heerlijk. Hoe vaak zij dat niet heeft gedaan bij bv haar nieuwe beste vriendin Slieko.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Maar toch ff leuk dat ze gebasht wordt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:42 schreef Varen het volgende:
Eric zegt dat Mike zijn smoel dicht moet houden
Doe ff een linkje om de ongelovige voor eens en altijd de mond te snoerenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:43 schreef Lady-night het volgende:
Op het filmpje vraagt Huub aan Amanda hoe was het om je moeder terug te zien en Amanda antwoord supercool
Ontlopen van een confrontatie wordt denk ik niet op prijs gesteld door de redactie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:42 schreef mazaru het volgende:
Hebben we ook nog een nachtcamera????
[ afbeelding ]
En dat mag wel?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:45 schreef Varen het volgende:
Verhuizen naar de slaapkamer, i.v.m. licht
Morgen weer lang op bed vanwege de "griep".quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:46 schreef MissSomebody het volgende:
Amanda is zattt.......jeemig....![]()
Brain zal trots sjijn op sjijn scattie...
ik ben geen huubfan of zo, maar om een of andere reden begin ik het menneke steeds leuker te vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:40 schreef riri het volgende:
Huub Huub....kan je nog kinderachtiger zijn...verzin iets wat echt gebeurd is....dit is zo schoolplein kul en zo ontzettend kinderlijk
Opzouten met die stelende, liegende en rochelende kutzwever.quote:
Maar die moeder staat wel klaar voor al haar kinderenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp niet waar ze zich allemaal mee bemoeien. Toen amanda terug kwam van haar 8 uur dag heeft ze gezegd dat ze uit eten geweest is met een paar mensen. Ook ik dacht toen dat ze zei, dat haar moeder er bij was. Ik werd hier meteen erop gewezen dat haar moeder er niet bij was, maar dat ze het over de moeder van Brain had. Misschien hebben zij het wel net zo vekeerd begrepen als ik......
Verder begrijp ik nog steeds niet, waarom iedereen altijd elkaars ouders erbij gaat halen. Als ik amanda was had ik tegen Huub gezegt, kijk jij lekker naar je eigen m oeder. Die heeft vier kinderen van drie veschillende kerels. Kijken wat hij dan zegt.
Tja, wat wil je als Amanda vlucht...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:51 schreef avonne het volgende:
was dat het? ik ben er net voor gaan zitten
Mike is erg onduidelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:50 schreef Varen het volgende:
Volgens Mike hebben de streamers geen input op het spel
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb smurf met een gereedschapkistje![]()
Heb ik Claire, Huub, Jaap, Eric of Lieke nog niet zien doen. Ik ga er ook vanuit dat het niet mag, eigenlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, wat wil je als Amanda vlucht...
Als zij dat werkelijk gehoord heeft, dan vind ik het nog knap dat ze niks zegt over zijn moeder.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:48 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft van iemand verhalen gehoord over de moeder van Huub
Amanda is zo dom en kortzichtig dat ze niet de link kan leggen met Eric die gisteren weg is geweest en zodoende van alles heeft kunnen nalezen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Mike is erg onduidelijk.
Het ging over de telefoontjes gisteravond.
Brian en Amanda denken dat ze daar spelinfo hebben gekregen, maar Mike heeft er de hele tijd bij gezeten en weet dat er geen info is geweest. Dat zegt hij nu omslachtig, maar Amanda begreep hem wel.
Daar gaat ie alquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:54 schreef Lobasca het volgende:
Daar is para-brother, die moet natuurlijk eerst weer úren opsscheppen, hoe geweldig zijn optreden bij RNN was
Niemand wil Huub of Jaap interviewen alleen Brian.......puhlease.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:54 schreef Lobasca het volgende:
Daar is para-brother, die moet natuurlijk eerst weer úren opsscheppen, hoe geweldig zijn optreden bij RNN was
Maar Huub antwoordde: Lekker makkelijk, ik had daar zullen zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niemand wil Huub of Jaap interviewen alleen Brian.......puhlease.![]()
Ja hoor die kliko is zeker ook Brianfan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Brian moet Viola Holt helemaal niets van Jaap hebben.
Nou daar zal Jaap van wakker liggen
Ben je effe in de war.Amanda kwam naar boven hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain komt thuis en loopt meteen naar de slaapkamer om zijn lief te begroeten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Het gaat over het interview. Volgens Brian ging het wel over de wedstrijd?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef Kinga het volgende:
Wie offert zich op om naar Brian en Amanda te luisteren, ik weiger het.
ik niet mag niet van mijn dokterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef Kinga het volgende:
Zijn er wel een paar te vinden.Huub is op de andere streamquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef Kinga het volgende:
Ik kan er niet naar luisteren, erger me er kapot aan...quote:
Heel verstandig van DrH.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik niet mag niet van mijn dokter
het was ge-wel-dig !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik niet mag niet van mijn dokter
Nou zeg wat staat ze klaar. Ze is precies in ruim het jaar dat Huub daar zit 1 keer geweest daar. Dat wil nog niet zeggen dat die vrouw slecht is, daar gaat het niet om. Ik zal de laatste zijn die ouders erbij betrekt. Ten eerste ken ik die mensen niet en ten tweede spelen die mensen niet mee in DGK.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die moeder staat wel klaar voor al haar kinderen![]()
En het zal overigens geen nieuws voor Huub zijn dat ze niet allemaal dezelfde pa hebben.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:59 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hij riep z n teefje naar boven te komen
dubbelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Brian herkent zijn moeder waarschijnlijk in Viola Holt...
Ze moesten Huub niet, zeg dat. Er is totaal niks gezegd over een wijntje, zijn je eigen verzinsels.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef beequeen het volgende:
Viola Holt interviewde Brian........ze nam ook een wijntje. Ik zeg niks meer.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:03 schreef mazaru het volgende:
Zo zien de fans van Brr er uit![]()
[ afbeelding ]
Dat deed ze net ook hoor. Amanda is heus niet op haar mondje gevallen hoor. Ze heeft ook Brain niet nodig om haar mannetje te staan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:56 schreef Charmian het volgende:
wedden dat Amanda zo weer een ontzettende slabek opentrekt
Ik zie overeenkomsten met mama Netty...bril...cupmaat....het zijn vast sort of matties van elkaar..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:03 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, streamers die sponsers lastig vallen. Lieke heeft daar van gemaakt dat alle streamers dat zouden zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef noucky het volgende:
Huub heeft inderdaad zelf gezegd dat streamers kansloos waren. Waren dacht ik zelfs de woorden van zijn vader.
Weer staaltjes van liegen door Huub.
Ze moet niets. Niemand hoeft zij tekst en uitleg te geven over de relatie tussen haar en haar moeder. Eric niet, Jaap niet, Claire niet en Huub niet. Dat zal helemaal wat moois worden, omdat baas Huub het zo wil!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:51 schreef noekje het volgende:
Jaap: het enige wat ze had hoeven zeggen. Ik vond het niet leuk dat mijn moeder er niet was en dan was het klaar.
En zo is het wel. Door dat gedraai, graaft zij haar eigen graf. Ze geeft ze hiermee alleen maar voeding.
Ik herinner van HBB (ik heb niet zó veel gezien) dat ze een uitstekende gastvrouwe is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:03 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Laat Mikey nu ook besmet zijn met het Brianvirus.....schijnt dodelijk te zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef Mokum020 het volgende:
Mikey: "Waar Huub mee omgaat worden ze mee besmet"
Viola Holt is bedreigd door Huub?
Huub natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef STAP01 het volgende:
Welke idioot heeft Viola Holt nou weer bedreigd!
Bizar toch? Gezien wat ze Lieke allemaal hebben aangedaan. Met die molestatie waren zelfs haar benen bont en blauw. Ze hebben haar moeder voor dief uitgemaakt. Brian heeft haar geslagen en in het gezicht gespuugd. En zo zijn er wel meer dingen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd naar de popo.Ik gok dat de Liekefans nu ineens voor Brian en Amanda zijn geworden.
Ik heb HBB ook niet echt gevolgd, maar was het niet een walgelijk wijf?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik herinner van HBB (ik heb niet zó veel gezien) dat ze een uitstekende gastvrouwe is.
Haha de bingogasten waren eurovolk .Ze rende alleen maar voor dure gasten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik herinner van HBB (ik heb niet zó veel gezien) dat ze een uitstekende gastvrouwe is.
Maar Brian zal vriendelijke interesse natuurlijk altijd in zijn eigen voordeel uitleggen.
Ik geloof geen woord van wat Brian zegt
Ik ook niet, en als het al waar is, dan zou ze eens op Youtube moeten zoeken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar Brian zal vriendelijke interesse natuurlijk altijd in zijn eigen voordeel uitleggen.
Ik geloof geen woord van wat Brian zegt
Wat een onzin! Je kunt niet al die mensen over 1 kam scheren!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:10 schreef noucky het volgende:
Brian vertelt over een Huubfan die Viola Holt bedreigde in een mail om positief te zijn over Huub.
Het is waar, wat Brian vertelt, dat Huubfans erg ver gaan. The same shit als Huub doet.
Dan moeten Brian en Amanda zich ook niet bemoeien met de relatie tussen Claire en haar vader.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze moet niets. Niemand hoeft zij tekst en uitleg te geven over de relatie tussen haar en haar moeder. Eric niet, Jaap niet, Claire niet en Huub niet. Dat zal helemaal wat moois worden, omdat baas Huub het zo wil!!!!!!!
Het lijkt me toch geen vrouw die bevriend kan zijn met een man die zijn meisje door de douche heen ramt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha de bingogasten waren eurovolk .Ze rende alleen maar voor dure gasten.![]()
bron?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:10 schreef noucky het volgende:
Brian vertelt over een Huubfan die Viola Holt bedreigde in een mail om positief te zijn over Huub.
Het is waar, wat Brian vertelt, dat Huubfans erg ver gaan. The same shit als Huub doet.
I rest my case!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan moeten Brian en Amanda zich ook niet bemoeien met de relatie tussen Claire en haar vader.
Kouwe kak, daarom lijkt brr zijn verhaal me heel sterkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb HBB ook niet echt gevolgd, maar was het niet een walgelijk wijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |