Japio is soms best wel een zeikerd wat dat betreft, Huub daarentegen soms weer te open. Die gasten moeten elkaar gewoon aanvullen en niet moeilijk tegen elkaar doen en allebei for the win gaan. Daarna kunnen ze snode plannen tegen elkaar aanvoeren maar nu ff nog niet, alsjeblieft dankuwel.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:32 schreef BuffyJan het volgende:
Jaap heeft snode plannen maar wil t niet out in the open
Huub: wat is dit voor bullshit we vertellen alles en eerlijk tegen elkaar
Jaap: op de lange termijn
Huub: waarom raak je nu afgepist
Jaap: je weet best hoe t zit, bespreek t off stream met me
Een snood plan om iemand weg te krijgen. Hij zegt uit t B&A kamp
Poort in beeld
ga wat vaker met vals nichten om dan begrijp je me welquote:Op maandag 18 februari 2008 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat bekijk jij dingen toch vreemd.
Hij heeft al verschillende keren verteld dat die op Fok is geweest. Dat daar speciaal voor hem een topic is gemaakt met informatie.
Waar zie jij dat als fokken dan?
Eric kan voor mij niet meer stuk na vanavondquote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ga wat vaker met vals nichten om dan begrijp je me wel
Goedkopere winnaar he, daar heeft ie het met Cora ook over gehad laatst.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef BuffyJan het volgende:
Brian zit ermee dat Huub 8 ton boete heeft
Jaap: dat was ook mn insteek
Ik durf het bijna niet te zeggen...........................quote:Op maandag 18 februari 2008 23:33 schreef Kinga het volgende:
Claire begint op Dennis te lijken.... morgen.....
Die twee moeten veel meer met elkaar praten...dat maakt ze veel sterker in het spel.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:37 schreef Kinga het volgende:
Jaap is mooi eerlijk nou tegen Claire.
Volgens mij denkt hij dat het off-stream is, ze waren nl eventjes weg van de streams.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:37 schreef Kinga het volgende:
Jaap is mooi eerlijk nou tegen Claire.
Oh, Super dat je dat post. Ik snapte hem al niet. Had dit niet mee gekregen...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Goedkopere winnaar he, daar heeft ie het met Cora ook over gehad laatst.
Leuke streams ook. Toen Jaap van die gewone gesprekken met Lieke had ook, heel leuk om naar te luisteren..quote:Op maandag 18 februari 2008 23:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die twee moeten veel meer met elkaar praten...dat maakt ze veel sterker in het spel.
Zoals ze nu doen...heel goed.
Bij Lieke had ik nooit het idee dat het gemeend was. Bij Claire heb ik dat wel.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Leuke streams ook. Toen Jaap van die gewone gesprekken met Lieke had ook, heel leuk om naar te luisteren..
Helemaal in het begin, had hij ook nog best leuke gesprekken met Nadia zelfs...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij Lieke had ik nooit het idee dat het gemeend was. Bij Claire heb ik dat wel.
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:38 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
huub ziet er weer goed uit de laatste tijd.
Ik vind de normale gesprekken die Jaap met iemand heeft altijd leuk om naar te luisteren, zelfs die toen hij met Nadia had.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Leuke streams ook. Toen Jaap van die gewone gesprekken met Lieke had ook, heel leuk om naar te luisteren..
Waarom wordt ze niet gewoon vervangen voordat DGK helemaal is doodgebloed.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:39 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen...........................
Bij Claire vergeleken was Dennix een 'leuke speler'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |