abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 21:23:51 #1
137949 Disana
pi_56893233
De veertiende populariteitspoll is geweest en aan het begin van de avond kregen de miljonairs de uitslag:

Huub 42%
Amanda 21%
Brian 19%
Claire 9%
Jaap 9%

Ter vergelijking de vorige:

Huub 34%
Lieke 32%
Brian 13%
Amanda 11%
Jaap 7%
Claire 3%

Huub had lekker eten gekookt voor iedereen, maar Brian, Amanda en Mikey prefererden een pizza; Amanda dacht dat Huub daar enorm mee zat. De hele avond staat overigens al in het teken van een hitsig 'wij en zij' sfeertje, en het clubje van Brian zit voornamelijk in de chill.

Later op de avond volgde een zwaar geknutseld filmpje van Brians bokswedstrijd waaruit het boegeroep vrijwel geheel was weggeëdit. Eric met name schrok erg van de tweede trap en er volgde een heftige discussie. Aangedragen werd dat Brian zichzelf als de winnaar had neergezet toen hij thuiskwam, maar dat dat ook door dit filmpje wordt weerlegd.

Brian heeft spijt van de tweede trap en noemt het een beginnersfout uit tunnelvisie. Huub heeft daar wel begrip voor maar vindt het ook niet terecht dat Brian zich de winnaar noemt.

Amanda en Mikey nemen het voor Brian op maar het zet allemaal geen zoden aan de dijk: Brian is geen winnaar. Met veel geschal trekt Amanda zich met Brian en Mikey terug in de chill, waar ze zichzelf nog wat rechtvaardigen.

Eerder op de avond bevestigde Melissa trouwens nog eens wat de COSsers al van Palma wisten: na Brians 'gevecht' hing er een nare sfeer in de zaal; Melissa is daarom vertrokken.

Wat is de COS: FAQ, Policy, Streams en Bewoners

[ Bericht 99% gewijzigd door Disana op 21-02-2008 21:33:38 ]
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:24:21 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56893246
Dank je wel Disana
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 21:25:03 #3
137949 Disana
pi_56893266
Wat een onsmakelijke bedoening hier.

Het is heel normaal en begrijpelijk dat mensen wier familie de/een oorlog heeft meegemaakt, er een oorlogsvocabulaire op na houden; daar hoef je niet eens joods voor te zijn. Er is niets vreemds aan het doorgeven van een trauma aan volgende generaties, met alle gedrag dat daarbij komt kijken.

Ik heb een hekel aan mensen die vanaf een afstandje op hun superieure spreekstoel gaan zitten. Ik vind het zelfs absurd om zoiets als een COS aan te grijpen om met zulke argumenten te komen.
pi_56893268
Duidelijke TT, Zegt weer genoeg
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_56893270
Heeft Huub z'n papie weer nodig?
Die neemt al niet eens meer op, hahahaha
pi_56893277
Thanx Disana

Huub probeert zijn pa te bellen, maar die neemt niet op
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:25:40 #7
38396 mazaru
pi_56893289
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef Disana het volgende:

Het is heel normaal en begrijpelijk dat mensen wier familie de/een oorlog heeft meegemaakt, er een oorlogsvocabulaire op na houden; daar hoef je niet eens joods voor te zijn. Er is niets vreemds aan het doorgeven van een trauma aan volgende generaties, met alle gedrag dat daarbij komt kijken.

Ik heb een hekel aan mensen die vanaf een afstandje op hun superieure spreekstoel gaan zitten. Ik vind het zelfs absurd om zoiets als een COS aan te grijpen om met zulke argumenten te komen.
Amen!
pi_56893290
thnx, Disana, lekker vlot....
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:26:33 #9
168951 STAP01
body and brain
pi_56893317
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_56893343
quote:

Helemaal mee eens
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 21:28:26 #11
135305 beequeen
Lost.
pi_56893373
quote:

Helemaal mee eens en een prachtig betoog. Ik hoop dat het kwartje valt bij de retards die deze onzin posten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:28:55 #12
38396 mazaru
pi_56893390
pi_56893399
Ja hoi!
Die discussie waarmee de vorige cos is geëindigd, stopt dus hier.

En het verschil tussen een hoer of zomaar (voor)ouders voor ss'ers of nsb-ers uitmaken, daar zit voor mij een heel groot verschil in. Lijkt me zo logisch dat ik het niet eens ga uitleggen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 21:31:02 #14
135305 beequeen
Lost.
pi_56893453
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:19 schreef coldstar het volgende:

Twee generaties terug
Dan kom ik van adel
Mijn laatste reactie op jou. Lees eens geschiedenisboeken en lees de post van Disana.

Sorry noekje, ik kan me hier zo boos over maken.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56893509
Huub dus nog boven aan in de popo.Had al verwacht dat Brian en amanda op 2 en 3 zouden staan.Lieke stemmers zijn nu ineens voor Amanda geworden,hoe raar kan het toch lopen.Amanda was juist de reden dat Lieke en Huub braken,door al die weken met zijn tweeen tegen de rest konden ze niet genieten van hun samenzijn .Zelfs de etentjes werden nog verstoord en daarom kan ik niet begrijpen dat Lieke fans nu voor Amanda en brian zijn.
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:33:13 #16
38396 mazaru
pi_56893523
Ik had vanmorgen haast een cap van een huppelende Huub. Helaas was ik net een paar seconde te laat
pi_56893551
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
Ja hoi!
Die discussie waarmee de vorige cos is geëindigd, stopt dus hier.

En het verschil tussen een hoer of zomaar (voor)ouders voor ss'ers of nsb-ers uitmaken, daar zit voor mij een heel groot verschil in. Lijkt me zo logisch dat ik het niet eens ga uitleggen.
sorry, lezen Noekje.......er werd gesugereerd. Dus niet beschuldigd. Net zo als de dat met de moeder van Amanda gedaan werd. En laten we elkaar nou geen mietje noemen, Huub zegt zelf zulke dingen. Hij maakt mensen uit voor landveraaier, NSber, NSB hoer....wat een drukt om niets......Hoezo partijdig
pi_56893565
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:33 schreef mazaru het volgende:
Ik had vanmorgen haast een cap van een huppelende Huub. Helaas was ik net een paar seconde te laat
Ik had haast de 10 miljoen in de Staatsloterij, helaas scheelde het wat nummers
pi_56893571
op is top disana
pi_56893577
Een ballon kan je wel degelijk sturen. Huub weet het weer beter.
Je kan met een surfplank ook verschillende kanten op, maar niet tegen de wind in.
Maar je kan met de wind mee wel degelijk een richting aan de ballon meegeven. Er zit daar ook een soort van roer aan, was gisteren ook duidelijk op enkele screenshots te zien.
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 21:35:42 #21
137949 Disana
pi_56893579
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Mijn laatste reactie op jou. Lees eens geschiedenisboeken en lees de post van Disana.

Sorry noekje, ik kan me hier zo boos over maken.
Beetje jammer dat noekje er zo laat mee komt, als de andere partij al zoveel nonsens heeft mogen uitkramen. Ook ik kom uit een door de oorlog behoorlijk gehavende familie.
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:36:14 #22
38396 mazaru
pi_56893597
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:34 schreef coldstar het volgende:

[..]

sorry, lezen Noekje.......er werd gesugereerd. Dus niet beschuldigd. Net zo als de dat met de moeder van Amanda gedaan werd. En laten we elkaar nou geen mietje noemen, Huub zegt zelf zulke dingen. Hij maakt mensen uit voor landveraaier, NSber, NSB hoer....wat een drukt om niets......Hoezo partijdig
Rot toch eens een eind op met je sfeerverziekende posten
pi_56893625
quote:

[..]

Stop met die onzin...het werd niet voor niets gevraagd! Ga anders lekker strijken voor een week...
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:38:06 #24
38396 mazaru
pi_56893651
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Ik had haast de 10 miljoen in de Staatsloterij, helaas scheelde het wat nummers

Je kan natuurlijk niet alles hebben he?
pi_56893661
quote:

[..]

L-e-z-e-n!
Boeit me niks wat Huub heeft gezegd. Het gaat hier om (voor)ouders van Huub die even suggestief voor ss-ers worden uitgemaakt. Alsof die er wat aan kunnen doen wat hun kleinzoon zegt. Hoer of ss-er, je ziet het verschil echt niet??
Dit is het laatste wat ik hier over schrijf.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')