Dat wil jij niet weten...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mokum! Waar hang jij 's nachts uit?
Who is the hooker in the middle?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:46 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer..dus ze zijn er al meer geweest
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het begint met een O, meer zeg ik niet.
Obasca!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
[ [url=
afbeelding]http://b.imagehost.org/dl/b47283212e2f400da86e09c01a92064d/47bf18d4/0140/1067.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Als ik niet beter zou weten (hoewel) zou ik denken dat Eric en Palma familie zijn.... ik bedoel: kijk naar die neus!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:46 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer..dus ze zijn er al meer geweest
Nou vooruit....de bron:
http://www.gerardvanveen.nl/talentenjacht.htm
Geniet ervan!![]()
Verkeerde plaats en het verkeerde moment..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat wil ik wel! Op de biechtstoel!
Dingen delen opbiechten is anders 2008.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Verkeerde plaats en het verkeerde moment..
Eej..you know the drill..antwoord in mijn PM..en heel FOK! mag ervan meegenieten, maar zo stoer ben je vast niet!quote:
Omg, zei hij dat!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
Ricardo tegen Claire: Je ben OrdiClaire op straat, een disaster in de keuken en een hoer in bed.
Als hij dat tegen mij had gezegd zou ik toch hebben uitgehaald.......Claire staat schaapachtig te lachen, hopeloos.
Heb hem uitgezet.Word er gewoon kwaad om.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:51 schreef neehe het volgende:
Nou nou, in de uitzending allemaal agressie van nu en uit het verleden van Huub, hij komt er niet goed vanaf in de uitzending.
Jaja we zenden wel uit wat Huub doet maar de douche scene met Amanda en de de andere incidenten met die twee dat doen we niet die laten we niet zien, we wachten net zo lang tot Amanda er net zo erg aan toe is als haar zus en dat gaat gebeuren want Amanda is niet altijd even gewillig en soms wil ze niet luisteren naar Brian.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:51 schreef neehe het volgende:
Nou nou, in de uitzending allemaal agressie van nu en uit het verleden van Huub, hij komt er niet goed vanaf in de uitzending.
En dan ook nog dat smerige gekleurde commentaar erbijquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb hem uitgezet.Word er gewoon kwaad om.
Brian mag alles zien.Hij weet altijd alles.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:02 schreef neehe het volgende:
Daarom is Brainless zeker zo vrolijk, hij heeft de uitzending waarschijnlijk al gezien.
Ja, als je het niet ziet is het ook niet gebeurt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:01 schreef Dementor het volgende:
Ik kijk de tv uitzendingen niet eens meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |