Maar die moeder staat wel klaar voor al haar kinderenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp niet waar ze zich allemaal mee bemoeien. Toen amanda terug kwam van haar 8 uur dag heeft ze gezegd dat ze uit eten geweest is met een paar mensen. Ook ik dacht toen dat ze zei, dat haar moeder er bij was. Ik werd hier meteen erop gewezen dat haar moeder er niet bij was, maar dat ze het over de moeder van Brain had. Misschien hebben zij het wel net zo vekeerd begrepen als ik......
Verder begrijp ik nog steeds niet, waarom iedereen altijd elkaars ouders erbij gaat halen. Als ik amanda was had ik tegen Huub gezegt, kijk jij lekker naar je eigen m oeder. Die heeft vier kinderen van drie veschillende kerels. Kijken wat hij dan zegt.
Tja, wat wil je als Amanda vlucht...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:51 schreef avonne het volgende:
was dat het? ik ben er net voor gaan zitten
Mike is erg onduidelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:50 schreef Varen het volgende:
Volgens Mike hebben de streamers geen input op het spel
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb smurf met een gereedschapkistje![]()
Heb ik Claire, Huub, Jaap, Eric of Lieke nog niet zien doen. Ik ga er ook vanuit dat het niet mag, eigenlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, wat wil je als Amanda vlucht...
Als zij dat werkelijk gehoord heeft, dan vind ik het nog knap dat ze niks zegt over zijn moeder.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:48 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft van iemand verhalen gehoord over de moeder van Huub
Amanda is zo dom en kortzichtig dat ze niet de link kan leggen met Eric die gisteren weg is geweest en zodoende van alles heeft kunnen nalezen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Mike is erg onduidelijk.
Het ging over de telefoontjes gisteravond.
Brian en Amanda denken dat ze daar spelinfo hebben gekregen, maar Mike heeft er de hele tijd bij gezeten en weet dat er geen info is geweest. Dat zegt hij nu omslachtig, maar Amanda begreep hem wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |