abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 februari 2008 @ 20:20:48 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56757578
Post hier over wat je in het verleden op de streams, of recent in filmpjes, hebt gezien en waar je je mening over wilt ventileren...

Daarmee wordt de COS ontlast en kan die gebruikt worden waarvoor die bedoeld is: Commentaren Op Streams.

Ook zaken van het Calimero caliber "het is niet eerlijk" kunnen hier tot in den treure besproken worden...

Stoere uitlatingen over wat je de bewoners wel niet allemaal gunt kun je hier ook kwijt...
"Schop m dood"
"Hoek m neer"
"Hij moet gekielhaald worden"
"Als ik m tegenkwam dan wist ik het wel"

Het kan hier allemaal...

En natuurlijk niet vergeten:

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56757660
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 20:20 schreef Leandra het volgende:

[ afbeelding ] calimero
Huub?

Mooi topic
pi_56759102
Ach gut, wat een droef kuttopic
pi_56759253
Die gratis streams vond ik toch beter
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_56773140
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 17:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... dat schept zoveel meer duidelijkheid dan dit vage gedoe... regels die voor de een gelden gelden niet voor een ander. Ze moeten gewoon een duidelijke lijn trekken. Ik vond dat met die brief van Lieke ook briljant en getuigen van lef. Iets wat ze ook simpel hadden kunnen oplossen door rechtstreeks een brievenbus te maken die bij de febo uitkomt.
Ik ben er van overtuigd dat Jaap die USB-stick "die hij met zijn leven beschermde" niet zomaar kwijtgeraakt is, en dit gewoon een scriptje is... het zou me niet eens verbazen als hij Palma expres verteld had een USB-stick kwijt te zijn, om te kijken waar het kreng weer zou opduiken.

Als de USB-stick vol blijkt te staan me snode plannen over het ontvoeren van Netty Joran vd Sloot Willeke Alberti het hondje van Amanda dan verbaast me dat ook niets.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56800019
Gezien de verwijzing in de cos maar in dit topic.
Jammer dat de cos niet meer is wat het was.
De neuzen van de meeste posters daar staan dezelfde kant op.Dat op zich is geen probleem maar iedereen die niet in dat straatje denkt krijgt commentaar.
Er zijn al heel veel posters afgehaaktt.
Iedereen mag zijn mening geven,dus ook een mening die anders is.
Zelf vind ik het heel prettig om een cos met verschillende meningen terug te lezen.
Wat een ergernis,veel posters blijven maar reageren op mensen die andere gedachten hebben.
De regel is: ''geen commentaar op andere users''.
Ik lees echter niet anders. Vooral Riri en Coldstar moeten het ontgelden.Die krijgen vaak te horen dat hun posten ''zuur zijn'',terwijl diezelfde posters over Lieke,Amanda of Brian ook altijd zuur zijn.(en nee ik ben geen fan van Brian of Amanda)
Het zou een stuk prettiger zijn als posters ook daadwerkelijk zouden doorscrollen i.p.v. elke keer weer te reageren.
  zondag 17 februari 2008 @ 22:35:10 #7
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_56803110
Brian !
Minds are like parachutes. They only function when open.
  Moderator zondag 17 februari 2008 @ 23:57:38 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56805386
Dit is een protest-topic, we doen hem maar dicht.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')