Zo is het best een mooi meisjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:28 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Alle ballen op Amanda.....
Mazaru toch ff hulde. Je maakt altijd echt leuke gifjes. Keep it upquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:36 schreef mazaru het volgende:
Kijk eens wie er wakker is
[ afbeelding ]
Ja en kutHuub en kutBrian ook maar ik neem aan dat het verschil duidelijk is.quote:
Dat geloof ik best. Maar toch ff leuk dat ze gebasht wordt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:36 schreef riri het volgende:
tis wel mooi...amanda heeft nog gelijk ook...ze heeft het ook echt niet gezegd
Nu met Mike in de private, maar daar brandt ook al geen licht.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:37 schreef Varen het volgende:
Amanda moet uit de chill
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mazaru toch ff hulde. Je maakt altijd echt leuke gifjes. Keep it up
Mooi.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef Yavido het volgende:
Zo, klaar die OPVoor de liefhebbers:
[COS # 3321] BeCOS a COS is a COS ofCOS....
Jammer voor Amanda, ze mocht niet rammen op de piano en zodoende de audio verstoren. Ze trekt zich terug in de Private met de stelende en stokende kutzwerver. Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:37 schreef Varen het volgende:
Amanda moet uit de chill
Gelijke monikken gelijke kappen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:40 schreef riri het volgende:
Huub Huub....kan je nog kinderachtiger zijn...verzin iets wat echt gebeurd is....dit is zo schoolplein kul en zo ontzettend kinderlijk
heerlijk. Hoe vaak zij dat niet heeft gedaan bij bv haar nieuwe beste vriendin Slieko.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Maar toch ff leuk dat ze gebasht wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |