nou, ik kan me het wel voorstellen. In Huubs plaats had ik al veel eerder gezegd "doe dit" "doe dat"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:14 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub geeft claire opdracht om amanda te confronteren met haar moeder. Hij lijkt Brian wel, die geeft ook altijd opdrachten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:16 schreef Varen het volgende:
Mike kreeg zoveel hondevoer voor Dilana, dat zijn boot haast zonk
30 seconden daarvoor: Ik bedelde alleen maar voor Dilana.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:16 schreef Varen het volgende:
Het is ook wel een lullig bootje en Dilana weegt natuurlijk ook heel wat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:16 schreef Varen het volgende:
en Amanda was toen 12............12 zei je toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe zat is ze?
Ze ging naar de manege, naar de disco, haar paarden eten geven. In die disco zat dus alleen Frits. Haar verhalen zijn gewoon een multiple choice. Zit geen enkele lijn in. Ze verzint weer snel iets om maar tegen Mike's stoere verhaal op te boksen.
nee hoor, Jaap wilde geen chinees..... maar gaf wel zijn stem ervoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:20 schreef mazaru het volgende:
Iedereen vergeet Jaap?
Ik bespeur hier enige antipathie jegens homoseksuelen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef coldstar het volgende:
Wanneer gaat die pisnicht eigenlijk naar huis. Ik was blij dat die opgesodemietert was en nou hang hij er weer met zijn iritante stem en kop. Die loser heeft zich eruit laten treiteren door zijn nu zo grote vriend.Vervolgens is hij grote vrienden met Amanda geworden en nou probeerd hij weer de miljonair uit te hangen. Op roten nat nek....
Waaaatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rotterdam, het interview was rond de klok van 17.00 uur, duurde iets van 10 minuten. Brian zit wrs gezellig te tafelen met Conyo Bo Mamma en Ken.
hehhe zo denk ik er ook over!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef coldstar het volgende:
Wanneer gaat die pisnicht eigenlijk naar huis. Ik was blij dat die opgesodemietert was en nou hang hij er weer met zijn iritante stem en kop. Die loser heeft zich eruit laten treiteren door zijn nu zo grote vriend.Vervolgens is hij grote vrienden met Amanda geworden en nou probeerd hij weer de miljonair uit te hangen. Op roten nat nek....
Een zwart pak en zilveren patta's. Jammer, het was Brian dus niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat had hij aan toen hij de deur uit ging.?
Eerst zei ze 11 en toen na diep te hebben nagedacht was het 12.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en Amanda was toen 12............12 zei je toch?
Moet dat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:25 schreef diedirk het volgende:
[..]
hehhe zo denk ik er ook over!
Opsodemieteren met die achterbakse flikker.
Eerst laten wegpesten door Huub en vriendjes worden met Amanda die je opving.
En nu terug komen en alleen maar slijmen bij huub en notabene tegen Amanda spelen die hem niks heeft aagedaan.
Camerageile flikker
Pracht OP en ik ben liefhebber van je OP's.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef Yavido het volgende:
Zo, klaar die OPVoor de liefhebbers:
[COS # 3321] BeCOS a COS is a COS ofCOS....
Leek toch meer op Brian dan zijn broerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een zwart pak en zilveren patta's. Jammer, het was Brian dus niet.
Ja ok...dat maakt het des te triester eigenlijk...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Eerst zei ze 11 en toen na diep te hebben nagedacht was het 12.
Dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |