Ja dat gevoel heb ik dus ook, najah straks maar even bellen danquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's net zoiets als dat je met pech langs de weg staat en de ANWB belt;
"Sorry mijnheer, we kunnen u niet helpen, onze auto is kapot, succes he!"
Duhquote:
Neuh had hem niet klaar staan hoor, ben gewoon sneller dan mijn eigen schaduwquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:32 schreef draculettetje het volgende:
zet jij de nieuwe al klaar beller?
want men bij jij snel
Sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:35 schreef draculettetje het volgende:
hmmmm da's wel heeeel snel
kan jij ook niks aandoenquote:
ik luister gelijkj naar opeth vandaagquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Whehe, heb al de hele tijd UB40 opstaan hier... Best relaxt om wakker mee te worden
Succes met ontbijtenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan jij ook niks aandoen
ik ga me ff aankleden en een ontbijtje maken
en ub 40 is idd goede muziek om bij wakker te worden
Opeth is wat voor stijl?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik luister gelijkj naar opeth vandaagleuk voor de buren ook meteen. tja niet alleen aan mezelf denken
Dat laatste stukjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:43 schreef WhiteLightning het volgende:
Opeth's dominant style of music is Scandinavian death metal, however, the band combines their genre with progressive metal, progressive rock, folk, jazz, and blues, and their songs last an average of ten minutes
all round dus
Nee, die moeten immers aan de drie minuten regel voldoenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:44 schreef WhiteLightning het volgende:
het is ook geen commerciele muziek , vandaar:)
Zelfde heb je toch met bijvoorbeeld, de echte versies van Ghost en Thriller van Micheal Jackson, of van Meatloaf (Paradise by the Dashboardlight, I would do anything for you)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:49 schreef WhiteLightning het volgende:
en anders worden ze ingekortkijk de nrs van metallica maar
die draaien ze dus bijna nooit helemaal, maar meestal de verkorte versie
Rararaquote:In China daar eet iedereen elke dag chinees
dat kan toch niet gezond zijn, altijd bami met wat vlees
daarom adviseer ik frietje met of broodje bal
want dat is wat wij eten hier tijdens carnaval
ik heb hem nog nooit gehoord, maar "Niena China"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zelfde heb je toch met bijvoorbeeld, de echte versies van Ghost en Thriller van Micheal Jackson, of van Meatloaf (Paradise by the Dashboardlight, I would do anything for you)
Die nummers hoor je bijna nooit op de radio, omdat ze tegen de 10 minuten aanleunen. Echt zonde.
Trouwens hier een hint van het nummer dat ik nu luister.
[..]
Rarara
Theo Maassen - Lauwe Pisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb hem nog nooit gehoord, maar "Niena China"
Hahaha, de buren zullen Opeth zéker wel waarderen jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik luister gelijkj naar opeth vandaagleuk voor de buren ook meteen. tja niet alleen aan mezelf denken
joh!, kan je er niet een halve dag van maken ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
vannacht 4 keer over mijn nek gegaan... 4 uur geslapen, vanochtend weer over mijn nek gegaan... en zit nu op mijn werk... voel me niet echt geweldig ofzo
Ja, wie drinkt er dan ook 2 flessen whisky leeg op een doordeweekse dagquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
vannacht 4 keer over mijn nek gegaan... 4 uur geslapen, vanochtend weer over mijn nek gegaan... en zit nu op mijn werk... voel me niet echt geweldig ofzo
ja zij narren mij ook altijd met die klote 80,s lovesong , en dan hard meezingen ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hahaha, de buren zullen Opeth zéker wel waarderen ja
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
morge lotte
je dansje was een succes gister
kolere, dan ben je wel aardig van het pad ja daarnaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja, wie drinkt er dan ook 2 flessen whisky leeg op een doordeweekse dag
Zet anders even wat van Fear Factory (remanufacture), Slayer (laatste paar albums), Atari Teenage Riot etc. op.. Zit ook nog een lekkere bas tussen, wat natuurlijk lekker doorklinktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zij narren mij ook altijd met die klote 80,s lovesong , en dan hard meezingen ook.
zal ik maar niet met opeth gaan doen haha
Stappenplan voor Droxzquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
dat klinkt niet zo best droxz...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Understatementquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kolere, dan ben je wel aardig van het pad ja daarna
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pics Movies or it didn't happen
mja mn bas staat niet echt open. is zo gehorig als de pest hier. ik kan de ramen laten trillen zeg maarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zet anders even wat van Fear Factory (remanufacture), Slayer (laatste paar albums), Atari Teenage Riot etc. op.. Zit ook nog een lekkere bas tussen, wat natuurlijk lekker doorklinkt
slayer da's lang geleden dat ik die gehoord hebquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zet anders even wat van Fear Factory (remanufacture), Slayer (laatste paar albums), Atari Teenage Riot etc. op.. Zit ook nog een lekkere bas tussen, wat natuurlijk lekker doorklinkt
I can live with thatquote:
Ik ga naar mijn bed toe, mag dat ook?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Graspop ga ik niet heen...
Wel naar Pinkpop, Zwarte Cross, heeeell misschien Rock am Ring, Waldrock
En natuurlijk Awakenings, Decibel Outdoor
En ja, inderdaad, m'n smaak loopt nogal uiteen
tot zo jongenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga me maar even buiten wagen , totzo
Zit ik wel aan te denken, dit gaat niet helemaal goed ofzo..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stappenplan voor Droxz
Stap 1: Meldt je ziek en ga naar huis
Stap 2: Zie stap 1
Wacht even tot je andere collega er is, en ga dan naar huis. Want zo kan je niet werken. Je bent 4 keer over je nek gegaan deze nacht, een gegronde reden om thuis te blijven... me dunktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit ik wel aan te denken, dit gaat niet helemaal goed ofzo..
zit hier alleen nog met iemand die ik aan het inwerken ben.. even wachten tot mijn andere collega er is...
eensquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wacht even tot je andere collega er is, en ga dan naar huis. Want zo kan je niet werken. Je bent 4 keer over je nek gegaan deze nacht, een gegronde reden om thuis te blijven... me dunkt
Uhm... okeequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn bed toe, mag dat ook?
van mij welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn bed toe, mag dat ook?
Ik ga ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil naar pinkpop, maar moet even nog wat vrienden zien te ontvoeren haha
Gelukkig maar, wil namelijk dat het weekend isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
van mij wel
ik (ondanks de boink) nu naar mn werk!
Heldinquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ga ook
Ennn, 1e gesprek en ik ben meteen iemands held.
Gaat nog gezellig worden op Pinkpop, da's al 3quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ga ook
Ennn, 1e gesprek en ik ben meteen iemands held.
Verkapte meet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gaat nog gezellig worden op Pinkpop, da's al 3
Goedemorgenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:23 schreef BrandX het volgende:kia ora ende goedemorgen mensen
allemaal aanhet werk vandaag of ook mensen die vrij zijn en hun spaarzame tijd moeten kapotgooien aan scriptie schrijven![]()
Envyquote:
spannend! Vertel! Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
![]()
Wat is dat trouwens, er worden soms figuren naar dit topic gelokt... ongekend
Vorige topicquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
spannend! Vertel! Heb ik wat gemist?
Altijd goede berichten!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Vanavond werkfeestje met gratis food en drank. Heujjjj!
Jammer dat ik morgen om 10 uur weer op mn werk moet zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Vanavond werkfeestje met gratis food en drank. Heujjjj!
Jammer dat ik morgen om 10 uur weer op mn werk moet zijn.
Wij deden toch ook niks foutquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
meer dan 1 pagina teruglezen in SC's....
![]()
hey, maar doen ze niets verkeerd, altijd welkom toch? En anders zie ik wel een TR of PM verschijnen
en verder, een beetje leven in de brouwerij is altijd
droxz nogmaals beterschap!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
mensen ik ben er weer vandoor... ik ga naar huis...
thuis kan ik niet slapen wegens de verbouwing, maar ik ga mijn best doen..
prettig weekend allemaal...
thx!quote:
Beterschap droxz!! Probeer een beetje rustig aan te doen hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
succes!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn geloofwaardigheid stijgt tot ongekende hoogtesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb niet gekeken, dus ik geloof je direct
En? Ga je het druk hebben vandaag?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:38 schreef draculettetje het volgende:
en op het werk gearriveerd
week eigenlijk nog niet, ligt niks in mn bakje, collega's zijn net binnen en vragen zich af wat ik hier doequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En? Ga je het druk hebben vandaag?
Mogguhquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:23 schreef BrandX het volgende:kia ora ende goedemorgen mensen
allemaal aanhet werk vandaag of ook mensen die vrij zijn en hun spaarzame tijd moeten kapotgooien aan scriptie schrijven![]()
Heftuuugquote:
Ik voorzie een rustige dag, tenminste dat hoop ik dan maar voor jequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
week eigenlijk nog niet, ligt niks in mn bakje, collega's zijn net binnen en vragen zich af wat ik hier doe
andere collega komt pas om 10.00 uur
Beterschap kerel!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
lief zijn? z'n handje vastpakken en samen huppelen over de prairie van lotte?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat hadden we dan fout moeten doen?
geen probleem manquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
En bedankt voor het dichtgooien van dat andere topic
huppelen kan ik nie! hinkelen wel alhoewel ik dat op dit moment ook betwijfelquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
lief zijn? z'n handje vastpakken en samen huppelen over de prairie van lotte?
npquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
En bedankt voor het dichtgooien van dat andere topic
Ok ok... dan schuiven we over de prairie van lottequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
huppelen kan ik nie! hinkelen wel alhoewel ik dat op dit moment ook betwijfel
Doet es, ben wel benieuwd hoe je collega's reageren als je door het pand heen gaat hinkelenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
huppelen kan ik nie! hinkelen wel alhoewel ik dat op dit moment ook betwijfel
ha ha owkeequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok ok... dan schuiven we over de prairie van lotte
Dat klinkt wel heel verkeerd hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
lief zijn? z'n handje vastpakken en samen huppelen over de prairie van lotte?
die zijn wel wat van me gewend en dan vragen ze zich eerder af waarom ik mn krukken niet gewoon pakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doet es, ben wel benieuwd hoe je collega's reageren als je door het pand heen gaat hinkelen
Gaahaaast het is 8.47, ik ben nog niet zo ver met door denkenquote:
Neuh...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
Hello Kitty MMORPG
Met Hello Kitty MMORPG eindelijk een WoW-killer
Smokez, iets voor jou?
Ehr? Smokez?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha owkee
en wie rijd daar op z'n paard door de prairie
Aaaightquote:
Bwahahaha sorry ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Er is niks mis met mijn prairie.
vak in de zin van?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Of ikke, paardrijden is mijn vak geweest
echt waar
Toen ik wegreed thuis was het nog donker.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die was in de auto aardig vervelend maar nu vind ik hem weer lief
Handige actie ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
waar!
edit: ohja hier ook een beetje.
Het scheelt als je de gordijnen open doet, BX
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Er is niks mis met mijn prairie.
opleiding van vijf jaar gedaan, gediplomeerd instructeur bedrijfsleider. Internationaal niveau rijden en lesgeven.quote:
Wat is haar username?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Kijken of het lang duurt voordat 't meisje achter me dit topic heeft gevonden.
In welk topic heeft die gast níet gereageerdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Geen idee. Maar ze zat net in een topic waar tong80 had gereageerd.
Dat maakt alles een stuk duidelijker ja.
gaat eens stiekem over haar schouder kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Woehoeh!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Kijken of het lang duurt voordat 't meisje achter me dit topic heeft gevonden.
Op d'r prairie?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, ik zit gewoon op een bureaustoel..
tong + prairie = ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:53 schreef BloodyLotte het volgende:
draculettetje heeft meer postsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In welk topic heeft die gast níet gereageerd
Hebben we alles gehad? Ja? Mooi... gaan we doorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
Verslapen
Druk
Geen zin![]()
Koffieautomaat leeg
TGIF
Mogguh allemaal!
gekeken naar zijn posthistorie http://forum.fok.nl/user/history/7889 is dat waarschijnlijk een topic in MENquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat vind ik persoonlijk zo ontzettend vervelend als mensen dat bij mij doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
gaat eens stiekem over haar schouder kijken
Of ehm, vraag het gewoonquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
gaat eens stiekem over haar schouder kijken
Personenassociatiespel # 284 zij heeft ook net gereageerd in een topic van Tong80quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
draculettetje heeft meer posts![]()
kut ik ook...
Methan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
gekeken naar zijn posthistorie http://forum.fok.nl/user/history/7889 is dat waarschijnlijk een topic in MEN
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk zo ontzettend vervelend als mensen dat bij mij doenKan daar echt niet tegen
Hier nog zo een ja... Gewoon omdraaien, aan blijven kijken en vragen "kan ik je ergens mee helpen"?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk zo ontzettend vervelend als mensen dat bij mij doenKan daar echt niet tegen
Wilt ook wel eens werkenquote:
Als mensen dat bij mij doen, blijf ik gewoon stug msn'enquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hier nog zo een ja... Gewoon omdraaien, aan blijven kijken en vragen "kan ik je ergens mee helpen"?
Niet wegkijken natuurlijk, en serieus blijven
en hier ook! filmassociatiespel # 140quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Personenassociatiespel # 284 zij heeft ook net gereageerd in een topic van Tong80
Als je een reactie krijgt dan weten we hetquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou Lotte, roep die naam eens ofzo..
Eh..quote:
Oja, dat was hetquote:wer·ken1 (onovergankelijk werkwoord; werkte, heeft gewerkt; werker, werking)
1 werk doen, bezig zijn iets te doen
2 een taak, beroep of bedrijf uitoefenen als bron van inkomsten
3 (van zaken) functioneren, in bedrijf zijn
4 uitwerking hebben
5 (van materialen) van vorm veranderen door invloeden van binnenuit of buitenaf
wer·ken2 (overgankelijk werkwoord; werkte, heeft gewerkt)
1 in genoemde toestand brengen door wat men doet, verricht
wer·kend (bijvoeglijk naamwoord)
1 arbeidend
2 bewegend
3 gevolgen teweegbrengend
ik mis de trouwerij van frans bauwer in deze lijst. dus het valt nog meequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Graspop ga ik niet heen...
Wel naar Pinkpop, Zwarte Cross, heeeell misschien Rock am Ring, Waldrock
En natuurlijk Awakenings, Decibel Outdoor
En ja, inderdaad, m'n smaak loopt nogal uiteen
Daarom heeft zo'n post hoeveelheidquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
en hier ook! filmassociatiespel # 140
is het niet draculettetje![]()
!!! Sterft!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik mis de trouwerij van frans bauwer in deze lijst. dus het valt nog mee
Haha bedankt, ik was het ook weer even vergetenquote:
Vraag het dan gewoon evenquote:
Zeg medecollega, er is zo'n topic waar mannen zijn die je prairie willen berijden?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kom op zeg, je lijkt me nou niet echt het verlegen type... Vraag het gewoon!
vrouwen + bril = sexyquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg medecollega, er is zo'n topic waar mannen zijn die je prairie willen berijden?
quote:
stiekem ga je kijken, geef maar toe!quote:
ohhhh dat bedoelde je gisteren met korting ???quote:
Nooit, ik kots op Neerlandschtalige muziekquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stiekem ga je kijken, geef maar toe!
Nee dat dacht ik...quote:
echt ? blof ook ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nooit, ik kots op Neerlandschtalige muziek
je jaagt iedereen goed weg zoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik...
Als ze deze berichten leest zal ze zich wel bedenken om hier te gaan posten
Blof kan ik nog best naar luisteren hoor, zitten best goeie nummers tussen! 'Mooie dag' is best briljantquote:
Mogguhquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:08 schreef speciwacy het volgende:
Goede morge!!! ff bakje koffieheb een USB koffie verwarmer
Mogguhquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:08 schreef saban het volgende:
hoii
dacht je alles gehad te hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:08 schreef speciwacy het volgende:
Goede morge!!! ff bakje koffieheb een USB koffie verwarmer
Ik doe helemaal niksquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je jaagt iedereen goed weg zo
Blof heeft wel een paar leuke nummersquote:
Joh, laten we gaan kwartetten op de prairie van Lottequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:09 schreef BloodyLotte het volgende:
kwartet!
zet je aan het denkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:09 schreef BloodyLotte het volgende:
kwartet!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Dat is toch voor mensen die niet snel genoeg drinken ofzo?
Callcent0r.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:10 schreef saban het volgende:
Wat doen jullie voor werk? Allemaal niks te doen zie ik zoambtenaren?
ja idd. vind ze ook wel relaxedquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Blof kan ik nog best naar luisteren hoor, zitten best goeie nummers tussen! 'Mooie dag' is best briljant
Ik ben DTP'er ... jij?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:10 schreef saban het volgende:
Kom maar opquote:
Bastard Operator From Hellquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:10 schreef saban het volgende:
BOFH on the prairiequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bastard Operator From Hell
(naja, doe maar netwerkbeheerder, niet iedereen kent de BOFH)
Wat is DTP eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:11 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben DTP gediplomeerd maar doe geen DTP
whaha stoerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:11 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben DTP gediplomeerd maar doe geen DTP
Da's toevallig, je moeder is toch ook ehm.. "analist" ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
Requirements Engineer / PMO'er / Informatie Analist
Destop Publising !! (folder en ander drukwerk in elkaar flansen !!) best leuk hoorquote:
QuarkXpress gehad, maar meer InDesign.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:13 schreef speciwacy het volgende:
[..]
whaha stoertoch wel Indesign ? of heb je dat rottige quark express geleerd?
ja jij had er ook veeeeeel!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
draculettetje heeft meer posts![]()
kut ik ook...
Tijdens mijn stage moest ik soms honderden foto's vrijstaand makenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:14 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Destop Publising !! (folder en ander drukwerk in elkaar flansen !!) best leuk hoor![]()
"kijk mijn folder in de winkel"
Geen flauw idee, jij kan het wetenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toevallig, je moeder is toch ook ehm.. "analist" ?
Haha jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja jij had er ook veeeeeel!
hahah poe poe.. is dat zo moeilijk als het klinkt of zit jij lekker linux servers te instaleren en meer niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:14 schreef saban het volgende:
[..]
QuarkXpress gehad, maar meer InDesign.
Ik ben ICT supporter
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen flauw idee, jij kan het weten
je vergeet een aquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toevallig, je moeder is toch ook ehm.. "analist" ?
Neeeee, Lotte durft het niet te vragenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:16 schreef draculettetje het volgende:
zijn we er al achter wie de collega van lotte is?
Helaas is alles hier windows en ik doe geen beheer.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:15 schreef speciwacy het volgende:
[..]
hahah poe poe.. is dat zo moeilijk als het klinkt of zit jij lekker linux servers te instaleren en meer niet?
aquote:
Zal vanmiddag wel terug lopen denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
jeetje volgens mij gaat het nog sneller dan gister!
Aaaightquote:
Lijkt me geen verkeerde baan opzichquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:16 schreef saban het volgende:
[..]
Helaas is alles hier windows en ik doe geen beheer.
Dus meer clienten helpen met problemen .. super simpel werk dus
Geen idee, ik denk dat ik rond 12:00 naar huis ga, als ik weg ben is het meestal weer wat rustigerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
man bladzijde 5 al, hoeveel topics maken we vandaag?
Dan was ik nummer 1 geweest, heftugquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wij scheelde niet eens zo veel,
ik denk als ik mijn laatste ronde niet had gemaakt....
Owja, en 50 vrije dagen in het jaar ...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:17 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Lijkt me geen verkeerde baan opzich
geen zorger die 3 pagina's die jij aan plakt doe ik vandaag wel !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ik rond 12:00 naar huis ga, als ik weg ben is het meestal weer wat rustiger
Wtf!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:18 schreef saban het volgende:
[..]
Owja, en 50 vrije dagen in het jaar ...
Whehehe Smokez, Sgele, Draculettetje en moi = spamsletten pur sangquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ik rond 12:00 naar huis ga, als ik weg ben is het meestal weer wat rustiger
ik kan niet wachten...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:18 schreef speciwacy het volgende:
[..]
geen zorger die 3 pagina's die jij aan plakt doe ik vandaag wel !
Kerel, kwaliteit boven kwantiteit he, je kunt me niet zomaar vervangenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:18 schreef speciwacy het volgende:
[..]
geen zorger die 3 pagina's die jij aan plakt doe ik vandaag wel !
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:18 schreef saban het volgende:
[..]
Owja, en 50 vrije dagen in het jaar ...
hier ook, 13e maand, eindejaarsbonus etc. etc.quote:
Een knuppel die sinds gisteren komt kijken, jou vervangen? I think not...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, kwaliteit boven kwantiteit he, je kunt me niet zomaar vervangen
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, kwaliteit boven kwantiteit he, je kunt me niet zomaar vervangen
gaan we weer zo beginne... kom op was net zo gezellig..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een knuppel die sinds gisteren komt kijken, jou vervangen? I think not...
gaan we weer...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef speciwacy het volgende:
[..]oke oke ik probeer jouwn kwaliteit te bereiken .. lukt dat me niet? moet je thuis me maar verbeteren .. leer ik nog wat !
Okee, stel eerst ff een usericon in, ziet er wat minder noobish uitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef speciwacy het volgende:
[..]oke oke ik probeer jouwn kwaliteit te bereiken .. lukt dat me niet? moet je thuis me maar verbeteren .. leer ik nog wat !
Serieus, je roept het over jezelf afquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:20 schreef speciwacy het volgende:
[..]
gaan we weer zo beginne... kom op was net zo gezellig..
LOL , ik dacht dat die hier geblocked was. dictatuur enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, stel eerst ff een usericon in, ziet er wat minder noobish uit
hahah oke oke zoals "belleprhon" al zij.. (sorry als ik je naam verkeerd schrijf) waar stel die in !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, stel eerst ff een usericon in, ziet er wat minder noobish uit
Ja die van jou jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL , ik dacht dat die hier geblocked was. dictatuur enzo
en ik ga niet alle topics met tong langs al kom ik hem wel veel tegenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neeeee, Lotte durft het niet te vragen
Nopez, ben Requirements Engineer / PMO'er / Informatie Analist @ Groot ICT bedrijfquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:22 schreef saban het volgende:
Bellerophon je werkt ook @ school?
hahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik ga niet alle topics met tong langs al kom ik hem wel veel tegen
ik vond dat ik tot nu toe nog niet veel stoms/raars heb gezecht..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, je roept het over jezelf af
Hele mond volquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nopez, ben Requirements Engineer / PMO'er / Informatie Analist @ Groot ICT bedrijf
ik volg er dan vandaag ook werkelijk niks vanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe Smokez, Sgele, Draculettetje en moi = spamsletten pur sang
je vergeet een Aquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nopez, ben Requirements Engineer / PMO'er / Informatie Analist @ Groot ICT bedrijf
Had er ook RE'er van kunnen maken, maar dan weet niemand waar ik het over hebquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:23 schreef saban het volgende:
[..]
Hele mond vol
Nou uhh dan ben ik Grafisch Technicus DeskTop Publishing gediplomeerd
vandale.nlquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:23 schreef speciwacy het volgende:
[..]
ik vond dat ik tot nu toe nog niet veel stoms/raars heb gezecht..![]()
dictatuur
Dtp'er ftwquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:23 schreef saban het volgende:
[..]
Hele mond vol
Nou uhh dan ben ik Grafisch Technicus DeskTop Publishing gediplomeerd
zon opmerking moet je hier niet maken hahaquote:
Je moeder! Die riep de hele nacht niks andersquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
Sjeses wat gaan we weer hard vandaag! (jaja smokez...m'n moeder ook)
Nu nog steeds nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had er ook RE'er van kunnen maken, maar dan weet niemand waar ik het over heb
Whehehequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zon opmerking moet je hier niet maken haha
Da's niet waar, soms gooide ze er ook nog een "O" tussendoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moeder! Die riep de hele nacht niks anders
Zoek het maar is opquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moeder! Die riep de hele nacht niks anders
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zon opmerking moet je hier niet maken haha
Shit ja, vergetenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's niet waar, soms gooide ze er ook nog een "O" tussendoor
150+ komt wat meer in de richtingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:26 schreef saban het volgende:
Bellerophon:
Aantal posts: 7.655 (gemiddeld 4 per dag)
Dat zal wel
Je zou zeggen van niet hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Komt ze niet verder in het alfabet dan?
ah jullie gaan me echt veeeeels te snelquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
hahahaik dacht al, waar blijft de reactie
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:26 schreef saban het volgende:
Bellerophon:
Aantal posts: 7.655 (gemiddeld 4 per dag)
Dat zal wel
Spamsletjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
150+ komt wat meer in de richting
Sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ah jullie gaan me echt veeeeels te snel
Of jij gaat te langzaamquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
of jij gaat iets te langzaamquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Zeg jijquote:
Duifje!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Yo.
Kan je nu alleen nog maar smileys posten en quoten, zodat je geen spelfouten maakt?quote:
Eeeuh swaquote:
Ben je al trots op ons?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja ik heb 1 gesprek en we zijn 2 pagina's verder.
Fawaka!quote:
Ik ben bang van wel, en dan ook nog beweren dat hij het tempo bijhoudtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan je nu alleen nog maar smileys posten en quoten, zodat je geen spelfouten maakt?
Gisteren gingen we ook wel snel hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
bedoel tis half tien en we hebben het topic al vol, van de week was dat nog rond 11.30
Ze is aan het bellen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben je al trots op ons?
Ennn waar blijft die collega nou?
en als jij het nog snapt mag je het mij komen uitleggenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja ik heb 1 gesprek en we zijn 2 pagina's verder.
Cono, konjo, e.d.quote:
Tja, het is een test... Ben bang dat ons noobje gezakt isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, en dan ook nog beweren dat hij het tempo bijhoudt
*proest*quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, en dan ook nog beweren dat hij het tempo bijhoudt
Dat is ook de meest verstandige keuzequote:
Kijk nou eens gooeeed, wat is haar username nouquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ze is aan het bellen.
En net zat ze in een topic met een Heel Erg Lange Lap Tekst als OP. Zal wel R&P zijn.
Ben blij dat jij het dit keer meldt... en niet ikquote:
Dude, we hebben wel weer humor vandaagquote:
Ik heb nog steeds meer posts...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:29 schreef draculettetje het volgende:
weet je ik snap het al: jullie proberen mij in te halen...... ha ah
nou volgens mij werk het wel !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan je nu alleen nog maar smileys posten en quoten, zodat je geen spelfouten maakt?
dank,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook de meest verstandige keuze
Heeft ze een slechte relatie dan? Moet ze hierkomen, als wij met haar klaar zijn kan ze alleen nog maar de 'A' en de 'O' roepenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ze is aan het bellen.
En net zat ze in een topic met een Heel Erg Lange Lap Tekst als OP. Zal wel R&P zijn.
hihi ik heb nog niet gekeken....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds meer posts...
Maar als je zo doorgaat niet lang meer
we gaan toch niet iemand bashen op een incidentele taalfout hèquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |