Amen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef Disana het volgende:
Wat een onsmakelijke bedoening hier.
Het is heel normaal en begrijpelijk dat mensen wier familie de/een oorlog heeft meegemaakt, er een oorlogsvocabulaire op na houden; daar hoef je niet eens joods voor te zijn. Er is niets vreemds aan het doorgeven van een trauma aan volgende generaties, met alle gedrag dat daarbij komt kijken.
Ik heb een hekel aan mensen die vanaf een afstandje op hun superieure spreekstoel gaan zitten. Ik vind het zelfs absurd om zoiets als een COS aan te grijpen om met zulke argumenten te komen.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef Disana het volgende:
Het is heel normaal en begrijpelijk dat mensen wier familie de/een oorlog heeft meegemaakt, er een oorlogsvocabulaire op na houden; daar hoef je niet eens joods voor te zijn. Er is niets vreemds aan het doorgeven van een trauma aan volgende generaties, met alle gedrag dat daarbij komt kijken.
Ik heb een hekel aan mensen die vanaf een afstandje op hun superieure spreekstoel gaan zitten. Ik vind het zelfs absurd om zoiets als een COS aan te grijpen om met zulke argumenten te komen.
Helemaal mee eens en een prachtig betoog. Ik hoop dat het kwartje valt bij de retards die deze onzin posten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef Disana het volgende:
Mijn laatste reactie op jou. Lees eens geschiedenisboeken en lees de post van Disana.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:19 schreef coldstar het volgende:
Twee generaties terug
Dan kom ik van adel![]()
sorry, lezen Noekje.......er werd gesugereerd. Dus niet beschuldigd. Net zo als de dat met de moeder van Amanda gedaan werd. En laten we elkaar nou geen mietje noemen, Huub zegt zelf zulke dingen. Hij maakt mensen uit voor landveraaier, NSber, NSB hoer....wat een drukt om niets......Hoezo partijdigquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
Ja hoi!
Die discussie waarmee de vorige cos is geëindigd, stopt dus hier.
En het verschil tussen een hoer of zomaar (voor)ouders voor ss'ers of nsb-ers uitmaken, daar zit voor mij een heel groot verschil in. Lijkt me zo logisch dat ik het niet eens ga uitleggen.
Ik had haast de 10 miljoen in de Staatsloterij, helaas scheelde het wat nummersquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:33 schreef mazaru het volgende:
Ik had vanmorgen haast een cap van een huppelende Huub. Helaas was ik net een paar seconde te laat
Beetje jammer dat noekje er zo laat mee komt, als de andere partij al zoveel nonsens heeft mogen uitkramen. Ook ik kom uit een door de oorlog behoorlijk gehavende familie.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn laatste reactie op jou. Lees eens geschiedenisboeken en lees de post van Disana.
Sorry noekje, ik kan me hier zo boos over maken.
Rot toch eens een eind op met je sfeerverziekende postenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
sorry, lezen Noekje.......er werd gesugereerd. Dus niet beschuldigd. Net zo als de dat met de moeder van Amanda gedaan werd. En laten we elkaar nou geen mietje noemen, Huub zegt zelf zulke dingen. Hij maakt mensen uit voor landveraaier, NSber, NSB hoer....wat een drukt om niets......Hoezo partijdig
Stop met die onzin...het werd niet voor niets gevraagd!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
sorry, lezen Noekje.......er werd gesugereerd. Dus niet beschuldigd. Net zo als de dat met de moeder van Amanda gedaan werd. En laten we elkaar nou geen mietje noemen, Huub zegt zelf zulke dingen. Hij maakt mensen uit voor landveraaier, NSber, NSB hoer....wat een drukt om niets......Hoezo partijdig
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik had haast de 10 miljoen in de Staatsloterij, helaas scheelde het wat nummers
L-e-z-e-n!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |