Zit ik wel aan te denken, dit gaat niet helemaal goed ofzo..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stappenplan voor Droxz
Stap 1: Meldt je ziek en ga naar huis
Stap 2: Zie stap 1
Wacht even tot je andere collega er is, en ga dan naar huis. Want zo kan je niet werken. Je bent 4 keer over je nek gegaan deze nacht, een gegronde reden om thuis te blijven... me dunktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit ik wel aan te denken, dit gaat niet helemaal goed ofzo..
zit hier alleen nog met iemand die ik aan het inwerken ben.. even wachten tot mijn andere collega er is...
eensquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wacht even tot je andere collega er is, en ga dan naar huis. Want zo kan je niet werken. Je bent 4 keer over je nek gegaan deze nacht, een gegronde reden om thuis te blijven... me dunkt
Uhm... okeequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn bed toe, mag dat ook?
van mij welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn bed toe, mag dat ook?
Ik ga ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil naar pinkpop, maar moet even nog wat vrienden zien te ontvoeren haha
Gelukkig maar, wil namelijk dat het weekend isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
van mij wel
ik (ondanks de boink) nu naar mn werk!
Heldinquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ga ook
Ennn, 1e gesprek en ik ben meteen iemands held.
Gaat nog gezellig worden op Pinkpop, da's al 3quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ga ook
Ennn, 1e gesprek en ik ben meteen iemands held.
Verkapte meet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gaat nog gezellig worden op Pinkpop, da's al 3
Goedemorgenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:23 schreef BrandX het volgende:kia ora ende goedemorgen mensen
allemaal aanhet werk vandaag of ook mensen die vrij zijn en hun spaarzame tijd moeten kapotgooien aan scriptie schrijven![]()
Envyquote:
spannend! Vertel! Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
![]()
Wat is dat trouwens, er worden soms figuren naar dit topic gelokt... ongekend
Vorige topicquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
spannend! Vertel! Heb ik wat gemist?
Altijd goede berichten!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Vanavond werkfeestje met gratis food en drank. Heujjjj!
Jammer dat ik morgen om 10 uur weer op mn werk moet zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Vanavond werkfeestje met gratis food en drank. Heujjjj!
Jammer dat ik morgen om 10 uur weer op mn werk moet zijn.
Wij deden toch ook niks foutquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
meer dan 1 pagina teruglezen in SC's....
![]()
hey, maar doen ze niets verkeerd, altijd welkom toch? En anders zie ik wel een TR of PM verschijnen
en verder, een beetje leven in de brouwerij is altijd
droxz nogmaals beterschap!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
mensen ik ben er weer vandoor... ik ga naar huis...
thuis kan ik niet slapen wegens de verbouwing, maar ik ga mijn best doen..
prettig weekend allemaal...
thx!quote:
Beterschap droxz!! Probeer een beetje rustig aan te doen hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
succes!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn geloofwaardigheid stijgt tot ongekende hoogtesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb niet gekeken, dus ik geloof je direct
En? Ga je het druk hebben vandaag?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:38 schreef draculettetje het volgende:
en op het werk gearriveerd
week eigenlijk nog niet, ligt niks in mn bakje, collega's zijn net binnen en vragen zich af wat ik hier doequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En? Ga je het druk hebben vandaag?
Mogguhquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:23 schreef BrandX het volgende:kia ora ende goedemorgen mensen
allemaal aanhet werk vandaag of ook mensen die vrij zijn en hun spaarzame tijd moeten kapotgooien aan scriptie schrijven![]()
Heftuuugquote:
Ik voorzie een rustige dag, tenminste dat hoop ik dan maar voor jequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
week eigenlijk nog niet, ligt niks in mn bakje, collega's zijn net binnen en vragen zich af wat ik hier doe
andere collega komt pas om 10.00 uur
Beterschap kerel!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
lief zijn? z'n handje vastpakken en samen huppelen over de prairie van lotte?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat hadden we dan fout moeten doen?
geen probleem manquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
En bedankt voor het dichtgooien van dat andere topic
huppelen kan ik nie! hinkelen wel alhoewel ik dat op dit moment ook betwijfelquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
lief zijn? z'n handje vastpakken en samen huppelen over de prairie van lotte?
npquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
En bedankt voor het dichtgooien van dat andere topic
Ok ok... dan schuiven we over de prairie van lottequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
huppelen kan ik nie! hinkelen wel alhoewel ik dat op dit moment ook betwijfel
Doet es, ben wel benieuwd hoe je collega's reageren als je door het pand heen gaat hinkelenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
huppelen kan ik nie! hinkelen wel alhoewel ik dat op dit moment ook betwijfel
ha ha owkeequote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok ok... dan schuiven we over de prairie van lotte
Dat klinkt wel heel verkeerd hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
lief zijn? z'n handje vastpakken en samen huppelen over de prairie van lotte?
die zijn wel wat van me gewend en dan vragen ze zich eerder af waarom ik mn krukken niet gewoon pakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doet es, ben wel benieuwd hoe je collega's reageren als je door het pand heen gaat hinkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |