Als zij dat werkelijk gehoord heeft, dan vind ik het nog knap dat ze niks zegt over zijn moeder.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:48 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft van iemand verhalen gehoord over de moeder van Huub
Amanda is zo dom en kortzichtig dat ze niet de link kan leggen met Eric die gisteren weg is geweest en zodoende van alles heeft kunnen nalezen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Mike is erg onduidelijk.
Het ging over de telefoontjes gisteravond.
Brian en Amanda denken dat ze daar spelinfo hebben gekregen, maar Mike heeft er de hele tijd bij gezeten en weet dat er geen info is geweest. Dat zegt hij nu omslachtig, maar Amanda begreep hem wel.
Daar gaat ie alquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:54 schreef Lobasca het volgende:
Daar is para-brother, die moet natuurlijk eerst weer úren opsscheppen, hoe geweldig zijn optreden bij RNN was
Niemand wil Huub of Jaap interviewen alleen Brian.......puhlease.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:54 schreef Lobasca het volgende:
Daar is para-brother, die moet natuurlijk eerst weer úren opsscheppen, hoe geweldig zijn optreden bij RNN was
Maar Huub antwoordde: Lekker makkelijk, ik had daar zullen zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niemand wil Huub of Jaap interviewen alleen Brian.......puhlease.![]()
Ja hoor die kliko is zeker ook Brianfan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Brian moet Viola Holt helemaal niets van Jaap hebben.
Nou daar zal Jaap van wakker liggen
Ben je effe in de war.Amanda kwam naar boven hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain komt thuis en loopt meteen naar de slaapkamer om zijn lief te begroeten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Het gaat over het interview. Volgens Brian ging het wel over de wedstrijd?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef Kinga het volgende:
Wie offert zich op om naar Brian en Amanda te luisteren, ik weiger het.
ik niet mag niet van mijn dokterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef Kinga het volgende:
Zijn er wel een paar te vinden.Huub is op de andere streamquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef Kinga het volgende:
Ik kan er niet naar luisteren, erger me er kapot aan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |