is Brian's wacko hairdo onderdeel van weer another cunning plan? Moet Claire daardoor denken dat Brian Tommy is? Tommy gaan missen? Inzien dat Tommy wel heul mooi haar heeft en Huub niet?
Ik vind het géniaal!
Ja, klopt. De buurvrouw vond dat niet zo mooi.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:15 schreef mootie het volgende:
Ik hoorde Brian daarstraks trouwens een keer zeggen dat 'iemand anders' dat sluike haar ook heel mooi vindt. Iemand van achter dus.
Was er een tijd geleden niet een keer een ingreep? Toen liep hij ook met dat Rasta Rostelli haar en dat werd niet op prijs gesteld.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit is toch niet echt het plan?? Zeg nee!!
Zeker ! Brian zat Amanda uit te leggen dat ze hebben uitgevonden dat je H2O (=water) in gebouwen moet pompen om mensen te stimuleren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah, okay, duidelijk, maar even ter verdediging, Brian sloeg de plank verder mis dan ik, toch?
Nee!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:16 schreef noekje het volgende:
Nee, natuurlijk niet!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:16 schreef noekje het volgende:
[..]
En weer een teleurstelling in de maak.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:18 schreef mazaru het volgende:
Del wil haar moeder weer gaan bellen.
Ze hoopt dat zij opneemt.
Het zal ongetwijfeld het bewegen van mensen stimuleren, zwemmen of verzuipen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker ! Brian zat Amanda uit te leggen dat ze hebben uitgevonden dat je H2O (=water) in gebouwen moet pompen om mensen te stimuleren.
tuut tuut tuut tuutquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En weer een teleurstelling in de maak.
Voicemail of Peter aan de lijn gok ik.quote:
Stel je voor dat je elkaar echt iets te vertellen hebt, je weet waar het dan over gaat......Huub, Huub, Huub en dat is wrs niet de bedoeling van de FEBO, het moet een inhoudelijk gesprek zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:20 schreef mazaru het volgende:
Origineel
Brrr gaat de gouden gids pakken, en daar doorheen bladeren, en kijken wat ze kunnen doen.
Dus gaan ze Huub maar na doenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stel je voor dat je elkaar echt iets te vertellen hebt, je weet waar het dan over gaat......Huub, Huub, Huub en dat is wrs niet de bedoeling van de FEBO, het moet een inhoudelijk gesprek zijn.
Charmante manier van een broodje naar binnen werken!quote:
Kwestie van opvoedingquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Charmante manier van een broodje naar binnen werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |