Dat wisten we natuurlijk al maar gisteravond is dat idd helemaal duidelijk geworden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:17 schreef Copycat het volgende:
Maar het moge na het telefoongesprek van Huub met Theo nu trouwens dus voor 100% duidelijk zijn dat Amanda en Brian geen strobreed in de weg mag worden gelegd? Pathetic.
Wat nou genieten van de film? Ze vroegen of het licht uit mocht en de plasma uit zodat ze konden wippen onder het toeziend oog van een tokkelende Mike, gezellig toch?quote:Afgezien van de discussie over het K1-boksgala, was het een rustige avond. Huub probeerde de Antilliaan te pakken op het feit dat hij de overwinning geclaimd had, terwijl het een no contest was. Brian en Amanda deden dit uiteindelijk af als afgunst en hadden geen behoefte meer om bij de anderen te zitten tijdens een film. Ze trokken zich samen met Mike terug in de slaapkamer om daar van The Truman Show te genieten. En zo had het snode drietal Huub, Jaap en Claire de enorme bank voor zichzelf…
Goedemorgen allemaal!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:28 schreef marky het volgende:
Blijft toch jammer dat Brian en Amanda wel Huub mogen aanpakken.
Met een streamlock, een reprimande en een aantal sancties aan zijn broek als direct gevolg, ben ik bang.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!![]()
Tja, what else is new, die 2 wordt zo duidelijk de hand boven het hoofd gehouden dat het gewoon zielig is, ipv dat Huub al zijn plannetjes door de kooi roept moet hij eens een keertje gewoon iets doen, niet vragen gewoon doen.
quote:Eric kruipt gezellig tussen Claire en Huub in.
Ze komen beneden en ze vinden het heel erg stinken ,naar op onderzoek te zijn geweest DENKEN ze dat het uit die tassen komt naast amanda der bed!
LET WEL ze denken het!!!!
En zoals Huub zei ...ZOU kunnen
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:28 schreef marky het volgende:
Blijft toch jammer dat Brian en Amanda wel Huub mogen aanpakken.
Ja, nou, wat kan hij nu nog verliezen dan? Zijn Borg is zo goed als weg, na dat plasmascherm en de boetes, waarvan een paar voor dingen waarvan ik denk:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een streamlock, een reprimande en een aantal sancties aan zijn broek als direct gevolg, ben ik bang.
Heel jammer dat favorietjes op deze manier in het spel moeten worden gehouden. No Contest is ook toepasbaar op de Kooi. Dus Brian: trek je overwinnaarsmantel maar weer aan.
Daar heb je ook weer een punt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:54 schreef kahaarin het volgende:
Ja, nou, wat kan hij nu nog verliezen dan? Zijn Borg is zo goed als weg, na dat plasmascherm en de boetes, waarvan een paar voor dingen waarvan ik denk:, die summiere uitjes die hij kreeg daar kan hij ook wel zonder, als hij geen uitjes meer krijgt dan kan de FEBO ze niet meer met een kut smoes naar Brian laten gaan, wat mij betreft dus een win-win situatie.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:57 schreef beequeen het volgende:
Er is nog geen douche of iets van water aan te pas gekomen......
[ afbeelding ]
Het is toch ook geen wonder dat die huidpruster gisteren zei dat Amanda's huid onrein is, Amanda is onrein, punt.![]()
Die huidpulkster had gister ook niet moeten zeggen dat ze een schoonheid is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:57 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch ook geen wonder dat die huidpruster gisteren zei dat Amanda's huid onrein is, Amanda is onrein, punt.![]()
En dat haar van haar gaat ook steeds slordiger zitten nu Selene er niet meer is om die pruik goed te zetten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:57 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt wel gelijk dat het natuurlijk ontzettend demotiverend is als je wel steeds aangepakt wordt maar zelf niet mag uitdelen.quote:
Zoals de wind staat waait hun jasje? Er zijn toch al meer wijzigingen in de regels aangebracht wanneer dat achter goed uit kwam?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat plasmascherm.....Was het niet zo dat Dennis na het vernielen van een camera mocht vertrekken? Waarom zit Huub daar dan nog na het vernielen van een plasmascherm
Een plasmascherm is nog steeds geen belemmeren van de uitzending.Een camera wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat plasmascherm.....Was het niet zo dat Dennis na het vernielen van een camera mocht vertrekken? Waarom zit Huub daar dan nog na het vernielen van een plasmascherm
Dennis had niet eens de camera vernield, maar slechts een beschermkapje losgeslagen ... Zelfs daarin was ie niets ...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:01 schreef kahaarin het volgende:
Die huidpulkster had gister ook niet moeten zeggen dat ze een schoonheid is.
Hey niet gaan editen als ik je quote dan klopt er ineens niets meer van hoor.![]()
Ja, ware het niet dat deuren niet relevant zijn voor "het spel dat geen spel meer is" en een plasmascherm wel min of meer onderdeel uitmaakt doordat via het scherm mededelingen/aanwijzingen komen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dennis had niet eens de camera vernield, maar slechts een beschermkapje losgeslagen ... Zelfs daarin was ie niets ...
En in het geval van gelijke monniken, gelijke kappen, gelijke sancties, zouden de gesneuvelde glazen deuren ook mogen worden meegemomen, toch?
Maar ...de gebroken glazen deur zorgt er weer voor dat de private daadwerkelijk een private is. Ook zeer relevant voor het spelquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, ware het niet dat deuren niet relevant zijn voor "het spel dat geen spel meer is" en een plasmascherm wel min of meer onderdeel uitmaakt doordat via het scherm mededelingen/aanwijzingen komen.
Anyway, het zaakje stinkt aan alle kanten, waarbij ik het vooral sneu vind voor Japio, die komt wat mij betreft al maanden tekort.
quote:Een single van Amanda...
Ik ben benieuwd! 30%
Nee hè… 64%
Ik sta straks vooraan! 6%
Inderdaad, nu heeft gedragen kleding de nare gewoonte om te gaan stinken als je ze in een plastic tas bewaart, dat klopt, even uithangen bij een open raam doet wonderen, in haar geval ben ik bang dat zelfs goed luchten niet voldoende is, alles wat op haar plaklijf heeft gezeten moet acuut gewassen worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer doen.![]()
Maar het is toch zo, dat wijf is te vies om aan te pakken en na dat bericht op VOL, van die tassen zeg maar, wil niet niet weten wat voor lucht er om haar heenhangt.
Time to walk the dog, tot straks.
(String en kleding die Amanda zondag droeg tijdens K1 MAX nog in de tassen?)quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:30 schreef kahaarin het volgende:
Inderdaad, nu heeft gedragen kleding de nare gewoonte om
te gaan stinken als je ze in een plastic tas bewaart, dat klopt,
Gewoon goed wassen dagelijks en zeker na sex zou een hoop schelen idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(String en kleding die Amanda zondag droeg tijdens K1 MAX nog in de tassen?)
En als je aan Jan Anaal doet, is het ook wel prettig voor de geur
dat je de strings en k1-pakje wast na gebruik.
Op aangeven van...juist, Jose heeft echt iets tegen alle vrouwen die met Huub zijn, tikje gefrustreerd misschien?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:55 schreef rooie3 het volgende:
Claire afzeikuurtje weer begonnen.
Lekker niveautje weer.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:38 schreef beequeen het volgende:
Ging weer lekker net. Sneak Brian zegt dat José de eieren van de booschappelijst schrapt omdat ze geen zin heeft om eieren te bakken. Huub haakt daarop in en zegt dat hij baalt dat ze dat doet. Brian houdt zijn mond en Huub krijgt de volle laag van José. Huub is sjaggo volgens José omdat hij vannacht wrs niet op de kut van Claire mocht.
Retorische vraag, hè?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:59 schreef rooie3 het volgende:
Waarom kan Palma Amanda niet eens aanpakken.
Ja eigelijk dom van mij.Maar dat geschreeuw elke keer tegen dezelfde word ik zo zat.Maak tv met een bekgevecht tussen Amanda en Palma.Dat slaat veel meer aan.quote:
Huub zei het zelfs: José, het lijkt wel of je jaloers bent op Claire. Toch jammer dat Claire geen enkele reactie geeft, dat kan toch ook zonder schreeuwen of vloeken?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:58 schreef kahaarin het volgende:
Op aangeven van...juist, Jose heeft echt iets tegen alle vrouwen die met Huub zijn, tikje gefrustreerd misschien?
Lekker niveautje weer.
Heeft ze een pruik van Amanda geleend?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:05 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Palma:Ik ben de beste...
Go Japio!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap tegen Palma; "Aangezien er al een personeelslid minder is, is het dan niet verstandiger om aan het werk te gaan ipv discussies aan te gaan?"
[ afbeelding ]
Als het trailerpark trash er niet bij was geweest wel, nu kan ze niets zeggen zonder dat slabek en hyena zich er mee gaan bemoeien, trouwens Huub zal zijn mond ook niet houden denk ik? Die neemt dat soort gesprekken altijd over, was ook al zo bij Lieke.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zei het zelfs: José, het lijkt wel of je jaloers bent op Claire. Toch jammer dat Claire geen enkele reactie geeft, dat kan toch ook zonder schreeuwen of vloeken?
[ afbeelding ]
In wat.....haar grote bek optrekken? Werken doet ze namelijk niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:05 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Palma:Ik ben de beste...
DOB written all over it, pas maar op straks heeft zij ook een pruik nodig, onder de leiding van DOB is het haar van Dellie verneukt toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze een pruik van Amanda geleend?
Mijn God, wat een grafhoofd en -haar.
Ja en Brian na het vernielen van drie glazen deuren?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |