joh!, kan je er niet een halve dag van maken ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
vannacht 4 keer over mijn nek gegaan... 4 uur geslapen, vanochtend weer over mijn nek gegaan... en zit nu op mijn werk... voel me niet echt geweldig ofzo
Ja, wie drinkt er dan ook 2 flessen whisky leeg op een doordeweekse dagquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
vannacht 4 keer over mijn nek gegaan... 4 uur geslapen, vanochtend weer over mijn nek gegaan... en zit nu op mijn werk... voel me niet echt geweldig ofzo
ja zij narren mij ook altijd met die klote 80,s lovesong , en dan hard meezingen ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hahaha, de buren zullen Opeth zéker wel waarderen ja
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
morge lotte
je dansje was een succes gister
kolere, dan ben je wel aardig van het pad ja daarnaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja, wie drinkt er dan ook 2 flessen whisky leeg op een doordeweekse dag
Zet anders even wat van Fear Factory (remanufacture), Slayer (laatste paar albums), Atari Teenage Riot etc. op.. Zit ook nog een lekkere bas tussen, wat natuurlijk lekker doorklinktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zij narren mij ook altijd met die klote 80,s lovesong , en dan hard meezingen ook.
zal ik maar niet met opeth gaan doen haha
Stappenplan voor Droxzquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
dat klinkt niet zo best droxz...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Understatementquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kolere, dan ben je wel aardig van het pad ja daarna
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pics Movies or it didn't happen
mja mn bas staat niet echt open. is zo gehorig als de pest hier. ik kan de ramen laten trillen zeg maarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zet anders even wat van Fear Factory (remanufacture), Slayer (laatste paar albums), Atari Teenage Riot etc. op.. Zit ook nog een lekkere bas tussen, wat natuurlijk lekker doorklinkt
slayer da's lang geleden dat ik die gehoord hebquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zet anders even wat van Fear Factory (remanufacture), Slayer (laatste paar albums), Atari Teenage Riot etc. op.. Zit ook nog een lekkere bas tussen, wat natuurlijk lekker doorklinkt
I can live with thatquote:
Ik ga naar mijn bed toe, mag dat ook?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Graspop ga ik niet heen...
Wel naar Pinkpop, Zwarte Cross, heeeell misschien Rock am Ring, Waldrock
En natuurlijk Awakenings, Decibel Outdoor
En ja, inderdaad, m'n smaak loopt nogal uiteen
tot zo jongenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga me maar even buiten wagen , totzo
Zit ik wel aan te denken, dit gaat niet helemaal goed ofzo..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stappenplan voor Droxz
Stap 1: Meldt je ziek en ga naar huis
Stap 2: Zie stap 1
Wacht even tot je andere collega er is, en ga dan naar huis. Want zo kan je niet werken. Je bent 4 keer over je nek gegaan deze nacht, een gegronde reden om thuis te blijven... me dunktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit ik wel aan te denken, dit gaat niet helemaal goed ofzo..
zit hier alleen nog met iemand die ik aan het inwerken ben.. even wachten tot mijn andere collega er is...
eensquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wacht even tot je andere collega er is, en ga dan naar huis. Want zo kan je niet werken. Je bent 4 keer over je nek gegaan deze nacht, een gegronde reden om thuis te blijven... me dunkt
Uhm... okeequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn bed toe, mag dat ook?
van mij welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn bed toe, mag dat ook?
Ik ga ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil naar pinkpop, maar moet even nog wat vrienden zien te ontvoeren haha
Gelukkig maar, wil namelijk dat het weekend isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
van mij wel
ik (ondanks de boink) nu naar mn werk!
Heldinquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ga ook
Ennn, 1e gesprek en ik ben meteen iemands held.
Gaat nog gezellig worden op Pinkpop, da's al 3quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ga ook
Ennn, 1e gesprek en ik ben meteen iemands held.
Verkapte meet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gaat nog gezellig worden op Pinkpop, da's al 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |