hehhe zo denk ik er ook over!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef coldstar het volgende:
Wanneer gaat die pisnicht eigenlijk naar huis. Ik was blij dat die opgesodemietert was en nou hang hij er weer met zijn iritante stem en kop. Die loser heeft zich eruit laten treiteren door zijn nu zo grote vriend.Vervolgens is hij grote vrienden met Amanda geworden en nou probeerd hij weer de miljonair uit te hangen. Op roten nat nek....

Een zwart pak en zilveren patta's. Jammer, het was Brian dus niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat had hij aan toen hij de deur uit ging.?

Eerst zei ze 11 en toen na diep te hebben nagedacht was het 12.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en Amanda was toen 12............12 zei je toch?

Moet dat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:25 schreef diedirk het volgende:
[..]
hehhe zo denk ik er ook over!
Opsodemieteren met die achterbakse flikker.
Eerst laten wegpesten door Huub en vriendjes worden met Amanda die je opving.
En nu terug komen en alleen maar slijmen bij huub en notabene tegen Amanda spelen die hem niks heeft aagedaan.
Camerageile flikker

Pracht OP en ik ben liefhebber van je OP's.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef Yavido het volgende:
Zo, klaar die OPVoor de liefhebbers:
[COS # 3321] BeCOS a COS is a COS ofCOS....

Leek toch meer op Brian dan zijn broerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een zwart pak en zilveren patta's. Jammer, het was Brian dus niet.

Ja ok...dat maakt het des te triester eigenlijk...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Eerst zei ze 11 en toen na diep te hebben nagedacht was het 12.
Dus ja.

Ik hoop ook echt dat ie nog tijdens de nachtvorst op straat gegooid wordtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:29 schreef Kinga het volgende:
ik kots echt op die zwerver. Spijt me zeer dat ik het moet zeggen..

Debiel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:31 schreef diedirk het volgende:
Kijk en dit vindt ik dus schandalig Huub weet precies hoe de telefoongesprekken van Amanda zijn gegaan.
Hij krijgt echt als enige elke weer alle info van achter/ de redactie, dat is pas schandalig bevoordelen

Ja hoor als enige, daarom wisten Brian en Amanda gisteravond welke info Huub van Eric had gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:31 schreef diedirk het volgende:
Kijk en dit vindt ik dus schandalig Huub weet precies hoe de telefoongesprekken van Amanda zijn gegaan.
Hij krijgt echt als enige elke weer alle info van achter/ de redactie, dat is pas schandalig bevoordelen

Saxayquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pracht OP en ik ben liefhebber van je OP's.

Kutzwerver mag wel?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:32 schreef noekje het volgende:
Coldstar en Diedirk:
Discriminatie op grond van ras, sexuele voorkeur etc. zijn volgens de FOK!-policy verboden (en ook volgens de wet trouwens.
Hier te vinden

Zo is het best een mooi meisjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:28 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Alle ballen op Amanda.....

Mazaru toch ff hulde. Je maakt altijd echt leuke gifjes. Keep it upquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:36 schreef mazaru het volgende:
Kijk eens wie er wakker is
[ afbeelding ]

Ja en kutHuub en kutBrian ook maar ik neem aan dat het verschil duidelijk is.quote:

Dat geloof ik best. Maar toch ff leuk dat ze gebasht wordt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:36 schreef riri het volgende:
tis wel mooi...amanda heeft nog gelijk ook...ze heeft het ook echt niet gezegd

Nu met Mike in de private, maar daar brandt ook al geen licht.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:37 schreef Varen het volgende:
Amanda moet uit de chill

quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mazaru toch ff hulde. Je maakt altijd echt leuke gifjes. Keep it up

Mooi.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef Yavido het volgende:
Zo, klaar die OPVoor de liefhebbers:
[COS # 3321] BeCOS a COS is a COS ofCOS....

Jammer voor Amanda, ze mocht niet rammen op de piano en zodoende de audio verstoren. Ze trekt zich terug in de Private met de stelende en stokende kutzwerver. Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:37 schreef Varen het volgende:
Amanda moet uit de chill

Gelijke monikken gelijke kappen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:40 schreef riri het volgende:
Huub Huub....kan je nog kinderachtiger zijn...verzin iets wat echt gebeurd is....dit is zo schoolplein kul en zo ontzettend kinderlijk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |