Heel verstandig van DrH.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik niet mag niet van mijn dokter
het was ge-wel-dig !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik niet mag niet van mijn dokter
Nou zeg wat staat ze klaar. Ze is precies in ruim het jaar dat Huub daar zit 1 keer geweest daar. Dat wil nog niet zeggen dat die vrouw slecht is, daar gaat het niet om. Ik zal de laatste zijn die ouders erbij betrekt. Ten eerste ken ik die mensen niet en ten tweede spelen die mensen niet mee in DGK.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die moeder staat wel klaar voor al haar kinderen![]()
En het zal overigens geen nieuws voor Huub zijn dat ze niet allemaal dezelfde pa hebben.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:59 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hij riep z n teefje naar boven te komen
dubbelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Brian herkent zijn moeder waarschijnlijk in Viola Holt...
Ze moesten Huub niet, zeg dat. Er is totaal niks gezegd over een wijntje, zijn je eigen verzinsels.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef beequeen het volgende:
Viola Holt interviewde Brian........ze nam ook een wijntje. Ik zeg niks meer.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:03 schreef mazaru het volgende:
Zo zien de fans van Brr er uit![]()
[ afbeelding ]
Dat deed ze net ook hoor. Amanda is heus niet op haar mondje gevallen hoor. Ze heeft ook Brain niet nodig om haar mannetje te staan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:56 schreef Charmian het volgende:
wedden dat Amanda zo weer een ontzettende slabek opentrekt
Ik zie overeenkomsten met mama Netty...bril...cupmaat....het zijn vast sort of matties van elkaar..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:03 schreef mazaru het volgende:
Zo zien de fans van Brr er uit![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |