en wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:38 schreef Lobasca het volgende:
de voetjes gaan niet echt van de vloer bij de dansles, ze hebben het alleen maar over de wedstrijd van gister.
Wat??? Brian heeft 2 weken vakantie
nouw gewoon lekker 2 weken chillen..........eigenlijk wat hij altijd doet, minus de trainingen met hans hondekopquote:Op maandag 18 februari 2008 17:06 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
en wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat hij net zo goed in zn graf kan gaan liggen.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:06 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Dat zijn trainer op vakantie is en dat hij daarom niet hoeft te trainen.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:06 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Ik zag het ook, je was me net voor, heb het al gemeld bij FB, hier -eindelijk- verder, dankjewel!quote:Op maandag 18 februari 2008 17:03 schreef avonne het volgende:
tig minuten COS
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:12 schreef mootie het volgende:
Ja blbablabla Mike, Emin en Christina praten over het spel, gaat echt nergens over.
Als hij dat ook daadwerkelijk doet, 2 weken helemaal niet trainen bedoel ik, dan zal Hans dat niet zo leuk gaan vinden, dan kan hij weer helemaal opnieuw gaan beginnen met Brirambo.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:07 schreef Leandra het volgende:
Thnx Avonne![]()
![]()
[..]
Dat zijn trainer op vakantie is en dat hij daarom niet hoeft te trainen.
Dan heb je zijn bijna-mullet nog niet gezienquote:Op maandag 18 februari 2008 17:25 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemiddag !!
Ik durf het bijna niet te zeggen (Amanda heeft zijn haar gedaan toch ??) maar mijn
friemel-rusje ziet er nu best wel een stukje leuker uit![]()
zijn wat?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je zijn bijna-mullet nog niet gezien
Sta er niet eens meer van te kijken dat deze post erdoor heen komt,quote:Op maandag 18 februari 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
Leuk die post voor Claire , allemaal anti Huub. Dat wil ze volgens mij helemaal niet horen.
Mullet = matje in je nek.quote:
vind je ook niet dat amanda die achterkant voortreffelijk gemodelleerd heeft? echtttttt en saxy matjuhquote:Op maandag 18 februari 2008 17:25 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemiddag !!
Ik durf het bijna niet te zeggen (Amanda heeft zijn haar gedaan toch ??) maar mijn
Aan de voorkant wel, de achterkant is alsof door de ratten aangevreten, blijft het net-niet-mannetje.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:25 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemiddag !!
Huub ging met Gaby in de vrijdaguitzending,quote:Op maandag 18 februari 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
Leuk die post voor Claire , allemaal anti Huub.
Dat wil ze volgens mij helemaal niet horen.
Ach, ik heb een draadloze tondeuze, dus op het moment dat 'ie op zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je zijn bijna-mullet nog niet gezien
Wat ik niet begrijp is waarom Claire dit hardop voorleest en er om moet lachen. Wat een schaap is het ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sta er niet eens meer van te kijken dat deze post erdoor heen komt,
rondje Huub bashen doet de FEBO namelijk wel erg graag ....![]()
Goed plan!quote:Op maandag 18 februari 2008 17:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach, ik heb een draadloze tondeuze, dus op het moment dat 'ie op zijn
buik ligt met mij er bovenop (voor de massage he !!! Geen vieze dingen van me
denken !!) is het een kwestie van 6 seconden voordat het matje erafligt![]()
![]()
Heb je hier iets aan?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:29 schreef Copycat het volgende:
Ik word nu zo nieuwsgierig naar de achterkant van Rus.
schaap, inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is waarom Claire dit hardop voorleest en er om moet lachen. Wat een schaap is het ook.
Prima OP avonne.![]()
't Is net zo'n zielig Roemeens weesjongetje. Met rat.quote:
nou je zou het kunnen vergelijken met een spatscherm achter een vrachtautoband. de onderkant staat centimeters van de schedel af ( zie Flintstones)quote:Op maandag 18 februari 2008 17:29 schreef Copycat het volgende:
Ik word nu zo nieuwsgierig naar de achterkant van Rus.
Ik moet er niet aan denken, Mikey als miljonair.quote:“Wij zijn niet gemaakt voor De Gouden Kooi”, vertelt Emin aan mede-gastspeler Mike. “Waarom niet?”, vraagt deze geïnteresseerd. “Ik mis de buitenwereld”, mijmert de Rus en zijn zusje mijmert mee. “Ik vind het jammer dat ik mezelf toendertijd niet heb opgegeven voor dit programma. Ik denk dat ik wel een harde was geweest”, spreekt Mike zijn dromen uit. Misschien moet je dan maar wachten tot een van de huidige Miljonairs zichzelf diskwalificeert, Mike?
Roes wil naar hoesquote:Op maandag 18 februari 2008 17:39 schreef mootie het volgende:
Roes wil naar hois, hij wacht op een gesprek.
Alexander Curly, een klassieker.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:43 schreef Copycat het volgende:
Roes wil naar hoes
want de koei'n staon op springen
de varkens motten eten en het hooi mot van 't land
Roes wil naar hoes
er gebeuren rare dingen
dat kan toch zo niet doorgaan
Roes wat is er aan de hand?
Doei Roes!
Na het eten blijkbaar.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:45 schreef avonne het volgende:
hoezo op de bank? ik zie niks
Ja, we zijn wat voorbarig denk ik ... er stond iets over op de Plasma. Maar blijkbaar later pas.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:45 schreef avonne het volgende:
hoezo op de bank? ik zie niks
En dat weet Claire wrs ook, ze heeft namelijk niemand anders. Ik denk toch echt dat de toneelhaak voor haar klaarstaat, ik zie Huub regelmatig geirriteerd kijken als ze weer eens om zijn nek hangt.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:46 schreef Kinga het volgende:
Wat ik me afvraag he, of Claire écht gelooft in die relatie met Huub. We weten allemaal dat Huub het alleen maar voor de show doet en als verhaallijn.
je weet het niet, misschien doet Claire iik wel voor de verhaallijn en de show.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:46 schreef Kinga het volgende:
Wat ik me afvraag he, of Claire écht gelooft in die relatie met Huub. We weten allemaal dat Huub het alleen maar voor de show doet en als verhaallijn. Dat wijf moet toch echt niks geleerd hebben van Lieke.
Amanda zocht hem. De Russin gaf dat door in de slaapkamer, dus volgens mij ligt hij op bed.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:51 schreef Rotterdammert het volgende:
brian heeft zo te zien echt vrij gekregen
nauwelijks op de streams.
Nope, maar het is etenstijd, dan is het wel vaker wat rustiger.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tussenstand Jaap - Mikey 163 - 0
Ik ben hier toch niet alleen![]()
Opgestaan om 10.00 uur, naar de bios om 11.30 uur, terug om 15.30 uur en nu is weg voor een interview bij RNN.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:51 schreef Rotterdammert het volgende:
brian heeft zo te zien echt vrij gekregen
nauwelijks op de streams.
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Rat heeft het pak ban Ollie B Bommel aan!
Laat ik het zo zeggen, het zou me niets verbazen als ze er écht in gelooftquote:Op maandag 18 februari 2008 17:46 schreef Kinga het volgende:
Wat ik me afvraag he, of Claire écht gelooft in die relatie met Huub. We weten allemaal dat Huub het alleen maar voor de show doet en als verhaallijn. Dat wijf moet toch echt niks geleerd hebben van Lieke.
Oh maar stel dat ze die toneelhaak gebruiken, dan moet je er toch niet aandenken dat ze het verhaallijntje 'Rus(sin) versiert Huub' verder wordt doorgetrokken. Dan maar een saaie Claire.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat weet Claire wrs ook, ze heeft namelijk niemand anders. Ik denk toch echt dat de toneelhaak voor haar klaarstaat, ik zie Huub regelmatig geirriteerd kijken als ze weer eens om zijn nek hangt.
Dat intervieuw is morgen om 15.30 bij RN7.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opgestaan om 10.00 uur, naar de bios om 11.30 uur, terug om 15.30 uur en nu is weg voor een interview bij RNN.
Vanavond heeft hij nog een optreden dus Brian heeft een relaxdagje vandaag en als ik het goed begrijp blijft dat zo voor de komende 2 weken.
Edit: Ik zie dat Brian er nog is, zal zo wel vertrekken dan.
Ik ga in de pannen roeren, tot straks.
Ik dacht dat mijn geluid af stond, maar ze zeggen niksquote:Op maandag 18 februari 2008 18:02 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben elkaar zelfs niks te melden.
Ik hoorde weer een akelige piep....quote:Op maandag 18 februari 2008 18:07 schreef PeterNB het volgende:
Toch blijf ik problemen hebben met de manier waarop friemelrusje met
dieren omgaat..........................
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:07 schreef PeterNB het volgende:
Ik dacht Dennix een 'spoiled by parents' - jong was, maar friemeltje en zijnquote:
Saai is zo saai. Doe mij maar gewoon iets anders. Verhaallijntje dat Held Huub verliefd is op dat saaie CL air hoofd is ook ongeloofwaardig. Ik wil wel geloven in een verliefde russin en Held Huubquote:Op maandag 18 februari 2008 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh maar stel dat ze die toneelhaak gebruiken, dan moet je er toch niet aandenken dat ze het verhaallijntje 'Rus(sin) versiert Huub' verder wordt doorgetrokken. Dan maar een saaie Claire.
Voor TV?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:10 schreef Marrije het volgende:
Als die russen zo graag weg willen, dan gaan ze toch? Daar is geen ontslagronde voor nodig. Lijkt mij. Die kunnen zo de poort uit.
Er moet tv gemaakt worden.Amanda en Brian hebben hun galakleding al aan.Wat een casting weer van de febo.Kunnen ze nou nooit iets goeds daar.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:10 schreef Marrije het volgende:
Als die russen zo graag weg willen, dan gaan ze toch? Daar is geen ontslagronde voor nodig. Lijkt mij. Die kunnen zo de poort uit.
Hij heeft toch gezegd dat het zijn hond is en dat hij het beestje mishandeld als hij dat wil?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:07 schreef PeterNB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |