Daar gaat ie alquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:54 schreef Lobasca het volgende:
Daar is para-brother, die moet natuurlijk eerst weer úren opsscheppen, hoe geweldig zijn optreden bij RNN was
Niemand wil Huub of Jaap interviewen alleen Brian.......puhlease.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:54 schreef Lobasca het volgende:
Daar is para-brother, die moet natuurlijk eerst weer úren opsscheppen, hoe geweldig zijn optreden bij RNN was
Maar Huub antwoordde: Lekker makkelijk, ik had daar zullen zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niemand wil Huub of Jaap interviewen alleen Brian.......puhlease.![]()
Ja hoor die kliko is zeker ook Brianfan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Brian moet Viola Holt helemaal niets van Jaap hebben.
Nou daar zal Jaap van wakker liggen
Ben je effe in de war.Amanda kwam naar boven hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain komt thuis en loopt meteen naar de slaapkamer om zijn lief te begroeten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Het gaat over het interview. Volgens Brian ging het wel over de wedstrijd?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef Kinga het volgende:
Wie offert zich op om naar Brian en Amanda te luisteren, ik weiger het.
ik niet mag niet van mijn dokterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef Kinga het volgende:
Zijn er wel een paar te vinden.Huub is op de andere streamquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef Kinga het volgende:
Ik kan er niet naar luisteren, erger me er kapot aan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |