Nee, streamers die sponsers lastig vallen. Lieke heeft daar van gemaakt dat alle streamers dat zouden zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef noucky het volgende:
Huub heeft inderdaad zelf gezegd dat streamers kansloos waren. Waren dacht ik zelfs de woorden van zijn vader.
Weer staaltjes van liegen door Huub.
Ze moet niets. Niemand hoeft zij tekst en uitleg te geven over de relatie tussen haar en haar moeder. Eric niet, Jaap niet, Claire niet en Huub niet. Dat zal helemaal wat moois worden, omdat baas Huub het zo wil!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:51 schreef noekje het volgende:
Jaap: het enige wat ze had hoeven zeggen. Ik vond het niet leuk dat mijn moeder er niet was en dan was het klaar.
En zo is het wel. Door dat gedraai, graaft zij haar eigen graf. Ze geeft ze hiermee alleen maar voeding.
Ik herinner van HBB (ik heb niet zó veel gezien) dat ze een uitstekende gastvrouwe is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:03 schreef mazaru het volgende:
Zo zien de fans van Brr er uit![]()
[ afbeelding ]
Laat Mikey nu ook besmet zijn met het Brianvirus.....schijnt dodelijk te zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef Mokum020 het volgende:
Mikey: "Waar Huub mee omgaat worden ze mee besmet"
Viola Holt is bedreigd door Huub?
Huub natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef STAP01 het volgende:
Welke idioot heeft Viola Holt nou weer bedreigd!
Bizar toch? Gezien wat ze Lieke allemaal hebben aangedaan. Met die molestatie waren zelfs haar benen bont en blauw. Ze hebben haar moeder voor dief uitgemaakt. Brian heeft haar geslagen en in het gezicht gespuugd. En zo zijn er wel meer dingen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd naar de popo.Ik gok dat de Liekefans nu ineens voor Brian en Amanda zijn geworden.
Ik heb HBB ook niet echt gevolgd, maar was het niet een walgelijk wijf?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik herinner van HBB (ik heb niet zó veel gezien) dat ze een uitstekende gastvrouwe is.
Haha de bingogasten waren eurovolk .Ze rende alleen maar voor dure gasten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik herinner van HBB (ik heb niet zó veel gezien) dat ze een uitstekende gastvrouwe is.
Maar Brian zal vriendelijke interesse natuurlijk altijd in zijn eigen voordeel uitleggen.
Ik geloof geen woord van wat Brian zegt
Ik ook niet, en als het al waar is, dan zou ze eens op Youtube moeten zoeken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar Brian zal vriendelijke interesse natuurlijk altijd in zijn eigen voordeel uitleggen.
Ik geloof geen woord van wat Brian zegt
Wat een onzin! Je kunt niet al die mensen over 1 kam scheren!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:10 schreef noucky het volgende:
Brian vertelt over een Huubfan die Viola Holt bedreigde in een mail om positief te zijn over Huub.
Het is waar, wat Brian vertelt, dat Huubfans erg ver gaan. The same shit als Huub doet.
Dan moeten Brian en Amanda zich ook niet bemoeien met de relatie tussen Claire en haar vader.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze moet niets. Niemand hoeft zij tekst en uitleg te geven over de relatie tussen haar en haar moeder. Eric niet, Jaap niet, Claire niet en Huub niet. Dat zal helemaal wat moois worden, omdat baas Huub het zo wil!!!!!!!
Het lijkt me toch geen vrouw die bevriend kan zijn met een man die zijn meisje door de douche heen ramt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha de bingogasten waren eurovolk .Ze rende alleen maar voor dure gasten.![]()
bron?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:10 schreef noucky het volgende:
Brian vertelt over een Huubfan die Viola Holt bedreigde in een mail om positief te zijn over Huub.
Het is waar, wat Brian vertelt, dat Huubfans erg ver gaan. The same shit als Huub doet.
I rest my case!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan moeten Brian en Amanda zich ook niet bemoeien met de relatie tussen Claire en haar vader.
Kouwe kak, daarom lijkt brr zijn verhaal me heel sterkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb HBB ook niet echt gevolgd, maar was het niet een walgelijk wijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |