Huub ging met Gaby in de vrijdaguitzending,quote:Op maandag 18 februari 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
Leuk die post voor Claire , allemaal anti Huub.
Dat wil ze volgens mij helemaal niet horen.
Ach, ik heb een draadloze tondeuze, dus op het moment dat 'ie op zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je zijn bijna-mullet nog niet gezien
Wat ik niet begrijp is waarom Claire dit hardop voorleest en er om moet lachen. Wat een schaap is het ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sta er niet eens meer van te kijken dat deze post erdoor heen komt,
rondje Huub bashen doet de FEBO namelijk wel erg graag ....![]()
Goed plan!quote:Op maandag 18 februari 2008 17:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach, ik heb een draadloze tondeuze, dus op het moment dat 'ie op zijn
buik ligt met mij er bovenop (voor de massage he !!! Geen vieze dingen van me
denken !!) is het een kwestie van 6 seconden voordat het matje erafligt![]()
![]()
Heb je hier iets aan?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:29 schreef Copycat het volgende:
Ik word nu zo nieuwsgierig naar de achterkant van Rus.
schaap, inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is waarom Claire dit hardop voorleest en er om moet lachen. Wat een schaap is het ook.
Prima OP avonne.![]()
't Is net zo'n zielig Roemeens weesjongetje. Met rat.quote:
nou je zou het kunnen vergelijken met een spatscherm achter een vrachtautoband. de onderkant staat centimeters van de schedel af ( zie Flintstones)quote:Op maandag 18 februari 2008 17:29 schreef Copycat het volgende:
Ik word nu zo nieuwsgierig naar de achterkant van Rus.
Ik moet er niet aan denken, Mikey als miljonair.quote:“Wij zijn niet gemaakt voor De Gouden Kooi”, vertelt Emin aan mede-gastspeler Mike. “Waarom niet?”, vraagt deze geïnteresseerd. “Ik mis de buitenwereld”, mijmert de Rus en zijn zusje mijmert mee. “Ik vind het jammer dat ik mezelf toendertijd niet heb opgegeven voor dit programma. Ik denk dat ik wel een harde was geweest”, spreekt Mike zijn dromen uit. Misschien moet je dan maar wachten tot een van de huidige Miljonairs zichzelf diskwalificeert, Mike?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |